Het is eigenlijk overal gigantisch druk, behalve als je gaat als de winkel net open is. Kerstperiode ontkom je niet aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef mazaru het volgende:
Je gaat nu echt niet voor je plezier naar de Action. Allemachtig wat is het druk daar. Je kunt nergens rustig kijken. Het lijkt wel een mierennest.
Is het dan niet een ware slachtpartij? Oh nee want Action heeft geen kerstspul-uitverkoop wsquote:Op woensdag 15 december 2010 06:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even wachten en in januari weer gaan, is een verademing
Vond het gisterochtend om 9u ook al behoorlijk druk! (voor het tijdstip dan he). Heb wel mn hele kerstboom behangen met Action kerstballen, sehr schön! Dr zitten natuurlijk soms wat vreemde deukjes in of wat vlekjes maja, dat zie je amper en ze zijn van echt glas (zoals gemerkt toen er 1 sneuvelde), toch mooier dan plastic ballen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk overal gigantisch druk, behalve als je gaat als de winkel net open is. Kerstperiode ontkom je niet aan
Vorig jaar was het echt heerlijk, je rekent op rijen tot halverwege de eerste schappen en dan blijkt er maar 1 iemand voor je te staan bij de kassaquote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het dan niet een ware slachtpartij? Oh nee want Action heeft geen kerstspul-uitverkoop ws
Mooi, en als ze maar ¤1,69 oid kosten (zoals in dat bericht), koop ik er gelijk een paar, ik geef morgen een workshop en anders moet iedereen die ene doorgeven. Maar als ze toch haast niets kosten...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef GotC het volgende:
Yep, laatst nog gezienIncl extra patronen.
Zorg dat er rubber zolen onder je schoenen zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:03 schreef Miendientje het volgende:
Gevonden, ¤2,- per stuk en de navulling van 10 lijmpatronen ¤1,-
Gelijk van allebei 2 stuks gekocht. Vanmiddag ga ik ze gebruiken, ik hoop dat ze goed werken.
Hahhaa wat is dat nouquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef Miendientje het volgende:
Wat zou je hier trouwens mee moeten?
[ afbeelding ]
Ass.model
tafelstofzuiger 0398
2522880 ¤2,49
Is het een soort kruimeldief ofzo? Het ziet er wel uit als een leuk onzin cadeautje.
hmm ik zal van de week wel even op goed geluk langs gaan, hoop dat ze nog van dat losse voer hebben. van die ophangballen heeftie natuurlijk niks aan met die birdfeederquote:Op zondag 19 december 2010 19:48 schreef GotC het volgende:
Ze hebben sowieso vogelvoer, ook van die ophangdingen.
Maarre, bakkersrekjes? Nog niet gezien.
Zou dat stofzuigertje ook kattenbakkorrels op kunnen zuigen? Of zijn die te zwaar? Iemand al ervaring mee?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef Miendientje het volgende:
Wat zou je hier trouwens mee moeten?
[ afbeelding ]
Ass.model
tafelstofzuiger 0398
2522880 ¤2,49
Is het een soort kruimeldief ofzo? Het ziet er wel uit als een leuk onzin cadeautje.
Ik gok dat die te zwaar zijn, vooral omdat het zo'n goedkoop zuigertje is. Ikzelf gebruik weer een stoffer en blik voor de kattenbakkorrels, ik vond het een beetje kolder om elke keer voor die paar korrels de stofzuiger te moeten pakkenquote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou dat stofzuigertje ook kattenbakkorrels op kunnen zuigen? Of zijn die te zwaar? Iemand al ervaring mee?
Bij het kattenluikje dat naar de kattenbak gaat heb ik bijna constant wat korrels op de vloer liggen en zou wel fijn zijn om daar niet iedere keer de 'echte' stofzuiger voor tevoorschijn te moeten halen
Is het wel geschikt kattenspeelgoed :p beetje achter de stofzuiger aanrennen?quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat die te zwaar zijn, vooral omdat het zo'n goedkoop zuigertje is. Ikzelf gebruik weer een stoffer en blik voor de kattenbakkorrels, ik vond het een beetje kolder om elke keer voor die paar korrels de stofzuiger te moeten pakken
Mijn katten zijn bang voor de stofzuigerquote:Op maandag 20 december 2010 14:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Is het wel geschikt kattenspeelgoed :p beetje achter de stofzuiger aanrennen?
Ik heb een deurmatje voor de bak liggen, vrijwel alle korrels blijven daar in hangen. Deurmatje kost ergens tussen de 50 cent en een euro bij de Ikea. Als ik daar toch ben haal ik iedere keer gelijk even een nieuwe, voor dat geld is het de moeite niet om de oude schoon te maken :pquote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zou dat stofzuigertje ook kattenbakkorrels op kunnen zuigen? Of zijn die te zwaar? Iemand al ervaring mee?
Bij het kattenluikje dat naar de kattenbak gaat heb ik bijna constant wat korrels op de vloer liggen en zou wel fijn zijn om daar niet iedere keer de 'echte' stofzuiger voor tevoorschijn te moeten halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |