Dank voor je antwoord!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat raar verwoord maar daar schaar ik onder. Tabak, kleren, straks auto, school ziektekosten. Ojah, ik krijg geen playstations pc's of dat soort dingen van me ouders.
Haha zo'n feestjes hadden wij altijd met verjaardagenquote:Op vrijdag 26 november 2010 04:08 schreef ethiraseth het volgende:
Zo, net een beetje opgeruimd van het feestje van mijn huisgenoten en mij. 17 vuilniszakken vol troep, een dikke boete van de politie wegens overlast, drie arrestaties wegens vechten met en beledigen van diezelfde politie en 1x de ambulance moeten bellen vanwege iemand die teveel had gedronken en geblowed. Was wel geslaagd.
Voel je je nu stoer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:08 schreef ethiraseth het volgende:
Zo, net een beetje opgeruimd van het feestje van mijn huisgenoten en mij. 17 vuilniszakken vol troep, een dikke boete van de politie wegens overlast, drie arrestaties wegens vechten met en beledigen van diezelfde politie en 1x de ambulance moeten bellen vanwege iemand die teveel had gedronken en geblowed. Was wel geslaagd.
Ik vind t ook wel tof. Alleen heb ik medelijden met de buren...quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is ook best stoer. Als je 16 bent.
Niet generaliseren.quote:
Waar doel je precies op??quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:23 schreef Arglist het volgende:
Achterlijke kut studenten! (met een Limburgs accent)
Belachelijk! En vooral erg triest..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een haat-pm ontvangen van een user die het niet eens met mij is. Wat een eer.
Ok, helder..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Arglist het volgende:
Dat is mijn, zeer beperkte ervaring, met het Limburgse volk, tijdens een huisfeestje.
Mja, zo erg is het ook niet. Het is n.a.v. deze thread: Kluwer Collegebundel 2007-2008quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Belachelijk! En vooral erg triest..
Ik heb nog nooit boze prive-uitingen gekregen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een haat-pm ontvangen van een user die het niet eens met mij is. Wat een eer.
Tja, dan hoor je er tegenwoordig echt niet meer bij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit boze prive-uitingen gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |