maar juist zwemmen is vet relaxed danquote:Op donderdag 25 november 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen is de eerste stap van niks doen naar sporten best zwaar
Ik geloof dat vriendje daar heel anders over dachtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar juist zwemmen is vet relaxed dan
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, daar hou ik wel van
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenwat let jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mja ik moet een huis met zwembadquote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat vriendje daar heel anders over dacht
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenZo werkt 't nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
iddquote:
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenOver rondneuken gesproken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ff boodschappen doen![]()
oh doeiquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Over rondneuken gesproken....
Ik ga ff boodschappen doen
kan niet, vrouwen zijn niet rationeel genoegquote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
hij moet het dan ook mogen
Dat begreep ik, vandaar dequote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel
vandaar ook de
ik ben wel rationeelquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan niet, vrouwen zijn niet rationeel genoeg
Hij mag dat ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
hij moet het dan ook mogen
sleutel woord in deze was dan ook genoegquote:
quote:
quote:
ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |