ik zie zo al drie fouten in deze reclamezin van kluwerquote:Handzame en goed toegankelijke vastbladige wettenverzameling
Noem ze eens? Ik zie er maar eenquote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie zo al drie fouten in deze reclamezin van kluwer
Dacht dat het om spelfouten gingquote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef hmmmz het volgende:
fout 1: handzame
fout 2: toegankelijke
fout 3: vastbladige
Mensen die denken dat het om spelfouten gaatquote:Op maandag 10 september 2007 00:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dacht dat het om spelfouten ging![]()
Fout 4: geen puntje op het eind.quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef hmmmz het volgende:
fout 1: handzame
fout 2: toegankelijke
fout 3: vastbladige
http://www.kluwercollegebundel.nl/quote:Op maandag 10 september 2007 22:56 schreef CG het volgende:
wtf is een collegebundel?
Ik heb de bundel 2004 - 2005 nog, zit geen enkel blaadje los, terwijl ik periodes heb gehad waarin ik ze dagelijks gebruiktequote:Op maandag 10 september 2007 00:18 schreef hmmmz het volgende:
Heb die bundels nu 2 weken en 1 keer mee naar de uni genomen. Voor de rest heb ik er thuis amper in gebladerd. Maar bij mij in m'n werkgroep had zowat iedereen er last van. Ook een aantal docenten hadden precies hetzelfde. Het is gewoon dramatisch slechte kwaliteit
Plakkertjes.quote:Op maandag 10 september 2007 20:12 schreef Ici-Paris het volgende:
je hebt toch ook van die leuke plakkers erin ofnie?
Ik heb hem ook nog amper gebruikt en mijne zitten nog vast.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:01 schreef hmmmz het volgende:
ik heb dat boek nog amper gebruikt en de blaadjes zitten al los, dus aan mij ligt het zeker niet
Dat is speciaal gedaan voor paupers als jij, pauper.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:45 schreef hmmmz het volgende:
^ ze zijn helemaal niet verkrijgbaar met harde kaft, pauper
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef Eamon het volgende:
een vriend van me heeft hetzelfde probleem met de bundel van 2007/2008. Hij heeft contact opgenomen met kluwer en die zeggen dat het probleem te wijten is aan een productiefout. Er was iets mis met de lijm oid. Ik zal hem morgen eens vragen hoe het afgelopen is en het hier posten. Hij heeft die stickers er in ieder geval nog niet ingeplakt, misschien kan hij ze dus nog omruilen. Die van mij zijn overigens nog niet uit elkaar gevallen van ellende.
De fiscale bundels van kluwer zijn zeker wel verkrijgbaar met harde kaft. Verbaast me niets als dit ook het geval is met de normale.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:45 schreef hmmmz het volgende:
^ ze zijn helemaal niet verkrijgbaar met harde kaft, pauper
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef Eamon het volgende:
een vriend van me heeft hetzelfde probleem met de bundel van 2007/2008. Hij heeft contact opgenomen met kluwer en die zeggen dat het probleem te wijten is aan een productiefout. Er was iets mis met de lijm oid. Ik zal hem morgen eens vragen hoe het afgelopen is en het hier posten. Hij heeft die stickers er in ieder geval nog niet ingeplakt, misschien kan hij ze dus nog omruilen. Die van mij zijn overigens nog niet uit elkaar gevallen van ellende.
die van mij zijn ook begonnen met uit-elkaar vallen. Hetzelfde als jij gedaan en ik krijg aan het eind van deze week ook 2 nieuwe omdat ze ze niet meer hadden. Op welke Uni zit je? Nijmegen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef hmmmz het volgende:
Ben vandaag met m'n bundels langs de selexyz gegaan, de boekenleverancier op de campus. Had ze eigenlijk gehaald bij de studievereniging maar ze vroegen bij selexyz helemaal niet naar een bonnetje ofzo en ik kreeg meteen nieuwe in m'n handen gedrukt. dat is pas service![]()
UvTquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:21 schreef Eamon het volgende:
[..]
die van mij zijn ook begonnen met uit-elkaar vallen. Hetzelfde als jij gedaan en ik krijg aan het eind van deze week ook 2 nieuwe omdat ze ze niet meer hadden. Op welke Uni zit je? Nijmegen?
Niet echt nee, zo'n beetje iedereen die ik ken met een kluwer heeft hetzelfde probleem. Het maakt wel veel goed dat ze je echt bijna belachelijk makkelijk een paar nieuwe geven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef DANILXL het volgende:
goede reclame voor Kluwer, dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |