kijk jij bijna alles op je PSPquote:Op woensdag 1 december 2010 00:27 schreef El_Matador het volgende:
Media-verdeling
[ afbeelding ] 3.
[ afbeelding ] 1.
[ afbeelding ] 23.
Nee, op harde schijf, maar kon zo gauw geen beter medium daarvoor vinden. Daarom houd ik het maar zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
kijk jij bijna alles op je PSP
daarvoor is het internet icoontjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, op harde schijf, maar kon zo gauw geen beter medium daarvoor vinden. Daarom houd ik het maar zo.
Nee, want je kan ook films rechtstreeks via internet bekijken (streams en zo). Dus dat is het ook niet. Bovendien hoeven Brein en anderen niet te weten hoe ik aan mijn films komquote:Op woensdag 1 december 2010 15:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarvoor is het internet icoontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal Tim Kuik even op dit topic attenderen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want je kan ook films rechtstreeks via internet bekijken (streams en zo). Dus dat is het ook niet. Bovendien hoeven Brein en anderen niet te weten hoe ik aan mijn films kom
Doe dat. Kan ik eindelijk bij hem in de brievenbus pissen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zal Tim Kuik even op dit topic attenderen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef Karina het volgende:
The American
Drama
Een huurmoordenaar is in Italie voor een klus (een wapen vervaardigen). Hij wordt achterna gezeten door een stel Zweden, vanwege een eerdere klus waar iets mis ging (dat heb ik niet helemaal goed meegekregen geloof ik).
Hij wordt bevriend met een priester en verliefd op een hoertje.
Trage film en ik vond het nogal saai. Het eind snapte ik ook al nietNiet voor mij weggelegd deze film denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ah bedankt, ook dat gemist dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken de naam, maar geen idee waar ik haar verder van zou moeten kennen eigenlijk.
Crash is echt een hele indrukwekkende film inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 07:18 schreef EddyAlbena het volgende:
Van de week Red gezien: so-so niet heel speciaal, kijkt lekker weg, verder vrij matig. Niet teveel bij nadenken.
Burried hele tijd terug alweer gezien, goede film, vooral ook knap hoe je een film die zich voor de gehele 100% op 4m2 afspeelt, boeiend kan houden.
Net Crash, inmiddels al een zoveelste keer, maar ik blijf maar aandringen bij vrienden die 'm nog niet gezien hebben dat ze 'm moeten zien.
Iddquote:
Zeker een aanraderquote:Op woensdag 1 december 2010 23:00 schreef BeamofLight het volgende:
Exam : 6,5/10
Experiment: 7/10
Robin Hood: 7,5/10
Law Abiding Citizen 8,5/10
Kim Holland Goes Rotterdam XXX 2/10
51st State: 9,5/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |