Otis4.0.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef HyperViper het volgende:
Waarschijnlijk is ze nu zwanger dude.
en zus onder het bureau?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Tinos85 het volgende:
Zit je nu met je broek op je enkels TS?
Ik denk dat ze wel slikt, maar liever niet van mij.quote:
Een ander kleur bijvoorbeeld. Vaak herken ik mijn handdoeken omdat ik het na een tijdje vanzelf onthoud.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel slikt, maar liever niet van mij.
maar nu weer ontopic: Hoe weten jullie welke handdoek van wie is?
Nee oma komt binnen terwijl TS druk met zichzelf bezig is. TS draait zich om en geeft z'n oma een facial.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Die verzonnen topics gaan deze verder.. What's next, dezelfde situatie alleen dan met je oma?
American Pie?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee oma komt binnen terwijl TS druk met zichzelf bezig is. TS draait zich om en geeft z'n oma een facial.
Verzonnen? Waarschijnlijk. Flauw? Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef wojiao het volgende:
hahaha 'klopper'
really?? bovendien, flauw verzonnen topic natuurlijk
Misschien noem je alles verzonnen omdat je zelf nooit boeiende dingen meemaakt in je saaie leven. Niet alles is verzonnenquote:schreef Spouwerranger:
Die verzonnen topics gaan steeds verder. What's next, dezelfde situatie alleen dan met je oma?
Wat is dit voor grap, nu heb ik in ONZ gepost. Gooi dan gewoon dicht.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef HyperViper het volgende:
Ranzig dude, straight up ranzig.
Huiliequote:Op donderdag 25 november 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is dit voor grap, nu heb ik in ONZ gepost. Gooi dan gewoon dicht.
Ga anders wat ongebruikte proxy's zoeken om op jezelf te stemmen bij de fok mod verkiezing.quote:
dat was mijn samenvatting van de OPquote:
wut?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga anders wat ongebruikte proxy's zoeken om op jezelf te stemmen bij de fok mod verkiezing.
dan is het nog altijd won'tquote:
tits en het is je vergevenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ook goed, ben niet helemaal wakker meer
Jij hebt zojuist een stem verlorenquote:
godver het lukt me ook nooitquote:
ja dat is pech hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
godver het lukt me ook nooit
Jeeetje, nu kan ik me nog beter voorstellen hoe TS zijn situatie was. Bedanktquote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef Adfundum het volgende:
Zo'n gevoel heeft zusje van ts nu:
clean towel
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef Granaatappel het volgende:
Je zusje heeft die handdoek ook op andere plekken gebruikt, je bent vader!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |