Otis4.0.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:22 schreef HyperViper het volgende:
Waarschijnlijk is ze nu zwanger dude.
en zus onder het bureau?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Tinos85 het volgende:
Zit je nu met je broek op je enkels TS?
Ik denk dat ze wel slikt, maar liever niet van mij.quote:
Een ander kleur bijvoorbeeld. Vaak herken ik mijn handdoeken omdat ik het na een tijdje vanzelf onthoud.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:29 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel slikt, maar liever niet van mij.
maar nu weer ontopic: Hoe weten jullie welke handdoek van wie is?
Nee oma komt binnen terwijl TS druk met zichzelf bezig is. TS draait zich om en geeft z'n oma een facial.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Die verzonnen topics gaan deze verder.. What's next, dezelfde situatie alleen dan met je oma?
American Pie?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee oma komt binnen terwijl TS druk met zichzelf bezig is. TS draait zich om en geeft z'n oma een facial.
Verzonnen? Waarschijnlijk. Flauw? Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef wojiao het volgende:
hahaha 'klopper'
really?? bovendien, flauw verzonnen topic natuurlijk
Misschien noem je alles verzonnen omdat je zelf nooit boeiende dingen meemaakt in je saaie leven. Niet alles is verzonnenquote:schreef Spouwerranger:
Die verzonnen topics gaan steeds verder. What's next, dezelfde situatie alleen dan met je oma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |