quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ja ik dacht al waar is het seks beertjequote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Ben je heel even druk zijn er zo weer tig pagina's gepost
Je hebt nu een volgespemd boodschappenbriefje?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
Goh ben ik even met mijn ma een boodschappen briefje maken, spammen jullie hem weer vol
boe fokking hoequote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
Goh ben ik even met mijn ma een boodschappen briefje maken, spammen jullie hem weer vol
je gaat spam halenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
dat is normaalquote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Ben je heel even druk zijn er zo weer tig pagina's gepost
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt nu een volgespemd boodschappenbriefje?
Niks fokking hierquote:
Staat niet op het lijstjequote:
snel erbij zetten danquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik dacht al waar is het seks beertje
zo grootquote:
dat doet je moeder tochquote:
ik zei seks beertjequote:
zulke plaatjes zetten we hier achter een spoilerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dit was voor:
[ afbeelding ]
Nope ikkequote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doet je moeder toch
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar als jij er gelukkig mee bent...
man ik ben net wakkerquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zulke plaatjes zetten we hier achter een spoiler
quote:
mag ik eerst mijn lunch hebbenquote:
vervelendquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
ik niet moest vanmorgen bloedprikken zon chick voor me ging knock out en werd met de brandcard afgevoerd
die was dus ook niks gewendquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
ik niet moest vanmorgen bloedprikken zon chick voor me ging knock out en werd met de brandcard afgevoerd
Wat is een brandcard?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
wat een faalquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
een brancard voor mensen met brandwondenquote:
Ok.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
een brancard voor mensen met brandwonden
Kun je bonuspunten sparenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
een brancard voor mensen met brandwonden
Bij z'on testpanel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag trouwens een philips wake-up light testen
Dat het behoorlijk hai is bedoelde ikquote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag trouwens een philips wake-up light testen
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij z'on testpanel.
Jammer dat je hem niet mag houden.
Hihi je zei seksquote:
hoezo behoorlijk hai?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het behoorlijk hai is bedoelde ik
Ik wil die ook testen
gewoon zeggen dat je hem nooit hebt gehadquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja wel met korting kopen, mits hij bevalt
Dan nog 80 euroquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja wel met korting kopen, mits hij bevalt
Lekker wat voor schnitzel?quote:
Lunch om 16:52quote:Op donderdag 25 november 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik eerst mijn lunch hebben
zouden ze daar in trappen?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je hem nooit hebt gehad
geen idee wat de winkelprijs is? 125?quote:
Ow, een gewone haiquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo behoorlijk hai?
het is toch gewoon hai
als je om 12 uur opstaat welquote:
wie ben jij?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, een gewone hai
Nou, da's ook niet vervelend hoor
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uitquote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden ze daar in trappen?
[..]
geen idee wat de winkelprijs is? 125?
kloptquote:
Laat ze het maar bewijzen dat jij de lamp ooit hebt gehad. En als ze dan in jouw huis komen kijken zeg je. Dat nee hoor dat is geen wake up light dat is een zeer moderne vissekom.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden ze daar in trappen?
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uit
alsof ze je huis zomaar gaan doorzoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat ze het maar bewijzen dat jij de lamp ooit hebt gehad. En als ze dan in jouw huis komen kijken zeg je. Dat nee hoor dat is geen wake up light dat is een zeer moderne vissekom.
Goeie tip.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uit
Hoi ik ben LLquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben D., aangenaam
Als in aangenaam kennismaken, maar niet dat ik niet aangenaam ben
daar hoeft het bij de tnt geen feestdagen tijd voor te zijn hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel feestdagen tijd
dus er raken genoeg pakketjes kwijt
hmm ik zie wel, als ik moet tekenen of nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar hoeft het bij de tnt geen feestdagen tijd voor te zijn hoor![]()
ik moet ook weer eens mailen over iets wat niet aangekomen is
ik ben ook tuigquote:
Ik ben hier al eens eerder binnen komen 'vallen'quote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi ik ben LL
Kom je hier wel vaker? Ik ken je namelijk niet
Precies dat doen ze niet want huisvredebreuk. Dus je kunt gewoon doen wat Pezu zegt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof ze je huis zomaar gaan doorzoeken
Deed dat zeer?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben hier al eens eerder binnen komen 'vallen'
een watquote:
gezellig, daar hou ik wel vanquote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Precies dat doen ze niet want huisvredebreuk. Dus je kunt gewoon doen wat Pezu zegt.
iddquote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
True. Dat doe jij zo nu en danquote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
ik wel, ik ben een gemene doortrapte in en in slechte klootzakquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een wat
[..]
gezellig, daar hou ik wel van
[..]
![]()
oke
maar ik ben niet zo slecht ... dat kan ik niet
ik heb nog een nieuwe laptop nodigquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik zou dat natuurlijk nooit doen![]()
Ik zou het ook niet kunnen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
oke
Een verrekte mongmol.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een wat
[..]
[..]
![]()
oke
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik zou dat natuurlijk nooit doen![]()
dat is wel bizarquote:
Nee, hij zou even gaan zwemmen, toen ik om half 3 thuis kwam wassie al weg... En hij is nu nog niet terugquote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je hem bij de supermarkt vergeten af te rekenen?
zwemmen is vet relaxedquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij zou even gaan zwemmen, toen ik om half 3 thuis kwam wassie al weg... En hij is nu nog niet terugZwembad is om de hoek, 't is de eerste keer dat ie gaat zwemmen met burn out... Dus had eigenlijk niet verwacht dat ie zo lang weg zo blijven
oh, dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wel bizar![]()
maar serieus? dat zuigt namelijk iemand niet kunne vinden bereiken
Niet als je al maanden thuis zit met een burn outquote:
hij gaat vreemd nou dat is niet aardig, hij is vast iemand tegen gekomen of hij is stiekem een sinterklaaskadootje aan het kopen voor jouquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij zou even gaan zwemmen, toen ik om half 3 thuis kwam wassie al weg... En hij is nu nog niet terugZwembad is om de hoek, 't is de eerste keer dat ie gaat zwemmen met burn out... Dus had eigenlijk niet verwacht dat ie zo lang weg zo blijven
dan is ie ook niet kwijtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
oh, dat heb ik nog niet geprobeerdBellen, bedoel ik... hij komt vanzelf wel, had 'm alleen eerder thuis verwacht
dat verschilt per persoon hehquote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet als je al maanden thuis zit met een burn out
Oh, vreemdgaan is niet zo'n probleem, dat weet 'iequote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij gaat vreemd nou dat is niet aardig, hij is vast iemand tegen gekomen of hij is stiekem een sinterklaaskadootje aan het kopen voor jou
welk merk/typequote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nog een nieuwe laptop nodig
HUHquote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, vreemdgaan is niet zo'n probleem, dat weet 'ieMaar dat doet ie sowieso niet zonder dat ik 't weet
![]()
Cadeautjes kopen issie niet, zo is hij gewoon nietDenk dat ie nog even saunaatje gepakt heeft enzo... Dus nu ben ik jaloers
als jij het weet gaat hij ook niet vreemdquote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, vreemdgaan is niet zo'n probleem, dat weet 'ieMaar dat doet ie sowieso niet zonder dat ik 't weet
![]()
Cadeautjes kopen issie niet, zo is hij gewoon nietDenk dat ie nog even saunaatje gepakt heeft enzo... Dus nu ben ik jaloers
Ja, maar over het algemeen is de eerste stap van niks doen naar sporten best zwaarquote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is ie ook niet kwijt
[..]
dat verschilt per persoon heh
maar juist zwemmen is vet relaxed danquote:Op donderdag 25 november 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen is de eerste stap van niks doen naar sporten best zwaar
Ik geloof dat vriendje daar heel anders over dachtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar juist zwemmen is vet relaxed dan
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenwat let jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mja ik moet een huis met zwembadquote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat vriendje daar heel anders over dacht
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenZo werkt 't nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
iddquote:
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenOver rondneuken gesproken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ff boodschappen doen![]()
oh doeiquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Over rondneuken gesproken....
Ik ga ff boodschappen doen
kan niet, vrouwen zijn niet rationeel genoegquote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
hij moet het dan ook mogen
Dat begreep ik, vandaar dequote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel
vandaar ook de
ik ben wel rationeelquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan niet, vrouwen zijn niet rationeel genoeg
Hij mag dat ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
hij moet het dan ook mogen
sleutel woord in deze was dan ook genoegquote:
quote:
quote:
ik welquote:
kaasquote:
quote:
waarom vraag je hem dan niet uitquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend zag ik Willem lopen. Hoe meer ik Willem zie hoe meer ik stiekum een beetje meer verliefder word. Willem is gewoon een ontzettend lekker ding.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben toch niet voor niets jouw slet
![]()
vraag hem mee uitquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend zag ik Willem lopen. Hoe meer ik Willem zie hoe meer ik stiekum een beetje meer verliefder word. Willem is gewoon een ontzettend lekker ding.
open relaties enzulksquote:
Oh wrom niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag hem mee uit![]()
[..]
open relaties enzulks
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom vraag je hem dan niet uit
*proestquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.
[ afbeelding ]
ik hou ook van jongquote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
maar... ik hou ook van jong.... dus er gaat hier iets niet goed
nooit gehadquote:
eetsmakelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
De trapkast is bijna opgeruimd en uitgezochtAlleen nog even wat spullen verplaatsen naar boven en de meterkast
Dit is niet voor zaterdag hoor, dit moest gewoon nodig weer gebeuren
En nu lekker eten
ben je ook een trutje hequote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.
[ afbeelding ]
ik zou nooit kunnen gaan met iemand die willem heetquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
quote:
ja maar jij bent niet jongquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou ook van jong![]()
alweer iets wat gemeenschappelijk hebben
smakelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
De trapkast is bijna opgeruimd en uitgezochtAlleen nog even wat spullen verplaatsen naar boven en de meterkast
Dit is niet voor zaterdag hoor, dit moest gewoon nodig weer gebeuren
En nu lekker eten
geestelijk welquote:
Ja ik ben gek op Labradors. Vooral pupjes hebben een hoog knuffelgehalte.quote:
Ik val stiekem op oudquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou ook van jong![]()
alweer iets wat gemeenschappelijk hebben
Zak over het hoofd en gaan, voel je niets vanquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik val stiekem op oud![]()
en nu ik steeds ouder word, worden de mannen die ik wel knap vind ook ouder
Maar niet altijd gelukkig, jonger mag ook
Ik val ook op oudere mannenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik val stiekem op oud![]()
en nu ik steeds ouder word, worden de mannen die ik wel knap vind ook ouder
Maar niet altijd gelukkig, jonger mag ook
Die is zeker leuk maar deze is ook de moeite waart:quote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou nooit kunnen gaan met iemand die willem heet
[..]
baas
dan gaat er toch iets mis als ze niks voeltquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zak over het hoofd en gaan, voel je niets van
toch geen brood he?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dankjewel voor de eetsmakelijksHet is echt heel lekker
ik kliktequote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Trevland het volgende:
Zo lekker gegeten
[..]
Die is zeker leuk maar deze is ook de moeite waart:
jullie maken me dadelijk nog verlegenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik val ook op oudere mannenMannen worden knapper naarmate ze ouder worden
![]()
quote:
Niet allemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er dan op het menu?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat was ook de bedoelingquote:
nou nee hoor zo werkt dat niet hequote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zak over het hoofd en gaan, voel je niets van
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar ja, ik wil wel exclusieve relaties als het serieus is
Dus helaas
het ios nog erger dan het spel, wat een narigheid, ik ben er overstuur vanquote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat staat er dan op het menu?
[..]
Dat was ook de bedoeling
Nee, een kliek van maandag, kip tandoori uit een pakjequote:
Ik dacht wel dat jullie dachten dat Willem een vent was.quote:
laters pgrquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ervandoor
Tot straks Marijke
Van je leeftijd snoetje, van je leeftijdquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gaat er toch iets mis als ze niks voelt
Ach, ik wil nu toch geen vast gedoequote:
en dan vinden mensen het al raar dat ik mijn honden harry en ben noemquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jullie dachten dat Willem een vent was.. Maar helaas geen lekker mannelijk lustobject hier in de buurt
Niet allemaal hoor. Ik kan Lubbers nou niet echt knap noemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
![]()
Soms wel lekker alles kapot makenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
het ios nog erger dan het spel, wat een narigheid, ik ben er overstuur van![]()
Tot straks pgrquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ervandoor
Tot straks Marijke
quote:
Heb zo eerst nog judo hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef D. het volgende:
*mompelt iets over spam op een boodschappenlijstje
jammerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jullie dachten dat Willem een vent was.. Maar helaas geen lekker mannelijk lustobject hier in de buurt
jij ook weer opgeluchtquote:
lijstje vergeten?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef D. het volgende:
*mompelt iets over spam op een boodschappenlijstje
quote:
Kan ie nog wel knapper zijn dan toen ie jong wasquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Ik kan Lubbers nou niet echt knap noemen.
Dank jequote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer
ik gunde je wel een lekkere vent
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik wil nu toch geen vast gedoeDus voor nu ben je ideaal
![]()
dat kan gelukkig wel in meer gamesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms wel lekker alles kapot maken
Zomaar uit het niets?quote:
Nee, dat kan echt nietquote:Op donderdag 25 november 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ie nog wel knapper zijn dan toen ie jong was
Nee, allemaal uit mijn hoofd gedaanquote:
dan was hij vroeger wel erg lelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ie nog wel knapper zijn dan toen ie jong was
Ja dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets?
[..]
Nee, dat kan echt nietDie wenkbrouwen, dat hoofd
![]()
schoenborstels boven je ogen ftwquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets?
[..]
![]()
hey pssssttttttttttt meisjequote:
bipsquote:
De gemiddelde schoenborstel is zelfs kleinerquote:
flipieeequote:
Blij toe ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan gelukkig wel in meer games
Zo hey, das knapquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, allemaal uit mijn hoofd gedaan
Maar ik doelde op een eerdere post over het spemgedrag alhier
Hey Flipquote:
Hij is wel oud, én rijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets?
[..]
![]()
ja?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hey pssssttttttttttt meisje
Zelfs dat compenseert zijn hoofd nietquote:
Gewoon rijk of heel heel heel heel heel erg rijk?quote:
PeZuquote:
GFquote:Op donderdag 25 november 2010 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flipieee![]()
mooie foto trouwens![]()
Hoi Trevquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was hij vroeger wel erg lelijk
dan had hij toch wel plastische chirurg kunnen betalenquote:
tuut tuut tuut de groetjes van ruudquote:Op donderdag 25 november 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De gemiddelde schoenborstel is zelfs kleiner![]()
flipper de flips? seks?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PeZu
[..]
GF![]()
Thanks
[..]
Hoi Trev![]()
ik zei dat hij op de bank moest gaan zitten en niet met zijn neus voor de tvquote:
niks mis meequote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, allemaal uit mijn hoofd gedaan
Maar ik doelde op een eerdere post over het spemgedrag alhier
hey flippiequote:
tuut tuut de groetjes van ruudquote:
Doggystylequote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs dat compenseert zijn hoofd niet
Rijk rijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gewoon rijk of heel heel heel heel heel erg rijk?
quote:
Dan hoor je nog steeds die stemquote:
zulke posts mogen in onzinquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi mensen
kwam er net achter dat mijn tandarts de moeder van m'n vriendin is...
een schokkende ervaring, het heeft m'n hele leven veranderd, ik denk dat ik er boeken over ga schrijven, films over ga maken en levenslessen over geven.
wat een traumaquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi mensen
een schokkende ervaring, het heeft m'n hele leven veranderd, ik denk dat ik er boeken over ga schrijven, films over ga maken en levenslessen over geven.
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tuut tuut de groetjes van ruud
quote:
als je dat niet wist dan is het hardly je vrindinquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi mensen
Heb ik wel zinquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuut tuut tuut de groetjes van ruud
[..]
flipper de flips? seks?
Hoi LLquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei dat hij op de bank moest gaan zitten en niet met zijn neus voor de tv
[..]
niks mis mee
[..]
hey flippie
Hmmquote:
quote:
Wat eten we dan? En is er straks nog wel iets over voor mijquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
ok tot zoquote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik wel zin![]()
[..]
Hoi LL![]()
[..]
Hmm
[..]!
gewoon een gag in zijn muilquote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan hoor je nog steeds die stemNee dankje, ik pas voor Ruud, zelfs ik heb grenzen
![]()
Kip Tandoori van maandag en er staat nog een portie in de vriezerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat eten we dan? En is er straks nog wel iets over voor mij?
Eet smakelijk
Tja, dan niet hequote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan hoor je nog steeds die stemNee dankje, ik pas voor Ruud, zelfs ik heb grenzen
![]()
En jonger mocht ook, toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar ja, ik wil wel exclusieve relaties als het serieus is
Dus helaas
Maar ja als hij miljardair is dan wil ik nog wel overwegen om hem te doen maar dan wel met een hele grote zak over zijn hoofd en dan moet ik er wel een paar miljoen aan overhouden andersquote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs dat compenseert zijn hoofd niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kip Tandoori van maandag en er staat nog een portie in de vriezer
Grenzen GFquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon een gag in zijn muil
Anders toch zelf oordopjes is en een zak over je eigen hoofdquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ja als hij miljardair is dan wil ik nog wel overwegen om hem te doen maar dan wel met een hele grote zak over zijn hoofd en dan moet ik er wel een paar miljoen aan overhouden anders
Mee eensquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel verdient
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders toch zelf oordopjes is en een zak over je eigen hoofd
Graag niet met Ruudquote:
Soms welquote:
Nee, niet zo rijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ja als hij miljardair is dan wil ik nog wel overwegen om hem te doen maar dan wel met een hele grote zak over zijn hoofd en dan moet ik er wel een paar miljoen aan overhouden anders
ik wist wel dat ze tandarts was, maar die andere is met zwangerschapsverlof, dus nu is zij het gewordenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef PeZu het volgende:
als je dat niet wist dan is het hardly je vrindin
ja dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon een gag in zijn muil
Nee, echt niet gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee, maar op een bepaald moment zijn ze écht oud en dan worden ze alleen maar lelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Ik kan Lubbers nou niet echt knap noemen.
Das lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mee eens
Het is boerenkool, met rookworst, én spekjes geworden
Waarom zou het niet 2 kanten op werken?quote:
Ohja PeZu je moet wachten eerst LLquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer ik was eerst zei ik nog
[..]
iddquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou het niet 2 kanten op werken?
IK HAAT JULLIEquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja PeZu je moet wachten eerst LLDie woont ook dichter in de buurt
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echt niet gewoonIk wil een knappere oudere rijke rijke man
Oeh trioquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of trio![]()
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS yesyesyesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is natuurlijk veel beterquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een eisen allemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Dan zou ik vandaag iets anders nemenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das lekkergisteren nog gehad
[..]
wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
dat heb ik nog nooit gedaan
Ze weet gewoon wat ze wil.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of trio![]()
is leukquote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
De enige vereiste die ik heb is dat ie een nieuwe paarse Lada voor me kan kopenquote:
laters trevquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens naar Judoen boodschappen doen
![]()
Tot Straks Lui![]()
Ook goed... Wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh uh uh uh
mag ik het eerst eens met een vrouw doen
oh fijn
eten
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
je bent me voorquote:
Ik ook nog nooit, maar zou ik wel eens willenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
smakelijk lovelyquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh uh uh uh
oh fijn
eten
EN net moest ie ook nog oud zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De enige vereiste die ik heb is dat ie een nieuwe paarse Lada voor me kan kopenEn knapper is dan Ruud Lubbers, maar dat is niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar zou ik wel eens willenMaar dan wel als 3e persoon, dus met een ander stel
![]()
Een nieuwe paarse Lada?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De enige vereiste die ik heb is dat ie een nieuwe paarse Lada voor me kan kopenEn knapper is dan Ruud Lubbers, maar dat is niet zo moeilijk
En wanneer had jij tijd?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar zou ik wel eens willenMaar dan wel als 3e persoon, dus met een ander stel
![]()
toch niet met allesquote:
Ik vind je liefquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS yesyesyes![]()
pezu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dan ook
quote:Ik ook niet echt.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
dat heb ik nog nooit gedaanquote:![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh uh uh uh
oh fijn
eten![]()
Als het geen leuke man is dan moet ie stok oud zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
EN net moest ie ook nog oud zijn....
quote:
ik zei het eerst en dan dan plots en dan opeens trio, wwaaaarggghghgghquote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind je lief
[..]Ik dan ook
[..]
[..]
Ik ook niet echt.
[..]![]()
[..]
Eet smakelijk
daar is makkelijk verandering in te brengenquote:
Eerst maar eens zien of jullie me wel leuk genoeg vindenquote:
En toen vond je het nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei het eerst en dan dan plots en dan opeens trio, wwaaaarggghghggh
Kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar is makkelijk verandering in te brengen![]()
![]()
![]()
Ikke welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of jullie me wel leuk genoeg vinden![]()
jawel maar dat zag ik pas veel laterquote:
Dat vind ik liefquote:
we zijn vandaag open vanaf 7 uurquote:
Ooooooh. Zeg dat dan meteen!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel maar dat zag ik pas veel later
Inderdaadquote:
Dat had ik je laatst in Saunaverhaal al verteldquote:
zit wel geen paarse lada bij maar....quote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daarom ben ik ook zo blij met m'n prijs
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het geen leuke man is dan moet ie stok oud zijnDan hoef ik niet zo lang met em
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat had ik je laatst in Saunaverhaal al verteld
Nou, dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat had ik niet zo begrepen
![]()
![]()
Dat kan vast anderszins gecompenseerd wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit wel geen paarse lada bij maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |