quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ja ik dacht al waar is het seks beertjequote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Ben je heel even druk zijn er zo weer tig pagina's gepost
Je hebt nu een volgespemd boodschappenbriefje?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
Goh ben ik even met mijn ma een boodschappen briefje maken, spammen jullie hem weer vol
boe fokking hoequote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
Goh ben ik even met mijn ma een boodschappen briefje maken, spammen jullie hem weer vol
je gaat spam halenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
dat is normaalquote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
Ben je heel even druk zijn er zo weer tig pagina's gepost
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt nu een volgespemd boodschappenbriefje?
Niks fokking hierquote:
Staat niet op het lijstjequote:
snel erbij zetten danquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik dacht al waar is het seks beertje
zo grootquote:
dat doet je moeder tochquote:
ik zei seks beertjequote:
zulke plaatjes zetten we hier achter een spoilerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dit was voor:
[ afbeelding ]
Nope ikkequote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doet je moeder toch
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar als jij er gelukkig mee bent...
man ik ben net wakkerquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zulke plaatjes zetten we hier achter een spoiler
quote:
mag ik eerst mijn lunch hebbenquote:
vervelendquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
ik niet moest vanmorgen bloedprikken zon chick voor me ging knock out en werd met de brandcard afgevoerd
die was dus ook niks gewendquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
ik niet moest vanmorgen bloedprikken zon chick voor me ging knock out en werd met de brandcard afgevoerd
Wat is een brandcard?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
wat een faalquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
een brancard voor mensen met brandwondenquote:
Ok.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
een brancard voor mensen met brandwonden
Kun je bonuspunten sparenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
een brancard voor mensen met brandwonden
Bij z'on testpanel.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag trouwens een philips wake-up light testen
Dat het behoorlijk hai is bedoelde ikquote:Op donderdag 25 november 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag trouwens een philips wake-up light testen
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij z'on testpanel.
Jammer dat je hem niet mag houden.
Hihi je zei seksquote:
hoezo behoorlijk hai?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het behoorlijk hai is bedoelde ik
Ik wil die ook testen
gewoon zeggen dat je hem nooit hebt gehadquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja wel met korting kopen, mits hij bevalt
Dan nog 80 euroquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja wel met korting kopen, mits hij bevalt
Lekker wat voor schnitzel?quote:
Lunch om 16:52quote:Op donderdag 25 november 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik eerst mijn lunch hebben
zouden ze daar in trappen?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je hem nooit hebt gehad
geen idee wat de winkelprijs is? 125?quote:
Ow, een gewone haiquote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo behoorlijk hai?
het is toch gewoon hai
als je om 12 uur opstaat welquote:
wie ben jij?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, een gewone hai
Nou, da's ook niet vervelend hoor
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uitquote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden ze daar in trappen?
[..]
geen idee wat de winkelprijs is? 125?
kloptquote:
Laat ze het maar bewijzen dat jij de lamp ooit hebt gehad. En als ze dan in jouw huis komen kijken zeg je. Dat nee hoor dat is geen wake up light dat is een zeer moderne vissekom.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden ze daar in trappen?
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uit
alsof ze je huis zomaar gaan doorzoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat ze het maar bewijzen dat jij de lamp ooit hebt gehad. En als ze dan in jouw huis komen kijken zeg je. Dat nee hoor dat is geen wake up light dat is een zeer moderne vissekom.
Goeie tip.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je moet tekenen voor ontvangst niet, maar om kosten te besparen doen ze dat vaak niet, gewoon bellen, hee mijn wake up light is er nog niet, je krijgt dan een andere, de ene test je en als ie terug moet stuur je de gebruikte op en pakt voor jezelf de nieuwe uit
Hoi ik ben LLquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben D., aangenaam
Als in aangenaam kennismaken, maar niet dat ik niet aangenaam ben
daar hoeft het bij de tnt geen feestdagen tijd voor te zijn hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel feestdagen tijd
dus er raken genoeg pakketjes kwijt
hmm ik zie wel, als ik moet tekenen of nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar hoeft het bij de tnt geen feestdagen tijd voor te zijn hoor![]()
ik moet ook weer eens mailen over iets wat niet aangekomen is
ik ben ook tuigquote:
Ik ben hier al eens eerder binnen komen 'vallen'quote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi ik ben LL
Kom je hier wel vaker? Ik ken je namelijk niet
Precies dat doen ze niet want huisvredebreuk. Dus je kunt gewoon doen wat Pezu zegt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof ze je huis zomaar gaan doorzoeken
Deed dat zeer?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben hier al eens eerder binnen komen 'vallen'
een watquote:
gezellig, daar hou ik wel vanquote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Precies dat doen ze niet want huisvredebreuk. Dus je kunt gewoon doen wat Pezu zegt.
iddquote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
True. Dat doe jij zo nu en danquote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
ik wel, ik ben een gemene doortrapte in en in slechte klootzakquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een wat
[..]
gezellig, daar hou ik wel van
[..]
![]()
oke
maar ik ben niet zo slecht ... dat kan ik niet
ik heb nog een nieuwe laptop nodigquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik zou dat natuurlijk nooit doen![]()
Ik zou het ook niet kunnen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
oke
Een verrekte mongmol.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een wat
[..]
gezellig, daar hou ik wel van
[..]
![]()
oke
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik zou dat natuurlijk nooit doen![]()
dat is wel bizarquote:
Nee, hij zou even gaan zwemmen, toen ik om half 3 thuis kwam wassie al weg... En hij is nu nog niet terugquote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je hem bij de supermarkt vergeten af te rekenen?
zwemmen is vet relaxedquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij zou even gaan zwemmen, toen ik om half 3 thuis kwam wassie al weg... En hij is nu nog niet terugZwembad is om de hoek, 't is de eerste keer dat ie gaat zwemmen met burn out... Dus had eigenlijk niet verwacht dat ie zo lang weg zo blijven
oh, dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wel bizar![]()
maar serieus? dat zuigt namelijk iemand niet kunne vinden bereiken
Niet als je al maanden thuis zit met een burn outquote:
hij gaat vreemd nou dat is niet aardig, hij is vast iemand tegen gekomen of hij is stiekem een sinterklaaskadootje aan het kopen voor jouquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij zou even gaan zwemmen, toen ik om half 3 thuis kwam wassie al weg... En hij is nu nog niet terugZwembad is om de hoek, 't is de eerste keer dat ie gaat zwemmen met burn out... Dus had eigenlijk niet verwacht dat ie zo lang weg zo blijven
dan is ie ook niet kwijtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
oh, dat heb ik nog niet geprobeerdBellen, bedoel ik... hij komt vanzelf wel, had 'm alleen eerder thuis verwacht
dat verschilt per persoon hehquote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet als je al maanden thuis zit met een burn out
Oh, vreemdgaan is niet zo'n probleem, dat weet 'iequote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij gaat vreemd nou dat is niet aardig, hij is vast iemand tegen gekomen of hij is stiekem een sinterklaaskadootje aan het kopen voor jou
welk merk/typequote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nog een nieuwe laptop nodig
HUHquote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, vreemdgaan is niet zo'n probleem, dat weet 'ieMaar dat doet ie sowieso niet zonder dat ik 't weet
![]()
Cadeautjes kopen issie niet, zo is hij gewoon nietDenk dat ie nog even saunaatje gepakt heeft enzo... Dus nu ben ik jaloers
als jij het weet gaat hij ook niet vreemdquote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, vreemdgaan is niet zo'n probleem, dat weet 'ieMaar dat doet ie sowieso niet zonder dat ik 't weet
![]()
Cadeautjes kopen issie niet, zo is hij gewoon nietDenk dat ie nog even saunaatje gepakt heeft enzo... Dus nu ben ik jaloers
Ja, maar over het algemeen is de eerste stap van niks doen naar sporten best zwaarquote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is ie ook niet kwijt
[..]
dat verschilt per persoon heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |