ik zie zo al drie fouten in deze reclamezin van kluwerquote:Handzame en goed toegankelijke vastbladige wettenverzameling
Noem ze eens? Ik zie er maar eenquote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie zo al drie fouten in deze reclamezin van kluwer
Dacht dat het om spelfouten gingquote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef hmmmz het volgende:
fout 1: handzame
fout 2: toegankelijke
fout 3: vastbladige
Mensen die denken dat het om spelfouten gaatquote:Op maandag 10 september 2007 00:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dacht dat het om spelfouten ging![]()
Fout 4: geen puntje op het eind.quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef hmmmz het volgende:
fout 1: handzame
fout 2: toegankelijke
fout 3: vastbladige
http://www.kluwercollegebundel.nl/quote:Op maandag 10 september 2007 22:56 schreef CG het volgende:
wtf is een collegebundel?
Ik heb de bundel 2004 - 2005 nog, zit geen enkel blaadje los, terwijl ik periodes heb gehad waarin ik ze dagelijks gebruiktequote:Op maandag 10 september 2007 00:18 schreef hmmmz het volgende:
Heb die bundels nu 2 weken en 1 keer mee naar de uni genomen. Voor de rest heb ik er thuis amper in gebladerd. Maar bij mij in m'n werkgroep had zowat iedereen er last van. Ook een aantal docenten hadden precies hetzelfde. Het is gewoon dramatisch slechte kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |