Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wedervraag, heb jij de beta draaien?
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dragon is beter dan Chrome.
Chrome krijgt hardware-acceleratiequote:
okequote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Chrome krijgt hardware-acceleratie
Ik fix je pc nog welquote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn pc raakt van slag van betas
Ik hou niet van Chrome. Maar dat is puur mijn smaak.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Chrome krijgt hardware-acceleratie
haha goed idee, msn doet het ook al nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik fix je pc nog wel
[..]
Ik hou niet van Chrome. Maar dat is puur mijn smaak.
quote:
Mijn ouders ook niet, maar die houden neit van verandering geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2010 19:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik fix je pc nog wel
[..]
Ik hou niet van Chrome. Maar dat is puur mijn smaak.
Werkt dat een beetje? En werkt alles nog gewoon zoals in 3.x (extenties, plugins enzo)?quote:
Chrome is wel tof omdat hij zo licht is, maar ik vind Opera gewoon fijner om mee te surfen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Mijn ouders ook niet, maar die houden neit van verandering geloof ik
Ja.. ABP werkt er sowieso onder. Verder heb ik geen extensies draaien. Ook flash werkt goed, maar dat spreekt voor zich. Ook dat FF WMP-plugin gaat goed samen met de beta.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? En werkt alles nog gewoon zoals in 3.x (extenties, plugins enzo)?
ik heb hem wel maar ik gebruik hem niet meer.quote:
quote:
En weet je toevallig ook of hij naast 3.x te draaien is?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja.. ABP werkt er sowieso onder. Verder heb ik geen extensies draaien. Ook flash werkt goed, maar dat spreekt voor zich. Ook dat FF WMP-plugin gaat goed samen met de beta.
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En weet je toevallig ook of hij naast 3.x te draaien is?
Ik heb mijn on/offlinestatus verborgenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
Waarom staat er bij bijvoorbeeld PD en Eze een kruisje in het poppetje wat je geslacht aangeeft?
(Jaja, Lutte zit op de laptop!)
Wij laten onze online status niet zien.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
Waarom staat er bij bijvoorbeeld PD en Eze een kruisje in het poppetje wat je geslacht aangeeft?
(Jaja, Lutte zit op de laptop!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |