Dat het behoorlijk hai is bedoelde ikquote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag trouwens een philips wake-up light testen
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij z'on testpanel.
Jammer dat je hem niet mag houden.
Hihi je zei seksquote:
hoezo behoorlijk hai?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het behoorlijk hai is bedoelde ik
Ik wil die ook testen
gewoon zeggen dat je hem nooit hebt gehadquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja wel met korting kopen, mits hij bevalt
Dan nog 80 euroquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja wel met korting kopen, mits hij bevalt
Lekker wat voor schnitzel?quote:
Lunch om 16:52quote:Op donderdag 25 november 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik eerst mijn lunch hebben
zouden ze daar in trappen?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je hem nooit hebt gehad
geen idee wat de winkelprijs is? 125?quote:
Ow, een gewone haiquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo behoorlijk hai?
het is toch gewoon hai
als je om 12 uur opstaat welquote:
wie ben jij?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, een gewone hai
Nou, da's ook niet vervelend hoor
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uitquote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden ze daar in trappen?
[..]
geen idee wat de winkelprijs is? 125?
kloptquote:
Laat ze het maar bewijzen dat jij de lamp ooit hebt gehad. En als ze dan in jouw huis komen kijken zeg je. Dat nee hoor dat is geen wake up light dat is een zeer moderne vissekom.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden ze daar in trappen?
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uit
alsof ze je huis zomaar gaan doorzoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat ze het maar bewijzen dat jij de lamp ooit hebt gehad. En als ze dan in jouw huis komen kijken zeg je. Dat nee hoor dat is geen wake up light dat is een zeer moderne vissekom.
Goeie tip.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uit
Hoi ik ben LLquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben D., aangenaam
Als in aangenaam kennismaken, maar niet dat ik niet aangenaam ben
daar hoeft het bij de tnt geen feestdagen tijd voor te zijn hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel feestdagen tijd
dus er raken genoeg pakketjes kwijt
hmm ik zie wel, als ik moet tekenen of nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar hoeft het bij de tnt geen feestdagen tijd voor te zijn hoor![]()
ik moet ook weer eens mailen over iets wat niet aangekomen is
ik ben ook tuigquote:
Ik ben hier al eens eerder binnen komen 'vallen'quote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi ik ben LL
Kom je hier wel vaker? Ik ken je namelijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |