Daar wil ik dus vanmiddag eens voor gaan kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Gisteren 2 geheugenstickjes (4GB) gescoord voor 6,5 per stuk
Sloffenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
USB sticks waren op, maar waren net aangeleverd (en nog niet uitgepakt), dus morgenvroeg maar even heenAl heb ik wel weer Noorse sloffen
![]()
Misschien heb je al iets gekocht, maar voor het geval niet... Bij de Blokker heb je een curver naaidoos voor 9,99 (staat ook in de folder op de site). Best een mooiequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.
hmm.. ok die dingen liggen dus niet waar ik dacht dat ze zouden liggen. Zal van het weekend de kast nog eens uitspitten maar ik vrees dat ze foetsie zijn!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ja hoor ze hebben gwone ballonnen en van die figuurdingen (van die lange). ik heb volgens mij (weet niet 100% zeker moet ff zoeken dan) nog wat balonnen met '50' erop over (mijn mama was in de zomer 50 geworden en deze had ik toen via marktplaats gekocht), als je ze wilt moet je maar even een berichtje sturen dan stuur ik ze naar je op..
Het is voor een surprise, maar m'n moeder vind deze niet zo handig (deze heeft ze nu namelijk in bruikleen). Maar toch bedankt!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heb je al iets gekocht, maar voor het geval niet... Bij de Blokker heb je een curver naaidoos voor 9,99 (staat ook in de folder op de site). Best een mooieWeet niet of hij groot genoeg is, maar ik dacht ik meld het toch even
Ja het is altijd heel persoonlijk zoiets met vakjes of je het handig of niet vindt, of dat het de juiste indeling heeftquote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is voor een surprise, maar m'n moeder vind deze niet zo handig (deze heeft ze nu namelijk in bruikleen). Maar toch bedankt!
Als ze het hebben denk ik dat het bij de kantoor/schoolspullen ligt. Maar ik heb het nog nooit gezien, ben ook erg benieuwd nu of ze het hebbenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga morgen weer even langs, ik wil die sloffen!![]()
![]()
Daarbij heb ik wat sintkadootjes nodig voor m'n werk, weet iemand toevallig of ze bij Action briefpapier hebben? En zo ja, liggen die dan bij de kantoorartikelen, bij de creahoek of de crea-voor-kinderen-hoek?
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef pgrferrari het volgende:
Ohw en Pisces post hier ook
Action
Hihihiquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi
Heb gisteren me trouwens naast de sloffen nog helemaal uitgeleefd
Ik ben dol op de actionquote:
Geen flauw idee, weet dat de fleecedekens rond de 4 euro kosten, dus ik gok de plaids een euro of 5-7, zoiets..quote:Op donderdag 25 november 2010 11:27 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand wat een plaid kost bij de Action?
(het is voor de honden om op te liggen, dus erg duur hoeven ze niet te zijn)
ik heb gehoord dat ze het wel hebben, maar zelf niet gezien. ik was laatst bij de stickertjeshoek (wat dus ook bij het speelgoed is..) en daar lag het niet, dacht ik. Misschien inderdaad bij die crea hoek waar ook dingen liggen om kaarten te maken?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze het hebben denk ik dat het bij de kantoor/schoolspullen ligt. Maar ik heb het nog nooit gezien, ben ook erg benieuwd nu of ze het hebben
Ik heb afgelopen zondag mijn haar geverfd met deze verf van het merk El Cheapo (oh nee, Holidayquote:Op donderdag 25 november 2010 22:02 schreef WishUponAStar het volgende:
Ik heb pas de haarverf '24 karaats' van Holiday gekocht
Ik heb veel ervaring met haren verven maar absoluut niet met dit merk en deze kleur!
Het is een best wel lichte kleur. Ik heb hem gekocht om het oranje in m'n geblondeerde haar wat op te heffen.
Weet iemand of dit zal werken met deze kleur? Beter nog, heeft iemand deze kleur al eens gebruikt?
Ik heb die El Cheapo dus wel eens gebruikt maar gebruik altijd een kleur die dicht bij de mijne ligt (alleen met de naam goud erin om mji haarkleur wat warmer te krijgen). Heb wat korter haar en het groeit snel dus wat betreft uitgroei weinig zorgen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag mijn haar geverfd met deze verf van het merk El Cheapo (oh nee, Holiday)
Ik heb flink geblondeerd haar en had forse uitgroei (2,5 cm ofzo) met vrij donker asblond haar. Ik deed blonderen altijd bij de kapper voor veel geld, omdat ik er van overtuigd was dat het beter was.
Een collega van me vertelde dat ze al een jaar of 2 elke 2 weken haar haar verft met die Holiday verf, voor 1,59 euro per pakje. Ze heeft deels grijs haar en deels nog donker haar en wil perse geen uitgroei, vandaar elke 2 weken. Zij gebruikt de kleur Champagne.
Op haar aanraden heb ik ook dit kapitaal uitgegeven voor deze verf, maar heb de allerlichtste kleur meegenomen (met "Pools blonde hoer" op de voorkant), volgens mij heette deze kleur "Hell" ofzoiets.
Het werkte perfect, rook lekker, makkelijk in gebruik en was eigenlijk erg zacht voor mijn haar, zachter dan wanneer ik het bij de kapper had laten doen.
Ik heb eerst mijn uitgroei ingesmeerd en de laatste 10 minuutjes mijn hele haar. Ziet er echt netjes uit en voelt zacht. Ik ben geen Poolse hoer nu, maar heb wel lekker blonde krullen
haha tranen over mn wangen van het lachen :pquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zondag mijn haar geverfd met deze verf van het merk El Cheapo (oh nee, Holiday)
Ik heb flink geblondeerd haar en had forse uitgroei (2,5 cm ofzo) met vrij donker asblond haar. Ik deed blonderen altijd bij de kapper voor veel geld, omdat ik er van overtuigd was dat het beter was.
Een collega van me vertelde dat ze al een jaar of 2 elke 2 weken haar haar verft met die Holiday verf, voor 1,59 euro per pakje. Ze heeft deels grijs haar en deels nog donker haar en wil perse geen uitgroei, vandaar elke 2 weken. Zij gebruikt de kleur Champagne.
Op haar aanraden heb ik ook dit kapitaal uitgegeven voor deze verf, maar heb de allerlichtste kleur meegenomen (met "Pools blonde hoer" op de voorkant), volgens mij heette deze kleur "Hell" ofzoiets.
Het werkte perfect, rook lekker, makkelijk in gebruik en was eigenlijk erg zacht voor mijn haar, zachter dan wanneer ik het bij de kapper had laten doen.
Ik heb eerst mijn uitgroei ingesmeerd en de laatste 10 minuutjes mijn hele haar. Ziet er echt netjes uit en voelt zacht. Ik ben geen Poolse hoer nu, maar heb wel lekker blonde krullen
Ik heb nog eens gekeken in het badkamervuilnisbakje en de correcte naam van mijn Pools blonde haarkleur is "Pearl".quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef trovey het volgende:
Ik gerbuik die El
[..]
Ik heb die El Cheapo dus wel eens gebruikt maar gebruik altijd een kleur die dicht bij de mijne ligt (alleen met de naam goud erin om mji haarkleur wat warmer te krijgen). Heb wat korter haar en het groeit snel dus wat betreft uitgroei weinig zorgen.
Als ik dit soort dingen lees ben ik altijd zo blij dat ik sinds anderhalf jaar in een eengezinswoning woon zonder bovenburen. En mijn buren aan de zijkanten zijn 80+ en knippen onze heg (wij doen het zelf voor hun gevoel niet netjes genoeg heb ik het ideequote:
ik heb nu net ff de bon erbij gepakt en daar staat op: dms homeshoes mt 36-41. dus 41 is het grootste denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Tot welke maat gaan die sloffen eigenlijk?wil ze ook wel
hmm liftplassers hebben we hier gelukkig niet (euhm.. we hebben geen liftquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen lees ben ik altijd zo blij dat ik sinds anderhalf jaar in een eengezinswoning woon zonder bovenburen. En mijn buren aan de zijkanten zijn 80+ en knippen onze heg (wij doen het zelf voor hun gevoel niet netjes genoeg heb ik het idee) en brengen zelfgebakken speculaas.
Wij verblijden ze dan met een lekker potje Iron Maiden/Rammstein uit de speakers en af en toe een stuk zelfgebakken appeltaart
Da's toch heel anders dan mijn vorige woning (appartement), waar ik een buurman had met een hele enge afgekeurde politiehond en een andere dementerende buurman die steeds vaker in/om de lift ging plassen...
yw! dat van die zool weet ik niet, heb vandaag gekochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:15 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de foto Justme!Zijn idd erg leuk en goed geprijsd
Ga er ook eens naar zoeken binnenkort
Hoe is de zool? Beetje stevig of loop je die binnen 3 weken door?
Die zwarte heb ik nog van vorig jaar. Ze staan een beetje scheef van het dragen, maar ze zijn nog net zo warm.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik heb nu net ff de bon erbij gepakt en daar staat op: dms homeshoes mt 36-41. dus 41 is het grootste denk ik.
Ze kosten 4.39.
plaatjes:
zwart: (sorry voor het kleine formaat), kon geen betere vinden
[ link | afbeelding ]
beige (heb ik zelf):
[ link | afbeelding ]
ik ben er overigens ook nog niet achter wat er nou zo bijzonder aan is hoordat ben ik aan het uitvinden
Hier ligt nog 1 linkerexemplaar maat 36.....blijkbaar heeft een 1-benige persoon het rechterexemplaar gekocht.quote:
haha ik ben zeer benieuwd naar je neusstrip-avontuur! doet ie zijn werk goed/heeftie zijn werk goed gedaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier ligt nog 1 linkerexemplaar maat 36.....blijkbaar heeft een 1-benige persoon het rechterexemplaar gekocht.
Ik zie er nu schitterend uit met mijn neusstrip in actie.![]()
Voor de personen die nog plastic kerstballen en pieken zoeken i.v.m. hun avontuurlijke kat(ten)...Zeeman heeft ze voor zachte prijsjes.
Dat ga ik je om 19.20 uur vertellen want dan mag het ding eraf volgens de gebruiksaanwijzing.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:01 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha ik ben zeer benieuwd naar je neusstrip-avontuur! doet ie zijn werk goed/heeftie zijn werk goed gedaan?
Ik zweer op slakkenslijmcreme. Ik heb zelf een vette huid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Helpt dat slakkenslijmspul tegen een vette huid gedurende de dag?
Wat voor neusstrips zijn dat?quote:
Met zo'n strip maak je je de poriën van je neus schoon. Als je de strip verwijder zie je talg enzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor neusstrips zijn dat?
ik zag nu in de wibra folder iets soortgelijks voor 5 euro, misschien is dat watquote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef Jokielanda het volgende:
Heaven7: ik geloof dat die sloffen een op=op artikel waren dus niet bestelbaar meer
bij de digros zag ik ze volgens mij voor 3 euro, komende weekquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik zag nu in de wibra folder iets soortgelijks voor 5 euro, misschien is dat wat![]()
maarre.. de vorige keer dat ik er was, waren er minder dan vrijdag hoor! dus ik denk dat ze wel aangevuld worden. zal eens kijken morgen in Utrecht (was wat vergeten.. alweer)
Hema heeft hele leuke ook met zo'n Noors-achtige printquote:
Wat voor etagiere? Van glas toevallig? En als ie van glas is, weet je nog ongeveer wat die kostte?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:53 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een etagiere gekocht, twee hyacintbolvaasjes, hello kitty stickers voor in de schoen van dochter en mini kerstballetjes en een slinger voor in de kerstboom.
De etagiere staat eigenlijk helemaal niet zo leukmaar ik ga er ook niet voor terug. Het was zó knetterdruk en dat zal zaterdag (de eerste dag dat ik weer kan) wel niet minder zijn, dus ik hou hem toch maar
.
Houdt Sint daarvan? Hopelijk gaat die niet kapot als die terug naar Spanje reist.quote:Op maandag 29 november 2010 02:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat voor etagiere? Van glas toevallig? En als ie van glas is, weet je nog ongeveer wat die kostte?
Zoek er nog een voor sint namelijk
4 euro, en volgens mij zijn dat dezelfde als die van de action.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de digros zag ik ze volgens mij voor 3 euro, komende week
volgens mij heeft de action geen etagere van glas maar misschien vergis ik me.. De xenos heeft er wel 1. Onder de 10 euro en je hebt met 2 en met 3 lagen. Ik heb em anderhalf jaar en ik ben er blij mee!quote:Op maandag 29 november 2010 02:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat voor etagiere? Van glas toevallig? En als ie van glas is, weet je nog ongeveer wat die kostte?
Ik heb vorige week toilettasjes gezien, maar ik weet niet of ze ook echt grote toilettassen hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 11:22 schreef Diconnected het volgende:
Hebben ze bij de Action ook toilettassen?
Piscesquote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week toilettasjes gezien, maar ik weet niet of ze ook echt grote toilettassen hebben
Nee, was niet van glas, was van een houtachtig materiaal.quote:Op maandag 29 november 2010 02:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ah okaay! Naja ik ga straks even met een vriendin langs, dus ik zie welquote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week toilettasjes gezien, maar ik weet niet of ze ook echt grote toilettassen hebben
die spray had ik al een vorige keer meegenomen, dus voor nood moeten we die maar gebruiken, deze week gaat het flink vriezen dus het zal wel nodig zijnquote:Op maandag 29 november 2010 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Die voorruitdingen had ik ook meegenomen, we zijn er nu erg blij mee. Waren geloof ik maar 1,29 of zo. En spray tegen het bevriezen van je ruiten. Of dat werkt zie ik zometeen
4 euroquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de digros zag ik ze volgens mij voor 3 euro, komende week
oo die zijn pas leuk! die rode of paarsequote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
4 euro
http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/aanbiedingen en dan een beetje naar benedern scrollen.
Ik wil vandaag ook nog naar de action maar ik ben bang dat ik een vergelijkbaar tafereel aan tref. Ik was er zaterdag vlak voor sluitingstijd en toen was de boel echt zwaar leeggeroofd. De eerste 6 meter schappen was gewoon helemaal leeg. Ik weet ook niet wanneer ze hier aanvullen (Groningen Lewenborg) maar ik gok het er zometeen toch maar op.quote:Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hmm.. anders ben je net ff voor jan met de korte achternaam naar Action gefietstmoest voor vriendlief op zoek naar een notitieboekje (simpel zwart had ik vorig jaar voor hem gekocht daar voor minder dan een euro).. maar ze hadden alleen met allemaal frutsels, kleine-meisjes dingen. ook van die thinsulate handschoenen wilde hij wel, vrijdag waren er nog een hele hoop (toen had ik ze gezien maar wist niet of hij ze wilde hebben), nu niks meer! ook had ik zo'n aluminium scherm gezien voor de voorruit van de auto, nog geen 2 euro. wilde het nog meenemen maar was het vergeten en ik wist niet zeker of we er nou al 1 hadden of niet. niet dus, alleen een kartonnen en da's nie zo handig met sneeuw.. maar die waren er dus ook al niet meer terwijl er vrijdag een hele doos stond!
dusseh.. het kan best, met niks de action weer uit lopenhaha
uiteindelijk het notitieboekje maar bij hema gekocht voor 3 euro. ook nog geen ramp. en ik zag dat gloeilampen van de hema 1,25 zijn voor 2 terwijl ze bij action (ok, da's philips, maar toch) 1.35 zijn. had ik toch nog een meevaller van 10 cent :p haha
en oja, de noorse sloffen waren hier nu ook helemaal op. niks meer, zelfs geen leeg vak, daar lagen nu kindersloffen in.
krijgen jullie ook zulke zweetvoeten van die noorse sloffen? mijn voeten worden er echt te heet in, ik heb mn oude instapsloffies maar weer gepakt :p haha
Dat zijn dat vaak ook de reclame schappen. En op zaterdagavond loop de actie af, dus die schappen willen ze vaak leeg hebben voor de maandag(nieuwe reclame). Niet zo gek dus dat er in die eerste paar meter niets lag;)quote:Op maandag 29 november 2010 12:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil vandaag ook nog naar de action maar ik ben bang dat ik een vergelijkbaar tafereel aan tref. Ik was er zaterdag vlak voor sluitingstijd en toen was de boel echt zwaar leeggeroofd. De eerste 6 meter schappen was gewoon helemaal leeg. Ik weet ook niet wanneer ze hier aanvullen (Groningen Lewenborg) maar ik gok het er zometeen toch maar op.
jammerquote:Op maandag 29 november 2010 11:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, was niet van glas, was van een houtachtig materiaal.
Ja die van de Xenos ken ik, ik denk misschien heeft de Action nog een leukere.quote:Op maandag 29 november 2010 11:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
volgens mij heeft de action geen etagere van glas maar misschien vergis ik me.. De xenos heeft er wel 1. Onder de 10 euro en je hebt met 2 en met 3 lagen. Ik heb em anderhalf jaar en ik ben er blij mee!
Gloeilampen zijn toch niet meer te koop? Is nu toch allemaal spaarlamp?quote:Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:uiteindelijk het notitieboekje maar bij hema gekocht voor 3 euro. ook nog geen ramp. en ik zag dat gloeilampen van de hema 1,25 zijn voor 2 terwijl ze bij action (ok, da's philips, maar toch) 1.35 zijn. had ik toch nog een meevaller van 10 cent :p haha
Zaterdagmiddag net voor sluitingstijd, je kunt geen slechter moment bedenken om te gaanquote:Op maandag 29 november 2010 12:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil vandaag ook nog naar de action maar ik ben bang dat ik een vergelijkbaar tafereel aan tref. Ik was er zaterdag vlak voor sluitingstijd en toen was de boel echt zwaar leeggeroofd. De eerste 6 meter schappen was gewoon helemaal leeg. Ik weet ook niet wanneer ze hier aanvullen (Groningen Lewenborg) maar ik gok het er zometeen toch maar op.
Het kwam gewoon even niet anders uit.. Het scheelt wel dat je minder snel teveel onzin dingen koopt :pquote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag net voor sluitingstijd, je kunt geen slechter moment bedenken om te gaan
Ja weet ik weet dat het de reclame schappen zijn maar het waren vooral de schappen met geschikte sint cadeautjes die leeg waren.. Pinkeltje boeken voor 98 cent. En naar ik begreep moesten de mensen van de action die dag heel lang overwerken wat ik ze tegen elkaar hoorde zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:30 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat zijn dat vaak ook de reclame schappen. En op zaterdagavond loop de actie af, dus die schappen willen ze vaak leeg hebben voor de maandag(nieuwe reclame). Niet zo gek dus dat er in die eerste paar meter niets lag;)
jaaa die etagere heb ik, vrijdag al gekochtquote:Op maandag 29 november 2010 15:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het kwam gewoon even niet anders uit.. Het scheelt wel dat je minder snel teveel onzin dingen koopt :p
Oja en over de etagere, dan wel niet van glas maar wel van porselein voor 3,99 bij de wibra. Stond net in de folder.
he nee joh, gloeilampen zijn er nog volop hoor. alleen de 100W is eruit! verder bij hema/action/overal nog gewoon gloeilampen te krijgen hoorquote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jammerthanks
[..]
Ja die van de Xenos ken ik, ik denk misschien heeft de Action nog een leukere.
[..]
Gloeilampen zijn toch niet meer te koop? Is nu toch allemaal spaarlamp?
edit: als iemand ze wel fijn vind en gratis 6+5 strips wil hebben: stuur maar een berichtje met je adresquote:Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik vind die neusstrips trouwens niks, ze nemen nog minder viezigheid mee eraf dan die van kruidvat eigen merk (die vind ik wel goed), maar ze nemen wel mn halve neus mee, doet echt zeer nu van het afhalen! haha
OMG paars!quote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
4 euro
http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/aanbiedingen en dan een beetje naar benedern scrollen.
Lijkt m'n huid te helpen tegen puisten e.d.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb ook een vette huidMaar hoezo zweer je erbij als het niet helpt?
Hmm. Heb niet echt een supervette huid, maar last van de welbekende T-zone. Zou t daar ook goed voor zijn of teveel uitdrogen? En mee-eters, worden die ook minder? Heb m laatst eens geroken, ruikt erg mannelijk vind ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:14 schreef portabel het volgende:
[..]
Ik zweer op slakkenslijmcreme. Ik heb zelf een vette huid.
De creme helpt wel een beetje, het droogt ten eerste m'n huid uit. Daarom dep ik m'n gezicht nog met een voedende creme zodat m'n huid niet droog en niet vet is. Door de dag heen gaat m'n huid wel weer glimmen. Dus nee, het helpt niet tegen een vette huid. Maar vind het verder prima spul. Ik heb zo'n pot al een halfjaar en ben pas op de helft.
Wil je vechten?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je vechten?
Zo'n onzin, de auto starten kost al meer dan een pakje zout bij de supermarkt. Moet je vooral gaan knokken om gratis strooizout
de noorse sloffen vind ik heel warm. zelfs een beetje te warm, ik krijg er echt zweetvoeten van. gisteren had ik het echter heel erg koud en toen waren ze wel fijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef AnnekeM het volgende:
Vanmiddag ook maar weer even langs de Action.
Ik heb het erg koud, vooral mijn tenen. Heb al 3 dubbel sokken aan, en nog koude tenen. Ga op zoek naar thermo-sokken. Ik las dat ze ook thermo-handschoenen hebben, misschien toch even kijken. En de Noorse sloffen, is dat een aanrader? Ik hou niet zo van het 'hoge' van de sloffen, maar als ze echt goed warm zijn, wil ik het wel overwegen.
Ja, verkopen ze!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of de Action tie wraps verkoopt?![]()
Gewoon een vrij standaard maatje, zo lang het niet de allerkleinste (dunste) zijn.
Ik meen ze wel eens gezien te hebben, maar begin nu te twijfelen en voordat ik helemaal om moet in de stad voor de Action toch maar even vragen hier
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, verkopen ze!
Zit in een pakje 3 verschillende maten, het zijn zwarte.
diezelfde sloffen die je bij Action hebt,liggen nu ook bij deze drogisterij in rotterdam.quote:Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef heaven7 het volgende:
Geen sloffen te vinden bij de grote Action in Arnhem en de kleinere in HuissenKan die in het centrum nog proberen maar het zal wel niet.
Weten jullie of die dingen nog aangevuld worden?
Ik hang bijna kwijlend op m'n scherm nuquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze hebben nu schattige schaaltjes voor nootjes of sausjes:
[ afbeelding ]
Omdat ze heel petite zijn? Dan kun je best wat schaaltjes op tafel zetten met visitequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze gaan per 5 geloof ik, ik heb 3 pakjes gekocht, weet niet waarom
!
Ik heb een bakjesfetish, dus dat zou mijn reden zijn om er zoveel te kopenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze gaan per 5 geloof ik, ik heb 3 pakjes gekocht, weet niet waarom
!
Bedankt voor de tip! Helaas woon ik in Arnhem, beetje uit de richting dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:31 schreef rubje het volgende:
[..]
diezelfde sloffen die je bij Action hebt,liggen nu ook bij deze drogisterij in rotterdam.Alle kleuren vd regenboog en goedkoop.
Badjas kost 8 euro zoveel, komt tot de knie. Heb m gekocht voor 't vriendinnetje van mn broertje als sinterklaascadeau...quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef heaven7 het volgende:
Die bakjes! Kost dat?En wat kost die badjas?
Die sloffen zijn bij de Dirk/Bas/Digros te koop. Dirx is van dezelfde keten (alleen dan de drogisterij-variant).quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Helaas woon ik in Arnhem, beetje uit de richting dusZe hebben sowieso wel leuke dingen daar!
Tegenwoordig wel weerquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of de Action tie wraps verkoopt?![]()
Gewoon een vrij standaard maatje, zo lang het niet de allerkleinste (dunste) zijn.
Ik meen ze wel eens gezien te hebben, maar begin nu te twijfelen en voordat ik helemaal om moet in de stad voor de Action toch maar even vragen hier
[ afbeelding ]
Die zit er welquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef ChatGirl het volgende:
Heaven7: zit er een van Haren in Arnhem? Die hebben nu ook noorse sloffen in de aanbieding. Ze zijn wel iets duurder (dacht iets van 8 euro).
Heb je alle actions daar gehad? Velp ook niets?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Die zit er welHebben idd vergelijkbare sloffen maar het scheelt toch wel in prijs. Maar kan altijd ff kijken
Is dat hetzelfde fleecevest wat ik heb, van Basic ofzo? Ik heb daar echt totaal geen last van... maar goed, ik heb hem afgelopen winter gekocht dus misschien een andere fabrikant.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef Syrena het volgende:
Mijn fleecevest van de Action is echt zoooooo statisch. Zodra ik het aantrek begint het al te knetteren. Als ik opsta van de bank en ik raak iets van metaal aan (zoals een deurkruk of het aanrecht) dan *KLATS**VONK*.
Wel jammer want het is lekker warm, maar ik heb nu iets anders aan
Waar kun je die armbandjes vinden?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef sproetjes het volgende:
net even geweest buit:
- thermo legging (had er al 1, zit super voor die 2.59 ofzo)
- schapenwollen inlegzooltjes
- 2 "barong" armbandjes
- verzilverde "diamanten" oorstekers
net over de 5 euro kwijt
ja en jaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar kun je die armbandjes vinden?Bij de haarspulletjes?
En is zo'n thermo legging ook onder je broek te dragen?
Thanksquote:
armbandjes zijn ook maar 50 cent ofzo. ok t zilver slijt er wel vanaf als je em veel draagt. maar voor die 50 cent.. was alleen mn vorige kwijtquote:
Heb hier nog nooit armbandjes kunnen spotten, ben benieuwdquote:Op donderdag 2 december 2010 13:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
armbandjes zijn ook maar 50 cent ofzo. ok t zilver slijt er wel vanaf als je em veel draagt. maar voor die 50 cent.. was alleen mn vorige kwijt
De action in Huissen en aan de dr lelyweg heb ik gehad, die hadden niets meerquote:Op woensdag 1 december 2010 19:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Heb je alle actions daar gehad? Velp ook niets?
Ja vind ik wel! Verschillende soorten lichtjes, best veel verschillende kleuren ballen (heb iig rood, zilver, zwart, paars, goud gezien) en nog een hoop frutsels, vogeltjes etc.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:02 schreef Samson het volgende:
Heeft de action dit jaar leuke kerstspullen?
inderdaad! wel veel van glas, en ik moet plastic hebben ivm de kat.. maar ik had vorig jaar in de uitverkoop overal vanalles vandaan gesnuffeld dus ik heb sowieso niks nodig..quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja vind ik wel! Verschillende soorten lichtjes, best veel verschillende kleuren ballen (heb iig rood, zilver, zwart, paars, goud gezien) en nog een hoop frutsels, vogeltjes etc.
Klinkt goed, ga ik zo maar ff kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja vind ik wel! Verschillende soorten lichtjes, best veel verschillende kleuren ballen (heb iig rood, zilver, zwart, paars, goud gezien) en nog een hoop frutsels, vogeltjes etc.
Wij waren gisteren met sinterklaas op bezoek en er stond een kerstboom opgezetquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:11 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
inderdaad! wel veel van glas, en ik moet plastic hebben ivm de kat.. maar ik had vorig jaar in de uitverkoop overal vanalles vandaan gesnuffeld dus ik heb sowieso niks nodig..
wanneer zetten jullie de boom weer?
ik kreeg vandaag zowaar m'n eerste kerstkaart al binnen, de sint is nog niet eens het land uit! haha
Hier hadden ze gisteren nog wel de kniekousen met bontrand eraan. Sokken heb ik niet op gelet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:40 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand of ze die sokken met bontrand dit jaar ook weer hebben en waar je die dan zou kunnen vinden, bij de sokken gewoon?
oh super. die bedoel ik ja. sokken/kousen, is mij 1 pot natquote:Op zondag 5 december 2010 10:46 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
Hier hadden ze gisteren nog wel de kniekousen met bontrand eraan. Sokken heb ik niet op gelet.
jep!quote:Op zondag 5 december 2010 13:59 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
oh super. die bedoel ik ja. sokken/kousen, is mij 1 pot nathaha dankjewel! en liggen die gewoon bij de sokken?
Ik heb mijn eerste kerstkaart al 1,5 week geleden gekregen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:11 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
inderdaad! wel veel van glas, en ik moet plastic hebben ivm de kat.. maar ik had vorig jaar in de uitverkoop overal vanalles vandaan gesnuffeld dus ik heb sowieso niks nodig..
wanneer zetten jullie de boom weer?
ik kreeg vandaag zowaar m'n eerste kerstkaart al binnen, de sint is nog niet eens het land uit! haha
Ik wist niet eens dat ze daar thinsulate-handschoenen haddenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
vandaag ben ik (WEER) even geweest. Heb het scherm tegen ijs op de voorruit van de auto gescoord, was inderdaad 1,19 ofzo, supergoedkoop, zelfde ligt bij halfords voor 3-4 euro. scheelt toch weer. thinsulate handschoenen hadden ze niet meer, in fact, ze hadden uberhaupt bijna geen handschoenen meer, alleen nog van die herenhandschoenen, of een soort ski-handschoen achtige dingen. nou bedacht ik me net, dat ik die laatste wel had kunnen kopen om aan te doen met schaatsen, zijn je handen niet meteen nat als je valt. hmm.. morgen weer?
verder een parkeerschijf gekocht voor papa in zijn schoen (0,29), en afwasmiddel en een afwasborstel. dat was het wel. had honger, dus ik moest snel weer door naar de volgende winkel
oe, dat is wel errug vroegquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste kerstkaart al 1,5 week geleden gekregen.
o ja ze hadden ze dus wel een tijdje terug, maar nu was alles al op. Bij wibra hebben ze (hadden ze vorige week) ook handschoenen met thinsulate of iets anders met insulate erop staan. die waren 4 euro. vriendje vindt ze lekker warm, dus dat is misschien wat? zijn wel een stuk dikker dan die van de action trouwens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze daar thinsulate-handschoenen haddenMaar die zullen hier nu ook wel uitverkocht zijn, heb vorige week stad en land afgezocht (behalve de Action dus
)
super! ga donderdag of vrijdag maar weer eens kijken, moet ook een klein kadootje hebben voor een vriendin haar nieuwe huis, dus nog maar zo'n brandertje halen voor wax melts, en kaarsen ofzo. is ze ook weer blijquote:
haha dat is wel heel goedkoop! zou die niet meteen krom trekken (zo'n idee heb ik altijd bij zulke goedkope dingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:21 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden dat ze een wok nieuw in het assortiment hebben, 22cm geloof ik, met anti-aanbaklaag... voor 3,19.![]()
Zou dat wat zijn?
die houten kerststal hadden ze hier dit jaar weer hoor! je bedoelt toch die kleine met die figuurtjes erbij?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Klinkt goed, ga ik zo maar ff kijkenedit: net geweest, vond er niet veel bijzonders bij zitten helaas, niets gekocht, vorig jaar was die houten kerststal wel grappig.
Ik heb laatst een koekenpan gekocht, voor de extra.. en hij bakt echt prima, al wekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:21 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden dat ze een wok nieuw in het assortiment hebben, 22cm geloof ik, met anti-aanbaklaag... voor 3,19.![]()
Zou dat wat zijn?
Oh die is leuk zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de houten kerststal ook weer tevoorschijn gehaald.
[ link | afbeelding ]
Oja, de Wibra hadden we ook nog. Bij de Aldi was alles op (tenminste, een vriendin zei dat ze die van haar daar had gekocht).quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
o ja ze hadden ze dus wel een tijdje terug, maar nu was alles al op. Bij wibra hebben ze (hadden ze vorige week) ook handschoenen met thinsulate of iets anders met insulate erop staan. die waren 4 euro. vriendje vindt ze lekker warm, dus dat is misschien wat? zijn wel een stuk dikker dan die van de action trouwens.
hm, dan toch maar eens gaan kijken vanmiddag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een koekenpan gekocht, voor de extra.. en hij bakt echt prima, al weken![]()
En ik heb een wokpan van de Bas en die is na een jaar of 6 echt nog prima.
Natuurlijk bakt een merkpan lekker, maar een goedkoop pannetje doet het ook prima als je het mij vraagt. Ik kan overal net zo goed mee koken
Als hij zo'n teflon laagje heeft zal hij net zo fijn werken als de 2 pannen die ik hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hm, dan toch maar eens gaan kijken vanmiddag.
Een merkpan heb ik het geld niet voor.![]()
Als het dezelfde is als die ik heb, die heeft ie nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij zo'n teflon laagje heeft zal hij net zo fijn werken als de 2 pannen die ik hebMaar zeker weet je het nooit
Ah, ja hij had het over een anti-aanbaklaag. Nou ja een jaartje koken is ook prima voor die prijs tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als die ik heb, die heeft ie nietMijne is inmiddels kaal op de bodem, moet 'm echt weggooien (2 jaar in bezit).
Hij is ook al 2x van het fornuis gevallen, hij is een beetje wankel.
Die heb ik, ik vind hem prima. Fijn dat ie nietzo heel groot is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha dat is wel heel goedkoop! zou die niet meteen krom trekken (zo'n idee heb ik altijd bij zulke goedkope dingen). misschien is er hier iemand die hem van vorig jaar heeft ofzo, volgens mij hebben ze hem al vaker gehad namelijk!
Daarom, ik kan later altijd nog een betere kopen. Voor het geld hoef ik het niet te laten, toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ja hij had het over een anti-aanbaklaag. Nou ja een jaartje koken is ook prima voor die prijs toch
Iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daarom, ik kan later altijd nog een betere kopen. Voor het geld hoef ik het niet te laten, toch?
Laat het even weten, mijn vriend heeft mijn goeie wok verneukt door er met een metalen spatel in te hakkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daarom, ik kan later altijd nog een betere kopen. Voor het geld hoef ik het niet te laten, toch?
Ik ga 'm voorlopig nog niet gebruiken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Laat het even weten, mijn vriend heeft mijn goeie wok verneukt door er met een metalen spatel in te hakken
Hemapannen zijn ook erg fijn en niet zo heel duur. En die van Ikea ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hm, dan toch maar eens gaan kijken vanmiddag.
Een merkpan heb ik het geld niet voor.![]()
ik heb hem ook weer tevoorschijn gehaald, kerstboom staat ook alweer :p echt te erg maar ik kon niet meer wachtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de houten kerststal ook weer tevoorschijn gehaald.
[ link | afbeelding ]
JEUJquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb sloffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ging voor de flutarmbandjes van 70 cent en toen hadden ze ineens een maat 40 liggen
![]()
Ook nog 2 van die mooie zilveren doosjes met versiersels meegenomen, een heerlijk dik vest voor ¤7,95en flutarmbanjes dus
Weer ¤20,- armer toch
hahaha geweldigquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb sloffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ging voor de flutarmbandjes van 70 cent en toen hadden ze ineens een maat 40 liggen
![]()
Ook nog 2 van die mooie zilveren doosjes met versiersels meegenomen, een heerlijk dik vest voor ¤7,95en flutarmbanjes dus
Weer ¤20,- armer toch
Good for me als er 1 in West komt.quote:Hambaken kampt met parkeeroverlast
dinsdag 07 december 2010 | 17:05 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 december 2010 | 17:19
DEN BOSCH - De komst van de grote winkel Action heeft gezorgd voor parkeerproblemen bij het winkelcentrum in de Bossche wijk Hambaken. De parkeerplaats bij winkelcentrum 't Wielsem in de Hambaken staat sinds de opening van Action bijna altijd vol. Bij de gemeente Den Bosch zijn hier veel klachten over binnen gekomen.
De gemeente zoekt samen met Action naar oplossingen. Zo legt de gemeente waarschijnlijk begin volgend jaar een extra in- en uitrit op de parkeerplaats aan en drie extra plaatsen voor auto's. De loop richting de Action zit er goed in. Vandaar dat de winkelketen een tweede filiaal in Den Bosch wil openen.
De Action zoekt ondertussen naar een locatie in Den Bosch-West om een tweede filiaal te openen.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van woensdag.
oe die zijn inderdaad wel heel mooi zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef heaven7 het volgende:
Jeuj ben er echt zo blij mee als een klein kindHeb blauwe! Ze zitten heerlijk
Deze dozen, in alle maten echt, in goud en zilver, kosten geen drol (kleinste ¤1,99 en de grootste ¤6,- geloof ik en die is echt GROOT!)
[ afbeelding ]
En lekker stevig en praktisch, wil er morgen nog 2 voor in de woonkamer op de grond gestapeld
Wow, maar liefst drie hele extra parkeerplaatsenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoezo populair.
[..]
Good for me als er 1 in West komt.
Ja goed he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wow, maar liefst drie hele extra parkeerplaatsen
ach heb je alvast verpakkingsmateriaal voor al die andere cadeautjes de komende 4 jaar :pquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef GotC het volgende:
Ik heb allemaal cadeautasjes gekocht bij de ActionSpotgoedkoop, en erg handig als afscheidscadeau voor m'n afdeling
. Paar dingetjes erin zoals handcreme, chocola en zo'n blok chocola aan een lepel waarmee je chocolademelk kan maken oid
Edit: Ik kom er nu achter dat ik wel héél veel cadeautasjes hebDenk een stuk of 30, terwijl er 10 gebruikt gaan worden voor m'n afdeling..
Jij hebt het niet dat je altijd van die kleine dingen hebt rondslingeren die je toch altijd bij de hand moet hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
oe die zijn inderdaad wel heel mooi zegzou alleen niet weten waar ik het voor kan gebruiken, misschien 1 voor mn sieraden..
Die dozen had ik ook al gezien, vond ze echt tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef heaven7 het volgende:
Jeuj ben er echt zo blij mee als een klein kindHeb blauwe! Ze zitten heerlijk
Deze dozen, in alle maten echt, in goud en zilver, kosten geen drol (kleinste ¤1,99 en de grootste ¤6,- geloof ik en die is echt GROOT!)
[ afbeelding ]
En lekker stevig en praktisch, wil er morgen nog 2 voor in de woonkamer op de grond gestapeld
Welke kleuren hadden ze nog?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die dozen had ik ook al gezien, vond ze echt tofAlleen waren de zilveren hier steeds op
Ze hebben alleen goud en zilver en goud is niet mijn dingquote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke kleuren hadden ze nog?![]()
Vrijdag sleutel nieuwe huis, de pinpas moet gaan roken de komende tijd
Met dat laatste zou ik toch een beetje uitkijken, schijnt funest te zijn voor je rubbers. Kan me voorstellen dat het lekker makkelijk lijkt, maar gewoon krabben is toch aan te raden, wordt je toch meteen een beetje warm 's ochtendsquote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb hier 2 weken terug zelfs hairextensions gekocht, die je in kunt klikken, ze hebben hele natuurlijke kleuren en het ziet er super uit! Zelfs van echt mensenhaar staat erop.
Verder ben ik vandaag ook nog even geweest, maar meestal zet ik 1 stap in die winkel en vergeet ik alweer waarvoor ik eigenlijk kwam, in plaats daarvan kom ik altijd met een hele hoop hebbedingetjes thuis. Zo van: meenemen want het kost toch geen knoop.
Wel heb ik nog even gekeken voor leren handschoenen maar dat was prut, een vinger was heel smal en klein terwijl de andere veel te ruim gemaakt was, niet erg netjes en ik kreeg mijn vingers er niet in gebogen..![]()
Ook een tip: de zwarte leggings (paarse verpakking?) super stevig en licht glanzend materiaal voor een super klein prijsje.![]()
Ohja en antivriesspray voor mijn auto moet ik ook nog halen!
Google is je vriendquote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef Oksel het volgende:
Heeft iemand een foto voor me van de Noorse sloffen? Ik wil ze voor mn vriendin kopen.
Ja, klopt, alleen denk ik dat ze die nu alleen bij de grotere filialen hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik meen me te herinneren dat ik bij de action wel eens reiskoffers heb gezien, klopt dit?
Die fleecedekens van Action zijn heerlijk...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Dat fleecedeken meurt trouwens als de neten
Het is eigenlijk overal gigantisch druk, behalve als je gaat als de winkel net open is. Kerstperiode ontkom je niet aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef mazaru het volgende:
Je gaat nu echt niet voor je plezier naar de Action. Allemachtig wat is het druk daar. Je kunt nergens rustig kijken. Het lijkt wel een mierennest.
Is het dan niet een ware slachtpartij? Oh nee want Action heeft geen kerstspul-uitverkoop wsquote:Op woensdag 15 december 2010 06:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even wachten en in januari weer gaan, is een verademing
Vond het gisterochtend om 9u ook al behoorlijk druk! (voor het tijdstip dan he). Heb wel mn hele kerstboom behangen met Action kerstballen, sehr schön! Dr zitten natuurlijk soms wat vreemde deukjes in of wat vlekjes maja, dat zie je amper en ze zijn van echt glas (zoals gemerkt toen er 1 sneuvelde), toch mooier dan plastic ballen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk overal gigantisch druk, behalve als je gaat als de winkel net open is. Kerstperiode ontkom je niet aan
Vorig jaar was het echt heerlijk, je rekent op rijen tot halverwege de eerste schappen en dan blijkt er maar 1 iemand voor je te staan bij de kassaquote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het dan niet een ware slachtpartij? Oh nee want Action heeft geen kerstspul-uitverkoop ws
Mooi, en als ze maar ¤1,69 oid kosten (zoals in dat bericht), koop ik er gelijk een paar, ik geef morgen een workshop en anders moet iedereen die ene doorgeven. Maar als ze toch haast niets kosten...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef GotC het volgende:
Yep, laatst nog gezienIncl extra patronen.
Zorg dat er rubber zolen onder je schoenen zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:03 schreef Miendientje het volgende:
Gevonden, ¤2,- per stuk en de navulling van 10 lijmpatronen ¤1,-
Gelijk van allebei 2 stuks gekocht. Vanmiddag ga ik ze gebruiken, ik hoop dat ze goed werken.
Hahhaa wat is dat nouquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef Miendientje het volgende:
Wat zou je hier trouwens mee moeten?
[ afbeelding ]
Ass.model
tafelstofzuiger 0398
2522880 ¤2,49
Is het een soort kruimeldief ofzo? Het ziet er wel uit als een leuk onzin cadeautje.
hmm ik zal van de week wel even op goed geluk langs gaan, hoop dat ze nog van dat losse voer hebben. van die ophangballen heeftie natuurlijk niks aan met die birdfeederquote:Op zondag 19 december 2010 19:48 schreef GotC het volgende:
Ze hebben sowieso vogelvoer, ook van die ophangdingen.
Maarre, bakkersrekjes? Nog niet gezien.
Zou dat stofzuigertje ook kattenbakkorrels op kunnen zuigen? Of zijn die te zwaar? Iemand al ervaring mee?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
Ass.model
tafelstofzuiger 0398
2522880 ¤2,49
Is het een soort kruimeldief ofzo? Het ziet er wel uit als een leuk onzin cadeautje.
Ik gok dat die te zwaar zijn, vooral omdat het zo'n goedkoop zuigertje is. Ikzelf gebruik weer een stoffer en blik voor de kattenbakkorrels, ik vond het een beetje kolder om elke keer voor die paar korrels de stofzuiger te moeten pakkenquote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou dat stofzuigertje ook kattenbakkorrels op kunnen zuigen? Of zijn die te zwaar? Iemand al ervaring mee?
Bij het kattenluikje dat naar de kattenbak gaat heb ik bijna constant wat korrels op de vloer liggen en zou wel fijn zijn om daar niet iedere keer de 'echte' stofzuiger voor tevoorschijn te moeten halen
Is het wel geschikt kattenspeelgoed :p beetje achter de stofzuiger aanrennen?quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat die te zwaar zijn, vooral omdat het zo'n goedkoop zuigertje is. Ikzelf gebruik weer een stoffer en blik voor de kattenbakkorrels, ik vond het een beetje kolder om elke keer voor die paar korrels de stofzuiger te moeten pakken
Mijn katten zijn bang voor de stofzuigerquote:Op maandag 20 december 2010 14:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Is het wel geschikt kattenspeelgoed :p beetje achter de stofzuiger aanrennen?
Ik heb een deurmatje voor de bak liggen, vrijwel alle korrels blijven daar in hangen. Deurmatje kost ergens tussen de 50 cent en een euro bij de Ikea. Als ik daar toch ben haal ik iedere keer gelijk even een nieuwe, voor dat geld is het de moeite niet om de oude schoon te maken :pquote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou dat stofzuigertje ook kattenbakkorrels op kunnen zuigen? Of zijn die te zwaar? Iemand al ervaring mee?
Bij het kattenluikje dat naar de kattenbak gaat heb ik bijna constant wat korrels op de vloer liggen en zou wel fijn zijn om daar niet iedere keer de 'echte' stofzuiger voor tevoorschijn te moeten halen
Rijdt dat ding uit zichzelf?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
Ass.model
tafelstofzuiger 0398
2522880 ¤2,49
een reden om dat huis te weigeren dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
Oh! As het goed is krijgen we morgen de sleutel van ons nieuwe huisje en ik ontdek net dat er twee Actions in de buurt zitten![]()
![]()
Is niet nodig, want het is een huurhuisquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef heaven7 het volgende:
Of om wat meer te biedenDenk aan al dat geld wat je gaat besparen door bij de Action te kopen i.p.v. andere toko's
De site is er niet sneller op geworden.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef yavanna het volgende:
De Action heeft hun site vernieuwd met o.a. de 100 nieuwste artikelen welke nu aanklikbaar zijn.
Ze hebben er ook wat handigs opstaan ivm de gladheid.Ik ga van de week eens kijken voor die aardappelmand, is wellicht iets leuks voor mijn katten of zo voor de sier.
Zeg datquote:Op woensdag 22 december 2010 12:30 schreef Miendientje het volgende:
[..]
De site is er niet sneller op geworden.
Dierenwinkel?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ben er gisteren even langsgeweest. ging voor vogelvoer en een simpele fleece sjaal, beiden waren er niet. stond ik zowaar met lege handen weer buiten. en dus alsnog vergeten een nieuw dienblad voor mn kaarsentroep te kopen. ach ja, volgende keer beter... maar nu moet ik dus nog ergens vogelvoer vandaan halen. het is voor zo'n birdfeeder ding, dus moet los strooivoer zijn. iemand een idee? Ik dacht aan een tuincentrum maar daar kom ik niet meer voor de kerst, beide tuincentra zijn een 25 minuten fietsen, en dat met die sneeuw.. no thanks..
Ik las pas geleden op een ander forum dat de Wibra zakken vogelvoer heeft voor een euro oid.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ben er gisteren even langsgeweest. ging voor vogelvoer en een simpele fleece sjaal, beiden waren er niet. stond ik zowaar met lege handen weer buiten. en dus alsnog vergeten een nieuw dienblad voor mn kaarsentroep te kopen. ach ja, volgende keer beter... maar nu moet ik dus nog ergens vogelvoer vandaan halen. het is voor zo'n birdfeeder ding, dus moet los strooivoer zijn. iemand een idee? Ik dacht aan een tuincentrum maar daar kom ik niet meer voor de kerst, beide tuincentra zijn een 25 minuten fietsen, en dat met die sneeuw.. no thanks..
ja daar was ik ook nog langs gefietst maar die hadden alleen nog maar van die mezenbollen helaas.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik las pas geleden op een ander forum dat de Wibra zakken vogelvoer heeft voor een euro oid.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
We hebben het huis inderdaad gekregen
Binnenkort eens de verfvoorraad plunderen in de buurt
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
Ze hebben elektrische pompen bij de Action! Werkt goedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebben ze daar ook latex dan?
Da's wel het meest fijn voor binnen vind ik tenminste
Ik was vandaag in elk geval nog even geweest, ze hebben nu Sourcy Vitamin Water, 6 flesjes voor een euro (dat kosten ze normaal per flesje) En die vind ik super lekker, dus voor eind januari moet ik 12 flesjes opdrinken
En heb vandaag het 12 euro 2 persoonsluchtbed gekocht. Nog even een pomp regelen (iemand enig idee waar die goedkoop te krijgen zijn? Dacht zelf aan de Kijkshop), en dan kijken of het wat is
Oh echt?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben elektrische pompen bij de Action! Werkt goed
vandaag gehaald, niet voor mezelf overigensquote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef yavanna het volgende:
De Action heeft hun site vernieuwd met o.a. de 100 nieuwste artikelen welke nu aanklikbaar zijn.
Ze hebben er ook wat handigs opstaan ivm de gladheid.![]()
Ik hoor hier naast me: 2x de helft.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt?Die had ik niet gezien. Enig idee wat ze kosten?
Volgens mij welquote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebben ze daar ook latex dan?
Da's wel het meest fijn voor binnen vind ik tenminste
quote:
Ik zal wel eens kijken bij de Action volgende weekquote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef GotC het volgende:
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=493452
En ze hadden ook double-action pomp. Die werkte nog beter!
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
Zelfde ervaring, ik zet hem altijd met de hand aan en uit, dan werkt hij aardigquote:Op donderdag 30 december 2010 06:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Review
Achterlichtje fiets, met sensor a circa 4 euro: geen aanrader, de sensor doet het veel niet het lampje daartegen wel maar dan ben je dus beter af met een regulier en dus goedkoper lichtje.
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef Mirjam het volgende:
verkoopt de action eigenlijk ook bolletjes wol?
Ja, heb ik de laatste keer zien liggenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef Mirjam het volgende:
verkoopt de action eigenlijk ook bolletjes wol?
Vooral niet de maat haak-/breinaald gebruiken die op de wikkel staat (3,5-4) maar zeker maat 7 of 8 gebruiken. Ik heb het nagekeken bij een handwerkwinkel in mijn stad en daar liggen soortgelijke bollen waarop staat dat je dus 7-8 moet gebruiken en de verkoopster adviseerde het ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef Muck het volgende:
De laatste tijd zie ik bij Action alleen bolletjes wol liggen met pompoms erin/eraan. Heel leuk, maar er valt niet mee te breien of haken
Ze hebben trouwens inderdaad latex bij de action, ¤10,99
Kan het geen toeval zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een stofzuiger doorbrandt door de zak die je erin stoptquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Even een update, zojuist was ik weer aan het stofzuigen maar dan wat langer dan de vorige keer en de zuigkracht verdween en de stofzuiger begon doortebranden, die universele stofzuigerzak is dus toch weer niet zo'n bijster goede koop.
Bij de Action is een hoop goed maar alles dat met stroom van doen heeft ga ik van de Action vermijden.
heb je niet toevallig de kerstboom opgezogen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij doet het nu weer, de brandlucht is ook weer uit de woonkamer getrokken
Mits er een weggooibare zak in zit is er niks aan de hand maar met die universele is dat niet het geval, dan is hij meteen weer loeiwarm en ruik je brand
Geen idee hoe en wat exact, wellicht omdat het materiaal de lucht niet zo goed doorlaat?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
heb je niet toevallig de kerstboom opgezogen?
Oh dearquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij doet het nu weer, de brandlucht is ook weer uit de woonkamer getrokken
Mits er een weggooibare zak in zit is er niks aan de hand maar met die universele is dat niet het geval, dan is hij meteen weer loeiwarm en ruik je brand
Geen idee hoe en wat exact, wellicht omdat het materiaal de lucht niet zo goed doorlaat?
Nee, van een op plastic lijkende stofquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dearMaar zijn die zakken van de action niet gewoon van papier dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |