Tsss, tikje overdreven, vind je zelf ook niet??quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je van Von der Dunk smult ben je het lidmaatschap van RaRa voorbij.
Vind zijn stukken altijd zeer vermakelijk en meer dan eens slaat hij de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je van Von der Dunk smult ben je het lidmaatschap van RaRa voorbij.
Overbetaalde voetballers staan blijkbaar hoger op de morele meetlat dan politici.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Voetballers hebben een voorbeeldfunctie, PVV'ers niet. Overduidelijk statement wat ze maken.
Ik smul ook van Von der Dunk, maar mijn smullen is ok, want ik ben rechts. Jij bent links, en (dus) is jouw smullen niet ok.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsss, tikje overdreven, vind je zelf ook niet??
Ook smullen kun je op meerdere manieren
Hij zuigt altijd over de ''hogere'' salarissen daar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:12 schreef TomLievense het volgende:
Weet iemand wat EchtGaaf gezegd heeft?
Fok! Salaris 2010 topic #8:Diploma's zijn niks waard!
Nee, zei ik tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:12 schreef TomLievense het volgende:
Weet iemand wat EchtGaaf gezegd heeft?
Fok! Salaris 2010 topic #8:Diploma's zijn niks waard!
Oké, maar dat kan toch niet de reden zijn voor een ban van een maand?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij zuigt altijd over de ''hogere'' salarissen daar.
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:12 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik smul ook van Von der Dunk, maar mijn smullen is ok, want ik ben rechts. Jij bent links, en (dus) is jouw smullen niet ok.
Ik vroeg het meer in het algemeen. Of heb ik iets gemist, is het gesprek er al over gegaan?quote:
Als je zoiets maar vaak genoeg doet en waarschuwingen in de wind slaat mogelijk welquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:13 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oké, maar dat kan toch niet de reden zijn voor een ban van een maand?
Ook neequote:Op vrijdag 26 november 2010 00:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vroeg het meer in het algemeen. Of heb ik iets gemist, is het gesprek er al over gegaan?
Ik hoop dat hij na een maand weer gewoon verder gaat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:16 schreef phpmystyle het volgende:
Maar EG is opzich niet onaardig. Alleen op zijn eigen manier behoorlijk apart.
Zit ik nog met mijn vraag over de POL-VKZ....quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij na een maand weer gewoon verder gaat.
Van iemand met WO had ik toch beter verwacht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Teehee, EG gebanned. Je ziet hem zo al boos achter zijn scherm, stoom uit de oren, meelezen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij na een maand weer gewoon verder gaat.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Teehee, EG gebanned. Je ziet hem zo al boos achter zijn scherm, stoom uit de oren, meelezen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Php, wat is trouwens "secundair onderhoud"??
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat raar verwoord maar daar schaar ik onder. Tabak, kleren, straks auto, school ziektekosten. Ojah, ik krijg geen playstations pc's of dat soort dingen van me ouders.quote:
Ik weet nog toen ik een nintendo kreeg. Dat was feest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat raar verwoord maar daar schaar ik onder. Tabak, kleren, straks auto, school ziektekosten. Ojah, ik krijg geen playstations pc's of dat soort dingen van me ouders.
Iedereen boven de 1400 netto vind hij een grootverdienerquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook lachen om zijn bijdragen in dat salaristopic. Constant lopen te gallen die gast. Aardige user, maar wel een apart geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |