yw! dat van die zool weet ik niet, heb vandaag gekochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:15 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de foto Justme!Zijn idd erg leuk en goed geprijsd
Ga er ook eens naar zoeken binnenkort
Hoe is de zool? Beetje stevig of loop je die binnen 3 weken door?
Die zwarte heb ik nog van vorig jaar. Ze staan een beetje scheef van het dragen, maar ze zijn nog net zo warm.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik heb nu net ff de bon erbij gepakt en daar staat op: dms homeshoes mt 36-41. dus 41 is het grootste denk ik.
Ze kosten 4.39.
plaatjes:
zwart: (sorry voor het kleine formaat), kon geen betere vinden
[ link | afbeelding ]
beige (heb ik zelf):
[ link | afbeelding ]
ik ben er overigens ook nog niet achter wat er nou zo bijzonder aan is hoordat ben ik aan het uitvinden
Hier ligt nog 1 linkerexemplaar maat 36.....blijkbaar heeft een 1-benige persoon het rechterexemplaar gekocht.quote:
haha ik ben zeer benieuwd naar je neusstrip-avontuur! doet ie zijn werk goed/heeftie zijn werk goed gedaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier ligt nog 1 linkerexemplaar maat 36.....blijkbaar heeft een 1-benige persoon het rechterexemplaar gekocht.
Ik zie er nu schitterend uit met mijn neusstrip in actie.![]()
Voor de personen die nog plastic kerstballen en pieken zoeken i.v.m. hun avontuurlijke kat(ten)...Zeeman heeft ze voor zachte prijsjes.
Dat ga ik je om 19.20 uur vertellen want dan mag het ding eraf volgens de gebruiksaanwijzing.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:01 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha ik ben zeer benieuwd naar je neusstrip-avontuur! doet ie zijn werk goed/heeftie zijn werk goed gedaan?
Ik zweer op slakkenslijmcreme. Ik heb zelf een vette huid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Helpt dat slakkenslijmspul tegen een vette huid gedurende de dag?
Wat voor neusstrips zijn dat?quote:
Met zo'n strip maak je je de poriën van je neus schoon. Als je de strip verwijder zie je talg enzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor neusstrips zijn dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |