hier motregen en 3.4 graden buitenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, zelfs al sneeuw in mn kruin gehad.
En die breng jij alle 24 werkend door??quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Er zitten 24 uur in een dag hoor
Kop houden, Sacherquote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kijk dat is de VVD mentaliteit net als het verwerpen van standpunten waar ze echt voor staan.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Meestal nietquote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die breng jij alle 24 werkend door??
Niet liegen! Dat doe je wel, oud werkpaard!quote:
Zó rechts ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet liegen! Dat doe je wel, oud werkpaard!
Zowaar niet alleen maar geraaskal.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, een nieuwe column van Thomas van der Dunk op de website van de Volkskrant. Dat wordt weer smullen.
Hij valt een beetje tegen... Qua smullen..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, een nieuwe column van Thomas van der Dunk op de website van de Volkskrant. Dat wordt weer smullen.
Klopt, maar ben het op zich wel met hem eens. Al ben ik niet gekant tegen de progressieve koers die Halsema wenst te varen met de PvdA. Maar dat komt wellicht doordat mijn idealen die van D66 en GL dichter naderen dan die van de PvdA.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij valt een beetje tegen... Qua smullen..
Ik vind alles best, zolang ze die progressieve politiek maar weten te beperken tot Amsterdam. Vreselijk, ik kan het woord progressief geen eens uitsprekenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar ben het op zich wel met hem eens. Al ben ik niet gekant tegen de progressieve koers die Halsema wenst te varen met de PvdA. Maar dat wellicht doordat mijn idealen die van D66 en GL dichter naderen dan die van de PvdA.
Ach, en zo schijt ik op conservatisme.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang ze die progressieve politiek maar weten te beperken tot Amsterdam. Vreselijk, ik kan het woord progressief geen eens uitspreken
Inderdaad, die stomme Den Uyl die de wervingscontracten stopzette, en kutpaars met hun verscherping van de immigratiewetgevingquote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang ze die progressieve politiek maar weten te beperken tot Amsterdam. Vreselijk, ik kan het woord progressief geen eens uitspreken
Is een lastig woord ook, we begrijpen 't wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben je aan het radicaliseren?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij valt een beetje tegen... Qua smullen..
Ik las net nog een stuk in de elsevier waarom het conservatisme een grote tegenhanger is van het fascisme.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, en zo schijt ik op conservatisme.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik las net nog een stuk in de elsevier waarom het conservatisme een grote tegenhanger is van het fascisme.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je aan het radicaliseren?
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Inderdaad, die stomme Den Uyl die de wervingscontracten stopzette, en kutpaars met hun verscherping van de immigratiewetgeving
Truste!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef JoaC het volgende:
Ik vind Von der dunk niks by the way
Maar ik ga slapen
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik las net nog een stuk in de elsevier waarom het conservatisme een grote tegenhanger is van het fascisme.
Als je van Von der Dunk smult ben je het lidmaatschap van RaRa voorbij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Wat is er mis met smullen af en toe??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |