Ik vraag me af waar dat geld aan op is gegaan, aan de enige acteur (die je ziet dan?). En stemmen en flitsen van de rest?quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ze hebben er toch nog plusminus $3.000.000 aan uitgegeven
QFT, er zijn maar weinig films die mij zo konden boeien als de alien films. Die zijn met recht spannendquote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Aliens (theatrical version)
Er is natuurlijk maar één Alien. Geen enkele van de vervolgen haalt `t bij het origineel. Maar van de drie vervolgen is Aliens met afstand de beste. Het knappe van de film is hoe de spanning wordt vast gehouden zonder dat je beesten ziet en dat er écht iets gebeurd. De,net als in het eerste deel, beknellende,claustrofobische sfeer die door middel van het ruimteschip wordt neer gezet is erg goed. Door het ontzettend strakke beeld van de blu-ray komt die donkere sfeer nog beter tot z`n recht.
Een topper.
IMDB Cijfer: 8,5/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Ook gezien. Die Bill Gates achtige nerdquote:Op maandag 29 november 2010 22:10 schreef casper019 het volgende:
Despicable Me
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Animatie / Familie
95 minuten
geregisseerd door Pierre Coffin en Chris Renaud
met de stemmen van Steve Carell, Jason Segel en Russell Brand
Gru (Steve Carrell) is een duivels meesterbrein die geniet van alles wat slecht is en van plan is om de maan te stelen. Hij verslaat iedereen die hem in de weg zit met zijn wapenverzameling van krimp- en vriesstralen en zijn gevechtsklare land- en luchtvoertuigen. Maar dan ontmoet hij op een dag drie kleine eigenwijze weesmeisjes die naar hem kijken en iets in hem zien wat nog nooit iemand heeft gezien: een mogelijke papa. s Werelds grootste schurk heeft zojuist zijn grootste uitdaging gevonden: drie kleine meisjes die Margo, Edith en Agnes heten.
dit is zonder meer 1 van de betere animatie films die er zijn voor jong en oud, ik heb me er echt ontzettend mee vermaakt. Geweldige film die geen seconde verveelt. Hij is inderaad lekker flot, heel vermakelijk en gewoon een super leuk eind.
Echt een top film
dikke 8.5!
Aliens is ook een van mijn favorieten. Ik wil die director's cut graag op bluray.quote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Aliens (theatrical version)
Er is natuurlijk maar één Alien. Geen enkele van de vervolgen haalt `t bij het origineel. Maar van de drie vervolgen is Aliens met afstand de beste. Het knappe van de film is hoe de spanning wordt vast gehouden zonder dat je beesten ziet en dat er écht iets gebeurd. De,net als in het eerste deel, beknellende,claustrofobische sfeer die door middel van het ruimteschip wordt neer gezet is erg goed. Door het ontzettend strakke beeld van de blu-ray komt die donkere sfeer nog beter tot z`n recht.
Een topper.
IMDB Cijfer: 8,5/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Ik vind deze errrug goed juist! Leuk thema en Samuel L Jackson speelt weer geweldig.quote:Op zondag 28 november 2010 23:48 schreef Karstman het volgende:
The 51st State
[ afbeelding ]
Iets met een superdrug en gedoe met elkaar bedonderende drugdealers. Oh en Samuel L. Jackson in een kilt in bijna de hele film...
Nou dacht ik dus dat het een hele goeie film was. Volgens mij riep iedereen dat vroeger altijd en heeft het jaren geduurd voordat ik eraan toe was om hem te kijken. Vanavond dus gedaan en ik ben zwaar teleur gesteld. Wat een slap verhaal. Het was gewoon behoorlijk suf met mislukte engelse humor en erg suffe grappig bedoelde amerikanen-bashing. Ik denk dat je gewoon heel stoned moet zijn bij deze film.
een 4 meer niet.
Hoe is de BluRay-release van Ne le dis à personne? Komt ie een beetje tot zijn recht op zo'n plasma-TV? Lekker gedetailleerd met schitterende kleuren of niet dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 05:20 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, ik heb een hele goede film gezien die ik iedereen kan aanraden. Het gaat om Payback (director's cut). Waarom de director's cut, vraag je me nu? Ten eerste is deze korter, en ten tweede is deze beter. De lamme grappen zijn eruit gewerkt; andere scènes en ander einde; het is een grimmige film noir geworden met een fantastische seventiessfeer - ik weet niet of de film zich toen afspeelde maar zo voelde het, snap je? Natuurlijk komt dit alleen op z'n recht op een fullHD-plasma-tv van minstens een meter in doorsnede met een 1080p-rip (omdat ik dat niet kan betalen heb ik alleen HD-ready).
In andere woorden: vet gaaf!
Daarnaast heb ik ook Ne le dis à personne gezien en dat was wel een cool en spannend moordverhaal in tegenstelling tot de braakfilm El secreto de sus ojos.
Wie geeft nou Lost in Translation een 6.9 en Into the Blue een 7.4quote:Op woensdag 1 december 2010 00:27 schreef El_Matador het volgende:
November
Films
1. [ afbeelding ] El secreto de sus ojos (Juan José Campanella, 2009) :: 8.2
2. [ afbeelding ] Tropa de Elite (José Padilha, 2007) :: 7.7
3. [ afbeelding ] The Box (Richard Kelly, 2009) :: 8.0
4. [ afbeelding ] Dark Island (Sam Gorski, Niko Pueringer, 2010) :: 4.8
5. [ afbeelding ] Whip It (Drew Barrymore, 2009) :: 7.5
6. [ afbeelding ] Death at a Funeral (Neil LaBute, 2010) :: 7.6
7. [ afbeelding ] Into the Blue (John Stockwell, 2005) :: 7.4
8. [ afbeelding ] Naked Lunch (David Cronenberg, 1991) :: 7.8
9. [ afbeelding ] Orange County (Jake Kasdan, 2002) :: 7.0
10. [ afbeelding ] The Acid House (Paul McGuigan, 1998) :: 6.8
11. [ afbeelding ] Children of Men (Alfonso Cuarón, 2006) [ afbeelding ] :: 9.1
12. [ afbeelding ] Half Baked (Tamra Davis, 1998) :: 7.9
13. [ afbeelding ] Four Lions (Christopher Morris, 2010) :: 8.1
14. [ afbeelding ] Shrek (Andrew Adamson, Vicky Jenson, 2001) [ afbeelding ] :: 8.0
15. [ afbeelding ] Shrek 2 (Andrew Adamson, Kelly Asbury, Conrad Vernon, 2004) [ afbeelding ] :: 8.5
16. [ afbeelding ] It's a Mad Mad Mad Mad World (Stanley Kramer, 1963) :: 7.3
17. [ afbeelding ] Tenacious D in The Pick of Destiny (Liam Lynch, 2006) :: 7.9
18. [ afbeelding ] Bio-Dome (Jason Bloom, 1996) :: 7.9
19. [ afbeelding ] Arizona Dream (Emir Kusturica, 1993) :: 8.1
20. [ afbeelding ] La science des rêves (Michel Gondry, 2006) :: 8.3
21. [ afbeelding ] Das Leben der Anderen (Florian Henckel von Donnersmarck, 2006) :: 8.8
22. [ afbeelding ] La mala educación (Pedro Almodóvar, 2004) :: 7.8
23. [ afbeelding ] 2 Fast 2 Furious (John Singleton, 2003) [ afbeelding ] :: 7.5
24. [ afbeelding ] Salt (Phillip Noyce, 2010) :: 7.0
25. [ afbeelding ] From Paris with Love (Pierre Morel, 2010) :: 7.5
26. [ afbeelding ] Despicable Me (Pierre Coffin, Sergio Pablos, Chris Renaud, 2010) :: 8.0
27. [ afbeelding ] Lost in Translation (Sofia Coppola, 2003) :: 6.9
Statistieken
Totaal 27 films (maandgemiddelde: 10.5) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 27.
Totale speelduur: 2893 min.
Aantal films / series herzien: 4.
Best beoordeeld: Children of Men (9.1, 8ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Dark Island (4.8).
Media-verdeling
[ afbeelding ] 3.
[ afbeelding ] 1.
[ afbeelding ] 23.
Jessica Alba vs Scarlett Johanssonquote:Op woensdag 1 december 2010 07:35 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wie geeft nou Lost in Translation een 6.9 en Into the Blue een 7.4
En wat voor gayfag ben je als je rapportcijfers gaat toekennen
nerd
Ja, het is jammer dat er van veel oude films geen BR-rip is, want ik krijg daar wel een harde vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe is de BluRay-release van Ne le dis à personne? Komt ie een beetje tot zijn recht op zo'n plasma-TV? Lekker gedetailleerd met schitterende kleuren of niet dan?
Misschien moet je hier maar een tijdje niet meer komen. Toedelsquote:Op woensdag 1 december 2010 07:35 schreef Mainport het volgende:
En wat voor gayfag ben je als je rapportcijfers gaat toekennen
nerd
Amen Brother.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien moet je hier maar een tijdje niet meer komen. Toedels
Via whatiwatch.netquote:Op woensdag 1 december 2010 10:04 schreef 8108139dpths het volgende:
klein vraagje: hoe maak je die lijstjes?
kijk jij bijna alles op je PSPquote:Op woensdag 1 december 2010 00:27 schreef El_Matador het volgende:
Media-verdeling
[ afbeelding ] 3.
[ afbeelding ] 1.
[ afbeelding ] 23.
Nee, op harde schijf, maar kon zo gauw geen beter medium daarvoor vinden. Daarom houd ik het maar zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
kijk jij bijna alles op je PSP
daarvoor is het internet icoontjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, op harde schijf, maar kon zo gauw geen beter medium daarvoor vinden. Daarom houd ik het maar zo.
Nee, want je kan ook films rechtstreeks via internet bekijken (streams en zo). Dus dat is het ook niet. Bovendien hoeven Brein en anderen niet te weten hoe ik aan mijn films komquote:Op woensdag 1 december 2010 15:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarvoor is het internet icoontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal Tim Kuik even op dit topic attenderen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want je kan ook films rechtstreeks via internet bekijken (streams en zo). Dus dat is het ook niet. Bovendien hoeven Brein en anderen niet te weten hoe ik aan mijn films kom
Doe dat. Kan ik eindelijk bij hem in de brievenbus pissen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zal Tim Kuik even op dit topic attenderen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef Karina het volgende:
The American
Drama
Een huurmoordenaar is in Italie voor een klus (een wapen vervaardigen). Hij wordt achterna gezeten door een stel Zweden, vanwege een eerdere klus waar iets mis ging (dat heb ik niet helemaal goed meegekregen geloof ik).
Hij wordt bevriend met een priester en verliefd op een hoertje.
Trage film en ik vond het nogal saai. Het eind snapte ik ook al nietNiet voor mij weggelegd deze film denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ah bedankt, ook dat gemist dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken de naam, maar geen idee waar ik haar verder van zou moeten kennen eigenlijk.
Crash is echt een hele indrukwekkende film inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 07:18 schreef EddyAlbena het volgende:
Van de week Red gezien: so-so niet heel speciaal, kijkt lekker weg, verder vrij matig. Niet teveel bij nadenken.
Burried hele tijd terug alweer gezien, goede film, vooral ook knap hoe je een film die zich voor de gehele 100% op 4m2 afspeelt, boeiend kan houden.
Net Crash, inmiddels al een zoveelste keer, maar ik blijf maar aandringen bij vrienden die 'm nog niet gezien hebben dat ze 'm moeten zien.
Iddquote:
Zeker een aanraderquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef BeamofLight het volgende:
Exam : 6,5/10
Experiment: 7/10
Robin Hood: 7,5/10
Law Abiding Citizen 8,5/10
Kim Holland Goes Rotterdam XXX 2/10
51st State: 9,5/10
Die heb ik al heel lang op de plank liggen, moet hem toch maar gaan zien. Maryam Hassouni is liefquote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef casper019 het volgende:
Dunya & Desie
Een hele leuke en gezellige film om te kijken! echt een aanrader om te zien
een hele dikke 7
???quote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef BeamofLight het volgende:
Kim Holland Goes Rotterdam XXX 2/10
aaah nee juist een geweldige film totaal niet kinderachtigquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Despicable me
Leek me erg leuk maar viel verschrikkelijk tegen. te kinderachtig en totaal niet grappig.
Ik vond dat echt een goede filmquote:Op donderdag 2 december 2010 01:49 schreef El_Matador het volgende:
Moon
Aardige Sci-Fi, origineel thema en mooie beelden. Wel een beetje sloom gefilmd.
7.9/10
Idd, zeker een hele goede film, ondergewaardeerde SF, net als Sun, of Sunlight met Chris Evans? Die is ook echt goed!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 08:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een goede film![]()
Dat sloom gefilmd past ook wel bij de film en stijl.
Het gevoel krijgen van alleen op een ruimteschip voor een lange tijd.
Heb je gelijk in, maar doorgaans houd ik wel van een beetje vaart in een film.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een goede film![]()
Dat sloom gefilmd past ook wel bij de film en stijl.
Het gevoel krijgen van alleen op een ruimteschip voor een lange tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |