Ben wel benieuwd naar deze film.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:51 schreef planethugo het volgende:
Buried
[ afbeelding ]
Een bijzonder originele film die je zelf het gevoel geeft dat je, net als de hoofdrolspeler, ook opgesloten zit in een doodskist. Ryan Reynolds wordt wakker in een kist en kan zich alleen nog herinneren dat ie voor zijn werk als vrachtwagenchauffeur in Irak(!) onder vuur kwam te liggen. Met een mobieltje en een aansteker moet ie zich zien te redden. De anderhalf uur die de film duurt verlaat de camera de kist niet en dat het ondanks, of juist dankzij dit gegeven toch spannend blijft is een compliment aan de makers. Geen film wat je 2x zult kijken maar prima uitwerking van een aardig idee 7.5
Het einde vond ik een van de meest spannende en emotie teweegbrengende climaxen die ik ken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar deze film.
Echt respect voor de makers als het niet verveelt, om 1.5u in een kist te kijken.
hoe heet die film eigenlijk dat ie zijn eigen arm er af hakt of snijd?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het einde vond ik een van de meest spannende en emotie teweegbrengende climaxen die ik ken.
127 Hours bedoel je denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoe heet die film eigenlijk dat ie zijn eigen arm er af hakt of snijd?
Was waar gebeurd verhaal, maar weet de naam niet meer.
Was dat ook een goede film? hoorde namelijk dat t een beetje zelfde soort film was.
Ze hebben er toch nog plusminus $3.000.000 aan uitgegevenquote:Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Karina het volgende:
(en qua budget vast de goedkoopste film van het jaar).
Leuke film waar wat humor in zit.quote:The grotesque and sinister mansion of the late Cyrus West has stood empty for twenty years - until tonight. On this stormy evening, the eccentric millionaire's will is to be read, and his greedy potential heirs gather in the cobwebbed halls of the foreboding gothic manor. Cyrus' disdain for his money-hungry relatives is evident when he bequeaths his fortune to his most distant relation, the lovely Anabelle West. But Cyrus has placed an unusual clause in his will. Anabelle must be proven to be sane in order for her to collect the money and, if she is not, the untold wealth will go to another heir whose name remains sealed in an envelope. When the family lawyer attempts to warn Anabelle who this other heir is, he mysteriously vanishes. Meanwhile, a homicidal maniac is loose in the house, a killer with the claws of a crazed feline. Anabelle finds herself much like a frightened canary...surrounded by hungry cats!
Sorry maar deze was gewoon erg matig. De sfeer was idd heel goed neergezet, maar het verhaal uiterst zwak. Een van de weinige films waarbij ik de neiging had hem af te zetten en ik blij was dat hij was afgelopen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Daybreakers
Vette film![]()
Ook origineel, niet standaard vampieren... maar modern.
Mooie sfeer ook.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef d1ce het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film staat echt zeker in mijn top 5 van beste films allertijden. Ben nog steeds flabbergasted door het hele verhaal, screenplay alles. Whoa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |