tuut tuut tuut de groetjes van ruudquote:Op donderdag 25 november 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De gemiddelde schoenborstel is zelfs kleiner![]()
flipper de flips? seks?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PeZu
[..]
GF![]()
Thanks
[..]
Hoi Trev![]()
ik zei dat hij op de bank moest gaan zitten en niet met zijn neus voor de tvquote:
niks mis meequote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, allemaal uit mijn hoofd gedaan
Maar ik doelde op een eerdere post over het spemgedrag alhier
hey flippiequote:
tuut tuut de groetjes van ruudquote:
Doggystylequote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs dat compenseert zijn hoofd niet
Rijk rijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gewoon rijk of heel heel heel heel heel erg rijk?
quote:
Dan hoor je nog steeds die stemquote:
zulke posts mogen in onzinquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi mensen
kwam er net achter dat mijn tandarts de moeder van m'n vriendin is...
een schokkende ervaring, het heeft m'n hele leven veranderd, ik denk dat ik er boeken over ga schrijven, films over ga maken en levenslessen over geven.
wat een traumaquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi mensen
een schokkende ervaring, het heeft m'n hele leven veranderd, ik denk dat ik er boeken over ga schrijven, films over ga maken en levenslessen over geven.
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tuut tuut de groetjes van ruud
quote:
als je dat niet wist dan is het hardly je vrindinquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Heehoi mensen
Heb ik wel zinquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuut tuut tuut de groetjes van ruud
[..]
flipper de flips? seks?
Hoi LLquote:Op donderdag 25 november 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zei dat hij op de bank moest gaan zitten en niet met zijn neus voor de tv
[..]
niks mis mee
[..]
hey flippie
Hmmquote:
quote:
Wat eten we dan? En is er straks nog wel iets over voor mijquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dankjewel voor de eetsmakelijksHet is echt heel lekker
ok tot zoquote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik wel zin![]()
[..]
Hoi LL![]()
[..]
Hmm
[..]!
gewoon een gag in zijn muilquote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan hoor je nog steeds die stemNee dankje, ik pas voor Ruud, zelfs ik heb grenzen
![]()
Kip Tandoori van maandag en er staat nog een portie in de vriezerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat eten we dan? En is er straks nog wel iets over voor mij?
Eet smakelijk
Tja, dan niet hequote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan hoor je nog steeds die stemNee dankje, ik pas voor Ruud, zelfs ik heb grenzen
![]()
En jonger mocht ook, toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar ja, ik wil wel exclusieve relaties als het serieus is
Dus helaas
Maar ja als hij miljardair is dan wil ik nog wel overwegen om hem te doen maar dan wel met een hele grote zak over zijn hoofd en dan moet ik er wel een paar miljoen aan overhouden andersquote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs dat compenseert zijn hoofd niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kip Tandoori van maandag en er staat nog een portie in de vriezer
Grenzen GFquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon een gag in zijn muil
Anders toch zelf oordopjes is en een zak over je eigen hoofdquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ja als hij miljardair is dan wil ik nog wel overwegen om hem te doen maar dan wel met een hele grote zak over zijn hoofd en dan moet ik er wel een paar miljoen aan overhouden anders
Mee eensquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel verdient
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders toch zelf oordopjes is en een zak over je eigen hoofd
Graag niet met Ruudquote:
Soms welquote:
Nee, niet zo rijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar ja als hij miljardair is dan wil ik nog wel overwegen om hem te doen maar dan wel met een hele grote zak over zijn hoofd en dan moet ik er wel een paar miljoen aan overhouden anders
ik wist wel dat ze tandarts was, maar die andere is met zwangerschapsverlof, dus nu is zij het gewordenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef PeZu het volgende:
als je dat niet wist dan is het hardly je vrindin
ja dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon een gag in zijn muil
Nee, echt niet gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee, maar op een bepaald moment zijn ze écht oud en dan worden ze alleen maar lelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Ik kan Lubbers nou niet echt knap noemen.
Das lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mee eens
Het is boerenkool, met rookworst, én spekjes geworden
Waarom zou het niet 2 kanten op werken?quote:
Ohja PeZu je moet wachten eerst LLquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer ik was eerst zei ik nog
[..]
iddquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou het niet 2 kanten op werken?
IK HAAT JULLIEquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja PeZu je moet wachten eerst LLDie woont ook dichter in de buurt
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echt niet gewoonIk wil een knappere oudere rijke rijke man
Oeh trioquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of trio![]()
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS yesyesyesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is natuurlijk veel beterquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een eisen allemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Dan zou ik vandaag iets anders nemenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das lekkergisteren nog gehad
[..]
wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
dat heb ik nog nooit gedaan
Ze weet gewoon wat ze wil.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of trio![]()
is leukquote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
De enige vereiste die ik heb is dat ie een nieuwe paarse Lada voor me kan kopenquote:
laters trevquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens naar Judoen boodschappen doen
![]()
Tot Straks Lui![]()
Ook goed... Wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh uh uh uh
mag ik het eerst eens met een vrouw doen
oh fijn
eten
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
je bent me voorquote:
Ik ook nog nooit, maar zou ik wel eens willenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
smakelijk lovelyquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh uh uh uh
oh fijn
eten
EN net moest ie ook nog oud zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De enige vereiste die ik heb is dat ie een nieuwe paarse Lada voor me kan kopenEn knapper is dan Ruud Lubbers, maar dat is niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar zou ik wel eens willenMaar dan wel als 3e persoon, dus met een ander stel
![]()
Een nieuwe paarse Lada?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De enige vereiste die ik heb is dat ie een nieuwe paarse Lada voor me kan kopenEn knapper is dan Ruud Lubbers, maar dat is niet zo moeilijk
En wanneer had jij tijd?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, maar zou ik wel eens willenMaar dan wel als 3e persoon, dus met een ander stel
![]()
toch niet met allesquote:
Ik vind je liefquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS yesyesyes![]()
pezu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dan ook
quote:Ik ook niet echt.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
hmm trio?
dat heb ik nog nooit gedaanquote:![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh uh uh uh
oh fijn
eten![]()
Als het geen leuke man is dan moet ie stok oud zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
EN net moest ie ook nog oud zijn....
quote:
ik zei het eerst en dan dan plots en dan opeens trio, wwaaaarggghghgghquote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind je lief
[..]Ik dan ook
[..]
[..]
Ik ook niet echt.
[..]![]()
[..]
Eet smakelijk
daar is makkelijk verandering in te brengenquote:
Eerst maar eens zien of jullie me wel leuk genoeg vindenquote:
En toen vond je het nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei het eerst en dan dan plots en dan opeens trio, wwaaaarggghghggh
Kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar is makkelijk verandering in te brengen![]()
![]()
![]()
Ikke welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of jullie me wel leuk genoeg vinden![]()
jawel maar dat zag ik pas veel laterquote:
Dat vind ik liefquote:
we zijn vandaag open vanaf 7 uurquote:
Ooooooh. Zeg dat dan meteen!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel maar dat zag ik pas veel later
Inderdaadquote:
Dat had ik je laatst in Saunaverhaal al verteldquote:
zit wel geen paarse lada bij maar....quote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daarom ben ik ook zo blij met m'n prijs
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het geen leuke man is dan moet ie stok oud zijnDan hoef ik niet zo lang met em
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat had ik je laatst in Saunaverhaal al verteld
Nou, dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat had ik niet zo begrepen
![]()
![]()
Dat kan vast anderszins gecompenseerd wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit wel geen paarse lada bij maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |