super! ga donderdag of vrijdag maar weer eens kijken, moet ook een klein kadootje hebben voor een vriendin haar nieuwe huis, dus nog maar zo'n brandertje halen voor wax melts, en kaarsen ofzo. is ze ook weer blijquote:
haha dat is wel heel goedkoop! zou die niet meteen krom trekken (zo'n idee heb ik altijd bij zulke goedkope dingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:21 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden dat ze een wok nieuw in het assortiment hebben, 22cm geloof ik, met anti-aanbaklaag... voor 3,19.![]()
Zou dat wat zijn?
die houten kerststal hadden ze hier dit jaar weer hoor! je bedoelt toch die kleine met die figuurtjes erbij?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Klinkt goed, ga ik zo maar ff kijkenedit: net geweest, vond er niet veel bijzonders bij zitten helaas, niets gekocht, vorig jaar was die houten kerststal wel grappig.
Ik heb laatst een koekenpan gekocht, voor de extra.. en hij bakt echt prima, al wekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:21 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden dat ze een wok nieuw in het assortiment hebben, 22cm geloof ik, met anti-aanbaklaag... voor 3,19.![]()
Zou dat wat zijn?
Oh die is leuk zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de houten kerststal ook weer tevoorschijn gehaald.
[ link | afbeelding ]
Oja, de Wibra hadden we ook nog. Bij de Aldi was alles op (tenminste, een vriendin zei dat ze die van haar daar had gekocht).quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
o ja ze hadden ze dus wel een tijdje terug, maar nu was alles al op. Bij wibra hebben ze (hadden ze vorige week) ook handschoenen met thinsulate of iets anders met insulate erop staan. die waren 4 euro. vriendje vindt ze lekker warm, dus dat is misschien wat? zijn wel een stuk dikker dan die van de action trouwens.
hm, dan toch maar eens gaan kijken vanmiddag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een koekenpan gekocht, voor de extra.. en hij bakt echt prima, al weken![]()
En ik heb een wokpan van de Bas en die is na een jaar of 6 echt nog prima.
Natuurlijk bakt een merkpan lekker, maar een goedkoop pannetje doet het ook prima als je het mij vraagt. Ik kan overal net zo goed mee koken
Als hij zo'n teflon laagje heeft zal hij net zo fijn werken als de 2 pannen die ik hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hm, dan toch maar eens gaan kijken vanmiddag.
Een merkpan heb ik het geld niet voor.![]()
Als het dezelfde is als die ik heb, die heeft ie nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij zo'n teflon laagje heeft zal hij net zo fijn werken als de 2 pannen die ik hebMaar zeker weet je het nooit
Ah, ja hij had het over een anti-aanbaklaag. Nou ja een jaartje koken is ook prima voor die prijs tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als die ik heb, die heeft ie nietMijne is inmiddels kaal op de bodem, moet 'm echt weggooien (2 jaar in bezit).
Hij is ook al 2x van het fornuis gevallen, hij is een beetje wankel.
Die heb ik, ik vind hem prima. Fijn dat ie nietzo heel groot is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha dat is wel heel goedkoop! zou die niet meteen krom trekken (zo'n idee heb ik altijd bij zulke goedkope dingen). misschien is er hier iemand die hem van vorig jaar heeft ofzo, volgens mij hebben ze hem al vaker gehad namelijk!
Daarom, ik kan later altijd nog een betere kopen. Voor het geld hoef ik het niet te laten, toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ja hij had het over een anti-aanbaklaag. Nou ja een jaartje koken is ook prima voor die prijs toch
Iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daarom, ik kan later altijd nog een betere kopen. Voor het geld hoef ik het niet te laten, toch?
Laat het even weten, mijn vriend heeft mijn goeie wok verneukt door er met een metalen spatel in te hakkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daarom, ik kan later altijd nog een betere kopen. Voor het geld hoef ik het niet te laten, toch?
Ik ga 'm voorlopig nog niet gebruiken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Laat het even weten, mijn vriend heeft mijn goeie wok verneukt door er met een metalen spatel in te hakken
Hemapannen zijn ook erg fijn en niet zo heel duur. En die van Ikea ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hm, dan toch maar eens gaan kijken vanmiddag.
Een merkpan heb ik het geld niet voor.![]()
ik heb hem ook weer tevoorschijn gehaald, kerstboom staat ook alweer :p echt te erg maar ik kon niet meer wachtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de houten kerststal ook weer tevoorschijn gehaald.
[ link | afbeelding ]
JEUJquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb sloffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ging voor de flutarmbandjes van 70 cent en toen hadden ze ineens een maat 40 liggen
![]()
Ook nog 2 van die mooie zilveren doosjes met versiersels meegenomen, een heerlijk dik vest voor ¤7,95en flutarmbanjes dus
Weer ¤20,- armer toch
hahaha geweldigquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb sloffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ging voor de flutarmbandjes van 70 cent en toen hadden ze ineens een maat 40 liggen
![]()
Ook nog 2 van die mooie zilveren doosjes met versiersels meegenomen, een heerlijk dik vest voor ¤7,95en flutarmbanjes dus
Weer ¤20,- armer toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |