FF 4b7 installerenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik kan overdag even niet op FOK!, sinds die Dm er is werkt mijn browser niet meer.
Ff kijken hoe ik dat ga oplossen
ach er is niets mis mee als je daarna nog gewoon met elkaar om kan gaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij ging ook huilen toen hij het uitmaakte.
[..]
3 weken later was alles weer goed ofzo.
En toen gaf je hem nog een klap om het af te maken zeker?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij ging ook huilen toen hij het uitmaakte.
[..]
3 weken later was alles weer goed ofzo.
Ik zat vandaag op school op FOK!, gebruikt school adblockers!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik kan overdag even niet op FOK!, sinds die Dm er is werkt mijn browser niet meer.
dat klinkt engquote:
Met wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een beetje ruzie ofzo
FF 4b7 werkt prima hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat klinkt eng
Ik kan alleen maar een portable versie gebruiken.
Ik heb thuis dezelfde browser (weliswaar niet portable dan) en die doet het prima
Msn kan ookquote:
In dragon werkt het.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Je heb 3.6 draaien?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de beta's
Chrome ftw.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de beta's
Dat kunnen we als we elkaar zouden zien. Hij woont in Leeuwarden, ik in Gelderland.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach er is niets mis mee als je daarna nog gewoon met elkaar om kan gaan.
Wedervraag, heb jij de beta draaien?quote:
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En toen gaf je hem nog een klap om het af te maken zeker?
Dragon is beter dan Chrome.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |