quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
We hebben het huis inderdaad gekregen
Binnenkort eens de verfvoorraad plunderen in de buurt
Zelfde ervaring, ik zet hem altijd met de hand aan en uit, dan werkt hij aardigquote:Op donderdag 30 december 2010 06:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Review
Achterlichtje fiets, met sensor a circa 4 euro: geen aanrader, de sensor doet het veel niet het lampje daartegen wel maar dan ben je dus beter af met een regulier en dus goedkoper lichtje.
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef Mirjam het volgende:
verkoopt de action eigenlijk ook bolletjes wol?
Ja, heb ik de laatste keer zien liggenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef Mirjam het volgende:
verkoopt de action eigenlijk ook bolletjes wol?
Vooral niet de maat haak-/breinaald gebruiken die op de wikkel staat (3,5-4) maar zeker maat 7 of 8 gebruiken. Ik heb het nagekeken bij een handwerkwinkel in mijn stad en daar liggen soortgelijke bollen waarop staat dat je dus 7-8 moet gebruiken en de verkoopster adviseerde het ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef Muck het volgende:
De laatste tijd zie ik bij Action alleen bolletjes wol liggen met pompoms erin/eraan. Heel leuk, maar er valt niet mee te breien of haken
Ze hebben trouwens inderdaad latex bij de action, ¤10,99
Kan het geen toeval zijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een stofzuiger doorbrandt door de zak die je erin stoptquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Even een update, zojuist was ik weer aan het stofzuigen maar dan wat langer dan de vorige keer en de zuigkracht verdween en de stofzuiger begon doortebranden, die universele stofzuigerzak is dus toch weer niet zo'n bijster goede koop.
Bij de Action is een hoop goed maar alles dat met stroom van doen heeft ga ik van de Action vermijden.
heb je niet toevallig de kerstboom opgezogen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij doet het nu weer, de brandlucht is ook weer uit de woonkamer getrokken
Mits er een weggooibare zak in zit is er niks aan de hand maar met die universele is dat niet het geval, dan is hij meteen weer loeiwarm en ruik je brand
Geen idee hoe en wat exact, wellicht omdat het materiaal de lucht niet zo goed doorlaat?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
heb je niet toevallig de kerstboom opgezogen?
Oh dearquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij doet het nu weer, de brandlucht is ook weer uit de woonkamer getrokken
Mits er een weggooibare zak in zit is er niks aan de hand maar met die universele is dat niet het geval, dan is hij meteen weer loeiwarm en ruik je brand
Geen idee hoe en wat exact, wellicht omdat het materiaal de lucht niet zo goed doorlaat?
Nee, van een op plastic lijkende stofquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dearMaar zijn die zakken van de action niet gewoon van papier dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |