maar juist zwemmen is vet relaxed danquote:Op donderdag 25 november 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen is de eerste stap van niks doen naar sporten best zwaar
Ik geloof dat vriendje daar heel anders over dachtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar juist zwemmen is vet relaxed dan
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, daar hou ik wel van
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenwat let jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mja ik moet een huis met zwembadquote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat vriendje daar heel anders over dacht
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenZo werkt 't nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
iddquote:
ik wil dat ook
gewoon lekker rondneuken en toch een vriendje hebbenOver rondneuken gesproken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ff boodschappen doen![]()
oh doeiquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Over rondneuken gesproken....
Ik ga ff boodschappen doen
kan niet, vrouwen zijn niet rationeel genoegquote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
hij moet het dan ook mogen
Dat begreep ik, vandaar dequote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel
vandaar ook de
ik ben wel rationeelquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan niet, vrouwen zijn niet rationeel genoeg
Hij mag dat ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
hij moet het dan ook mogen
sleutel woord in deze was dan ook genoegquote:
quote:
quote:
ik welquote:
kaasquote:
quote:
waarom vraag je hem dan niet uitquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend zag ik Willem lopen. Hoe meer ik Willem zie hoe meer ik stiekum een beetje meer verliefder word. Willem is gewoon een ontzettend lekker ding.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben toch niet voor niets jouw slet
![]()
vraag hem mee uitquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend zag ik Willem lopen. Hoe meer ik Willem zie hoe meer ik stiekum een beetje meer verliefder word. Willem is gewoon een ontzettend lekker ding.
open relaties enzulksquote:
Oh wrom niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag hem mee uit![]()
[..]
open relaties enzulks
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom vraag je hem dan niet uit
*proestquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.
[ afbeelding ]
ik hou ook van jongquote:Op donderdag 25 november 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
maar... ik hou ook van jong.... dus er gaat hier iets niet goed
nooit gehadquote:
eetsmakelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
De trapkast is bijna opgeruimd en uitgezochtAlleen nog even wat spullen verplaatsen naar boven en de meterkast
Dit is niet voor zaterdag hoor, dit moest gewoon nodig weer gebeuren
En nu lekker eten
ben je ook een trutje hequote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn baasje dat leuk vind. Willem lijkt hier heel veel op.
[ afbeelding ]
ik zou nooit kunnen gaan met iemand die willem heetquote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
quote:
ja maar jij bent niet jongquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou ook van jong![]()
alweer iets wat gemeenschappelijk hebben
smakelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
TT
De trapkast is bijna opgeruimd en uitgezochtAlleen nog even wat spullen verplaatsen naar boven en de meterkast
Dit is niet voor zaterdag hoor, dit moest gewoon nodig weer gebeuren
En nu lekker eten
geestelijk welquote:
Ja ik ben gek op Labradors. Vooral pupjes hebben een hoog knuffelgehalte.quote:
Ik val stiekem op oudquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou ook van jong![]()
alweer iets wat gemeenschappelijk hebben
Zak over het hoofd en gaan, voel je niets vanquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik val stiekem op oud![]()
en nu ik steeds ouder word, worden de mannen die ik wel knap vind ook ouder
Maar niet altijd gelukkig, jonger mag ook
Ik val ook op oudere mannenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik val stiekem op oud![]()
en nu ik steeds ouder word, worden de mannen die ik wel knap vind ook ouder
Maar niet altijd gelukkig, jonger mag ook
Die is zeker leuk maar deze is ook de moeite waart:quote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou nooit kunnen gaan met iemand die willem heet
[..]
baas
dan gaat er toch iets mis als ze niks voeltquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zak over het hoofd en gaan, voel je niets van
toch geen brood he?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dankjewel voor de eetsmakelijksHet is echt heel lekker
ik kliktequote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Trevland het volgende:
Zo lekker gegeten
[..]
Die is zeker leuk maar deze is ook de moeite waart:
jullie maken me dadelijk nog verlegenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik val ook op oudere mannenMannen worden knapper naarmate ze ouder worden
![]()
quote:
Niet allemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er dan op het menu?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dankjewel voor de eetsmakelijksHet is echt heel lekker
Dat was ook de bedoelingquote:
nou nee hoor zo werkt dat niet hequote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zak over het hoofd en gaan, voel je niets van
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar ja, ik wil wel exclusieve relaties als het serieus is
Dus helaas
het ios nog erger dan het spel, wat een narigheid, ik ben er overstuur vanquote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat staat er dan op het menu?
[..]
Dat was ook de bedoeling
Nee, een kliek van maandag, kip tandoori uit een pakjequote:
Ik dacht wel dat jullie dachten dat Willem een vent was.quote:
laters pgrquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ervandoor
Tot straks Marijke
Van je leeftijd snoetje, van je leeftijdquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gaat er toch iets mis als ze niks voelt
Ach, ik wil nu toch geen vast gedoequote:
en dan vinden mensen het al raar dat ik mijn honden harry en ben noemquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jullie dachten dat Willem een vent was.. Maar helaas geen lekker mannelijk lustobject hier in de buurt
Niet allemaal hoor. Ik kan Lubbers nou niet echt knap noemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
![]()
Soms wel lekker alles kapot makenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
het ios nog erger dan het spel, wat een narigheid, ik ben er overstuur van![]()
Tot straks pgrquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ervandoor
Tot straks Marijke
quote:
Heb zo eerst nog judo hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef D. het volgende:
*mompelt iets over spam op een boodschappenlijstje
jammerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jullie dachten dat Willem een vent was.. Maar helaas geen lekker mannelijk lustobject hier in de buurt
jij ook weer opgeluchtquote:
lijstje vergeten?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef D. het volgende:
*mompelt iets over spam op een boodschappenlijstje
quote:
Kan ie nog wel knapper zijn dan toen ie jong wasquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Ik kan Lubbers nou niet echt knap noemen.
Dank jequote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer
ik gunde je wel een lekkere vent
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik wil nu toch geen vast gedoeDus voor nu ben je ideaal
![]()
dat kan gelukkig wel in meer gamesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms wel lekker alles kapot maken
Zomaar uit het niets?quote:
Nee, dat kan echt nietquote:Op donderdag 25 november 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ie nog wel knapper zijn dan toen ie jong was
Nee, allemaal uit mijn hoofd gedaanquote:
dan was hij vroeger wel erg lelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ie nog wel knapper zijn dan toen ie jong was
Ja dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets?
[..]
Nee, dat kan echt nietDie wenkbrouwen, dat hoofd
![]()
schoenborstels boven je ogen ftwquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets?
[..]
![]()
hey pssssttttttttttt meisjequote:
bipsquote:
De gemiddelde schoenborstel is zelfs kleinerquote:
flipieeequote:
Blij toe ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan gelukkig wel in meer games
Zo hey, das knapquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, allemaal uit mijn hoofd gedaan
Maar ik doelde op een eerdere post over het spemgedrag alhier
Hey Flipquote:
Hij is wel oud, én rijkquote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets?
[..]
![]()
ja?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hey pssssttttttttttt meisje
Zelfs dat compenseert zijn hoofd nietquote:
Gewoon rijk of heel heel heel heel heel erg rijk?quote:
PeZuquote:
GFquote:Op donderdag 25 november 2010 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flipieee![]()
mooie foto trouwens![]()
Hoi Trevquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was hij vroeger wel erg lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |