quote:
waarom vraag je hem dan niet uitquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend zag ik Willem lopen. Hoe meer ik Willem zie hoe meer ik stiekum een beetje meer verliefder word. Willem is gewoon een ontzettend lekker ding.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben toch niet voor niets jouw slet
![]()
vraag hem mee uitquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend zag ik Willem lopen. Hoe meer ik Willem zie hoe meer ik stiekum een beetje meer verliefder word. Willem is gewoon een ontzettend lekker ding.
open relaties enzulksquote:
Oh wrom niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag hem mee uit![]()
[..]
open relaties enzulks
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom vraag je hem dan niet uit
*proestquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.
[ afbeelding ]
ik hou ook van jongquote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
maar... ik hou ook van jong.... dus er gaat hier iets niet goed
nooit gehadquote:
eetsmakelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
De trapkast is bijna opgeruimd en uitgezochtAlleen nog even wat spullen verplaatsen naar boven en de meterkast
Dit is niet voor zaterdag hoor, dit moest gewoon nodig weer gebeuren
En nu lekker eten
ben je ook een trutje hequote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.
[ afbeelding ]
ik zou nooit kunnen gaan met iemand die willem heetquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
quote:
ja maar jij bent niet jongquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou ook van jong![]()
alweer iets wat gemeenschappelijk hebben
smakelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
De trapkast is bijna opgeruimd en uitgezochtAlleen nog even wat spullen verplaatsen naar boven en de meterkast
Dit is niet voor zaterdag hoor, dit moest gewoon nodig weer gebeuren
En nu lekker eten
geestelijk welquote:
Ja ik ben gek op Labradors. Vooral pupjes hebben een hoog knuffelgehalte.quote:
Ik val stiekem op oudquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou ook van jong![]()
alweer iets wat gemeenschappelijk hebben
Zak over het hoofd en gaan, voel je niets vanquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik val stiekem op oud![]()
en nu ik steeds ouder word, worden de mannen die ik wel knap vind ook ouder
Maar niet altijd gelukkig, jonger mag ook
Ik val ook op oudere mannenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik val stiekem op oud![]()
en nu ik steeds ouder word, worden de mannen die ik wel knap vind ook ouder
Maar niet altijd gelukkig, jonger mag ook
Die is zeker leuk maar deze is ook de moeite waart:quote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou nooit kunnen gaan met iemand die willem heet
[..]
baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |