quote:TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = R_B
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
En toch bevalt hij primaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef SonicVolcano het volgende:
GT5 kan ook alleen maar teleurstellen. Dat is het hele punt.
Daar gaat het toch om?quote:
True, heb ik in die busjesrace eindelijk de eindstreep in zicht, laatste bocht door, rij je met 1 wiel naast de baan en kun je opnieuw beginnenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef Slomy het volgende:
Ik erger me nu al gruwelijk aan de AI in bv die volkswagen busjes race. Jij mag niemand aanraken / geen pion aanraken of je bent disqualified terwijl zij vrolijk lopen te beuken, de pionnen alle kanten opvliegen.
Bij sommige berichten vind ik het nogal provocerend overkomen. Naja, misschien moet ik maar leren dat dit slechts een forum is en niet het echte levenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga niet stoppen met mijn hartjeDie vind ik gewoon te leuk
Daarnaast gaat GT5 voor mij niet tegenvallen want ik heb geen andere GT gespeeld behalve prologue.
Clarkson zoek jij dan vervanging, wel premium
forza's 3 betere punten komen gewoon omdat het online veel beter is uitgewerkt. hoef je geen rare theorieen achter te gaan zoeken hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om?
Het is daarom ook niet zo gek dat Forza 3 hogere cijfers kreeg, denk ik. Kortere productietijd, biedt vrijwel hetzelfde. Naja, je snapt me wel. Boeit me verder ook vrij weinig. Kaz heeft het maximale uit de PS3 gehaald met dit spel.
Hij staat automatisch op een hartjequote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bij sommige berichten vind ik het nogal provocerend overkomen. Naja, misschien moet ik maar leren dat dit slechts een forum is en niet het echte leven
Forza bied best wel veel meer in de zin van community.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om?
Het is daarom ook niet zo gek dat Forza 3 hogere cijfers kreeg, denk ik. Kortere productietijd, biedt vrijwel hetzelfde. Naja, je snapt me wel. Boeit me verder ook vrij weinig. Kaz heeft het maximale uit de PS3 gehaald met dit spel.
Ik had hem op een gegeven moment brons en vond het wel prima. Wát een bottleneck zeg!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
True, heb ik in die busjesrace eindelijk de eindstreep in zicht, laatste bocht door, rij je met 1 wiel naast de baan en kun je opnieuw beginnen
Alles. Je kan elke denkbare auto verven, je kan decals te koop zetten, veilingen houden, foto's online zetten, replays online zetten. Je kan tunes verkopen. Allemaal leaderboards, etc, etc, etc.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef IrishBastard het volgende:
Zoals? Ik heb Forza nooit gespeeld, dus kan niet vergelijken
Ahh, dank voor het sharen van de info. Geeft de burger (Jackson Claxon) moedquote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef Rainesz het volgende:
Mijn FRS bestelling staat al weken op in behandeling,toch wist de Klantenservice mij te vertellen dat hij vandaag op me deurmat zou vallen. Gebeurt dit niet ga ik even keihard hun boiling point bereiken en er ver overheen gaan!
Fair enough.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij staat automatisch op een hartjeDus je hoeft er niets achter te zoeken.
[..]
Forza bied best wel veel meer in de zin van community.
Keep me posted als je wilquote:Op woensdag 24 november 2010 10:37 schreef Rainesz het volgende:
*Pakt telefoon en gaat FRS bellen* Stelletje faalhazen daar!!
Laatste Pre-Order ooit bij de FRS!
Done. Ik ga ook een vervangende auto zoeken voor de Ceed, Error.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:42 schreef Toempf het volgende:
Mr. Clarkson, zou je het lijstje met accountnamen van PSN in de OP willen zetten?
Joooquote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Done. Ik ga ook een vervangende auto zoeken voor de Ceed, Error.
Zoiets is wel tof jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Zijn er mensen geïnteresseerd in Fokkers in a reasonably prized car?
Zegmaar allemaal dezelfde auto, geen tuning en geen assists aan.
Bij Top Gear gebruiken ze momenteel de Kia Cee'd 2 1.6 CRDi EcoDynamics. Een auto met pakweg 90 pk.
Dus moeten we effe een vervanging zoeken.
Wat dacht je van de toyota prius net zo saai en de complete anti auto van waar top gear voor staat en daarom weer perfect for the jobquote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Done. Ik ga ook een vervangende auto zoeken voor de Ceed, Error.
Wilde het net postenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef Tumble het volgende:
[..]
Wat dacht je van de toyota prius net zo saai en de complete anti auto van waar top gear voor staat en daarom weer perfect for the job
Stuur em gewoon terug, koop op afstand... Mag je binnen 7 dagen iets terug sturen als je iets online hebt gekocht...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:05 schreef Rainesz het volgende:
Net kleine 20min aan de telefoon gehangen met FRS.
Beetje pot verwijt de ketel,hun leggen het probleem bij TNT Post,terwijl ik zei dat hun het zeer waarschijnlijk nog niet verstuurd hadden.
Dat werd zo een kinderachtig ja/nee spelletje dat ik het er maar bij heb gelaten.
Misschien vanmiddag even naar de Bart Smit,en daar één halen. kan die andere gelijk de verkoop in als hij aankomt.
quote:
Assists staat eigenlijk vrij, maar houd er rekening mee dat je zonder assists VEEL sneller kan zijn. Helemaal als je ook handmatig schakelt, wat eigenlijk wel verplicht is vind ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zoiets is wel tof jaWeet alleen niet of dat makkelijk te controleren is. Hadden we wel al met Forza 3 gedaan (dus auto en baan selecteren en een week geven om de snelste tijd neer te zetten) en dat was altijd tof om te doen.
Ook qua upgrades? Hadden bij Forza namelijk een keer zoiets met stock wagens (en deden we controleren aan de Performance Index) maar die had toch een ander differentieel erin gezet waarbij de Performance Index gelijk bleef.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
[..]
Assists staat eigenlijk vrij, maar houd er rekening mee dat je zonder assists VEEL sneller kan zijn. Helemaal als je ook handmatig schakelt, wat eigenlijk wel verplicht is vind ik.
Gewoon stock laten anders is het niets aan, ook niet gaan tunen, dat doen ze bij top gear ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ook qua upgrades? Hadden bij Forza namelijk een keer zoiets met stock wagens (en deden we controleren aan de Performance Index) maar die had toch een ander differentieel erin gezet waarbij de Performance Index gelijk bleef.
Maar dat zal wel goed komen, heb er nu al zin in
Netjes.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef Black-Hole het volgende:
Misschien leuk voor in de OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen van de door top gear gebruikte reasonable priced cars zit in GT5quote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Jouw idee van die reasonable priced car lijkt me leuk. Zit die Kia ook in GT5?
Kut das waar ookquote:Op woensdag 24 november 2010 11:34 schreef gamefreek het volgende:
Heb iedereen die in de OP staat nu even toegevoegd, wat een hel is dat toch als je dat alleen met de controller zou moeten doen
Als ze nou eens wat minder Nissans erin gestopt hadden was er plek zatquote:Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen van de door top gear gebruikte reasonable priced cars zit in GT5
Als ze er nu eens een MX3 in hadden gezet ipv 500 verschillende versies van de MX5...quote:
Brons? Ik dacht dat de frustratie goud was?!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had hem op een gegeven moment brons en vond het wel prima. Wát een bottleneck zeg!
Das balen. Ik heb nu al geen geduld om tot half zes te moeten wachten....laat staan tot het weekend...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef King_Merc het volgende:
kan pas dit weekend beginnen met GT5(aangezien ik geen PS3 op mijn kamer in Groningen heb... (
Die busjesrace was niet zo moeilijk, alleen irritant dat de AI gewoon blijft duwen waardoor je snelheid verliest bij het weg accelereren.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Sant. het volgende:
[..]
Brons? Ik dacht dat de frustratie goud was?!
Brons had ik gelijk de 1e keer (2e, nadat ik erachter kwam dat een duw tot DQF leidde)
Ik kwam alleen niet verder dan plek 5
ja dat geduw is inderdaad wel zwaar irritant. K zag ook weinig heil in het "slipstreamen" met dat busje, terwijl dat bij de nascar challenge geniaal was. te traag waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die busjesrace was niet zo moeilijk, alleen irritant dat de AI gewoon blijft duwen waardoor je snelheid verliest bij het weg accelereren.
Bij die Special challenges gaat het trouwens wel hard met de credits en exp., die Intermediate Nascar challenges leverden mij bijna een level per stuk op.
Haha, das wel omschakelen ja.....ik heb nu een dik opgevoerde Yaris en dat ding klinkt en knalt nu als een echte race-auto hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had het met karten. Daar begon ik mee (na License B), dus ging prima. Toen de eerste A-spec races en toernooien, en daarna opeens weer kartenDan stuur je dus veel te scherp iedere keer
Karten moest ik ook even aan wennen, stond of binnen de kortste keren andersom of ik werd de muur in geduwd en heel de meute die achter mij reed vond het nog nodig om tegen mij op te rijden waardoor je gewoon niet weg kuntquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had het met karten. Daar begon ik mee (na License B), dus ging prima. Toen de eerste A-spec races en toernooien, en daarna opeens weer kartenDan stuur je dus veel te scherp iedere keer
Dit heb ik dus ook, gisteren reed ik met mijn standaard 2e hands FTO op de SSR5. Werd een paar keer aangegeven om te remmen EN terug te schakelen. Ik schakel dan alleen terug en op het moment dat de auto remt stuur ik snel in en gooi ik het gas er weer op, sneller dan dat het spel aangeeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Verder vind ik het rijden nog niet echt moeilijk, zal ook wel liggen aan mijn ervaring met FM3.
Volgens mij moet je eerst die lvl 4 Top Gear challenge doen...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef nils7 het volgende:
Wanneer kan je op het TG circuit rijden dan want in arcade zit ie er niet in!
Zowieso geeft het spel vaak aan dat je moet remmen terwijl je de bocht gewoon vol gas kunt nemen. Of gewoon een compleet verkeerde lijn, zie je de ideale lijn gewoon helemaal langs de voorgestelde lijn lopenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook, gisteren reed ik met mijn standaard 2e hands FTO op de SSR5. Werd een paar keer aangegeven om te remmen EN terug te schakelen. Ik schakel dan alleen terug en op het moment dat de auto remt stuur ik snel in en gooi ik het gas er weer op, sneller dan dat het spel aangeeft.
Rondetijd scheelde 15 seconden met de eerste lap vanuit staande start.
Fijn die stakingquote:Gran Turismo 5 PS3 1 verzonden
CE of normale?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Rainesz het volgende:
Ik kijk voor de aardigheid eens bij FRS weer bij me bestellingen. En het is nu veranderd in verzonden.
[..]
Fijn die staking
Ik krijg na het inloggen nu nog een loginscherm met filiaalgegevens die ik in moet voeren. Beste fail daar bij de FRS webzooi... Loop er vanmiddag wel gewoon heen en ga het spel even innenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Rainesz het volgende:
Ik kijk voor de aardigheid eens bij FRS weer bij me bestellingen. En het is nu veranderd in verzonden.
[..]
Fijn die staking
Ik heb 1 keer een pre-order gedaan bij FRS (Forza 3) Dat heb ik daarna ook niet meer gedaanquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik krijg na het inloggen nu nog een loginscherm met filiaalgegevens die ik in moet voeren. Beste fail daar bij de FRS webzooi... Loop er vanmiddag wel gewoon heen en ga het spel even innen.
Ik heb gister een 2e hands Subaru Impreza WRX Sti op de kop getikt, 280pkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ook een B-spec race gedaan, maar die coureur moet nog maar even oefenen...hij rijdt alsof ie heeft gezopen haha
Shift en Hot Persuit zijn niet in 1 jaar ontwikkeld. 2 jaar. Maar dan nog zijn het wel hoogstaande games.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Need for speed shift en hot pursuit BETER dan GT5?
En EA maakt die games in 1 jaar he..
Dat ligt echt aan de auto ja, mijn eerste b spec wedstrijd werd ik net 2de.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Met B-Spec trouwens ook geen probleem, 1e race ruimschoots gewonnen. Maar ook dat ligt denk ik voornamelijk aan de Subaru..
Niet... Maar GT PSP kan je wel importeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef Duvel het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de auto's die je in Prologue hebt gekocht?
En al een race kunnen winnen??quote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef DutchErrorist het volgende:
woah ik heb een Fiat Panda gekocht (die hek ook int echt)
Yup, gisteren al even met de Bugatti Veyron uit de PSP-versie gereden. Heb alleen de 400 km/u nog niet gehaald.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Qunix het volgende:
Ik krijg een import error wanneer ik psp save data wil importeren... Iemand al gelukt om te importeren vanaf je PSP?
Ik kan ook wel in de op: Qunix - PMKnl
Je doet dus wel op de PSP in de opties exporteren selecteren en bij de PS3 in de opties importeren vanaf PSP?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef Qunix het volgende:
Ik heb het nu 3 keer geprobeerd, maar nog steeds krijg ik een error.
Ook als ik eerst de PSP aan zet krijg ik op me PS3 "een onbekend usb apparaat" te zien.
Kut, m'n DB9.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet... Maar GT PSP kan je wel importeren.
Toch zou mijn coureur ook prima moeten kunnen winnen met mijn Corrola 209Pk ding. Ik zou ze ook prima voorblijvenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb gister een 2e hands Subaru Impreza WRX Sti op de kop getikt, 280pk
Gaat als de brandweer, alleen zijn nu de beginners races echt te gemakkelijk, dus rij ze maar met een mindere auto. Anders is de fun er zo af.
Met B-Spec trouwens ook geen probleem, 1e race ruimschoots gewonnen. Maar ook dat ligt denk ik voornamelijk aan de Subaru..
Jup...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je doet dus wel op de PSP in de opties exporteren selecteren en bij de PS3 in de opties importeren vanaf PSP?
En dat kon je vooraf niet zien toen je joinde zeg maarquote:Op woensdag 24 november 2010 13:53 schreef Isthisit het volgende:
Eerste online race, dikke faalmijn auto was veel langzamer, werd op een ronde gezet na 4 rondes
Valt tegen. Ik heb Shift ook en er zitten behoorlijk wat foutjes in. Desondanks best vermakelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Shift en Hot Persuit zijn niet in 1 jaar ontwikkeld. 2 jaar. Maar dan nog zijn het wel hoogstaande games.
Ben daar ook benieuwd naarquote:Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Desunoto het volgende:
Paar vraagjes over het online gedeelte:
- zijn er leaderboards voor bijvoorbeeld de license tests/andere challenges waar je dus je tijden kan vergelijken met je vrienden en zo?
- krijg je geld voor het hoog finishen in online races?
- kan je mensen eruit kicken met een vote systeem?
- zijn het vooraf ingestelde lobbies of maakt één persoon alle regels?
- en tot hoever gaan die regels? alleen Amerikaanse/Japanse auto's? alleen Ferrari F40s? alleen 4-deurs auto's? tijdlimiet of rondelimiet? etc.
Oké, dat zijn er wat meer dan een paar maar goed.
Het probleem met GT5 is dat de graphics inconsistent zijn...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja goed ik heb Shift niet gespeeld maar kijkend naar de reviews enz.. Schijnt toch wel een vette game te zijn. Natuurlijk kan die qua career en alles niet tippen aan GT5 dat geloof ik graag. Toch zitten er best veel schoonheidsfoutjes? in GT5.
Die krijg je altijd bij de CE slimpiequote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Qunix het volgende:
6 auto's, een dynamische thema, een boekje over GT5 tips enzo en 5 postcards gekregen bij de collectors edition á 63 euro bij de Bart Smit.
Ik heb ook de CE maar ik heb 7 auto's + de rest van hierboven.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Qunix het volgende:
6 auto's, een dynamische thema, een boekje over GT5 tips enzo en 5 postcards gekregen bij de collectors edition á 63 euro bij de Bart Smit.
Dan ga ik effe bellen. Die 2 extra auto's heb ik er niet bij gekregen!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook de CE maar ik heb 7 auto's + de rest van hierboven.
Heb dus 5 chrome line wagens die zitten bij elke CE. Dan heb ik nog 2 stealth auto's terwijl je er volgens mij maar 1 bij kreeg. De stealth wagens zijn een Nissan GTR GT500 Stealth en een Audi R10 TDI Stealth.
edit: gekocht bij de Gamemania
Dat soort dingen verschilt per CE??quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dan ga ik effe bellen. Die 2 extra auto's heb ik er niet bij gekregen!Wel de chromeline bakken....
Ik denk per pre-order. Bij de GM kreeg ik namelijk ook een stealthbak, terwijl ik de normale versie hebquote:Op woensdag 24 november 2010 14:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat soort dingen verschilt per CE??
Krijg je die wagens al vanaf t begin? of heb je de mogelijkheid ze vrij te spelen / kopen?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Qunix het volgende:
Ik snap d'r geen hol van.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk per pre-order. Bij de GM kreeg ik namelijk ook een stealthbak, terwijl ik de normale versie heb
Ergens heb je een PSN netwerk actiecode die je moet inwisselen in de PSN store.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Krijg je die wagens al vanaf t begin? of heb je de mogelijkheid ze vrij te spelen / kopen?
Mijn broer heeft ook de CE gekocht, maar ik begrijp er geen kut van.
En wat is de meerwaarde van die auto's? Is het alleen een speciale uitvoering of zijn ze ook sneller?
Vind ik ook...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef buddyb het volgende:
Het Apex boekje is trouwens best vet.
Zal hem voor het slapen gaan even doorlezen.
Die install is gebugged, bij mij bleef ie ook hangen. Daarna gecancelled en opnieuw geinstalleerd. Installeren ging een stuk sneller maar bleef toen wéér hangen, op 1 procentquote:Op woensdag 24 november 2010 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vind ik ook...
De installatie duurt laaaaaaanggg...... inmiddels 30 min verder en resterend "ongeveer 20 minuten" al 10 minuten lang...
hmm zeer nieuwsgierig hoe dit zit.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Desunoto het volgende:
Paar vraagjes over het online gedeelte:
- zijn er leaderboards voor bijvoorbeeld de license tests/andere challenges waar je dus je tijden kan vergelijken met je vrienden en zo?
- krijg je geld voor het hoog finishen in online races?
- kan je mensen eruit kicken met een vote systeem?
- zijn het vooraf ingestelde lobbies of maakt één persoon alle regels?
- en tot hoever gaan die regels? alleen Amerikaanse/Japanse auto's? alleen Ferrari F40s? alleen 4-deurs auto's? tijdlimiet of rondelimiet? etc.
Oké, dat zijn er wat meer dan een paar maar goed.
Zoals dat bij Forza 3 ook isquote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef Qunix het volgende:
Zou wel vet zijn wanneer je een auto probeert te verkopen dat hij in GT5 op 'te koop' staat en andere GT5 spelers jouw auto kunnen kopen
ehm Gamemania CE = 79,98quote:Op woensdag 24 november 2010 16:26 schreef Cyberia18 het volgende:
De CE's zijn echt limited zo te zien. Zijn nog maar heel weinig retailers waar je 'm nog kunt bestellen. Toys XL is momenteel verreweg het goedkoopst met 82 incl.
Op voorraad ook? Kameraad heeft toch flink wat winkels afgebeld in Almere en omgeving. Tevens is de lijst op Budgetgaming ook flink geslonken.quote:
quote:
Ik vind de track op de snelweg (bij steden, een lange streep) erg tof.. Kan je alles uit je auto halen 23000+ km lang.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja, de SSR7 is een meesterlijke track
Wat ik las in een impressie van iemand is dat de A.I./moeilijkheidsgraad behoorlijk opgeschroefd wordt eenmaal je vergevorderd bent.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Black-Hole het volgende:
Wat ik een beetje jammer vind is dat je de races in GT-life vaak wel heel makkelijk wint (nu alleen nog beginner en amateur gedaan). Er zijn geen restricties op hoe snel/sterk je auto kan zijn dus met een beetje snelle wagen scheur je zo langs alles en iedereen. Zou mooi zijn als dat op een of andere manier beperkt kan worden zodat je er meer moeite voor moet doen. Of zou dat nog komen op hogere niveaus?
Meh bij mij ook niet. En morgen en vrijdag zullen ze wel weer staken ofzo. Geef anders een adres waar ik het pakketje op kan halen, stelletje amateurs.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:40 schreef Splobber het volgende:
[..]
Nee wtf hier ook niet!
Ik word gek!
En dat is niet eens gek. Die dev (Slightly mad) heeft nml nooit eerder voor PS3 of X360 ontwikkeld! Bovendien hebben ze nog nooit een titel gemaakt dat zoveel aandacht zou trekken. Het is niet dat GTR, GT Legends en GTR2 nou zulke mass-market-games waren als NFS Shift.. Die devs waren bovendien gewend om het devven op hun manier te doen: "Het is af wanneer het af is. heb geduld". Ze komen nml officieel uit de modding scene van F1 99-2003 van EA.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik heb Shift ook en er zitten behoorlijk wat foutjes in. Desondanks best vermakelijk.
photomode? replay?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef Qunix het volgende:
Hoe maak je een foto? Daar is namelijk een troffee voor.
Wat wil je... hij is vierkant en das de favo vorm van standard wagens.. Als het rond wordt, wordt t nml jaggyquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
1:58.277 in mijn Panda Super i.e. '90
(Die ziet er nog best uit voor een standard)
Zou kunnenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:31 schreef Desunoto het volgende:
Die Panda zou je de "reasonably priced car" kunnen maken.
heb je al een wiki aangemaakt kan iedereen het zelf doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef J.Clarkson het volgende:
Zo, iedereen staat in de OP. Kap er effe mee voor vandaag hoor......
en dan ben je ongeveer tot 20.30 bezigquote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Op dit moment ben ik mijzelf aan het voorbereiden voor het bedwingen van de Nordschleife in de monsterlijke Fiat Panda![]()
(Als ik alle moet bij elkaar heb zal ik het om 20:00 GMT+1 gaan doen)
Kus tot zo
Niet! Ik heb er de duurste Turbo op gezet met sportbandenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:17 schreef trance_fan het volgende:
[..]
en dan ben je ongeveer tot 20.30 bezig
Oow je kan er mee racen dusquote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Toempf het volgende:
Note to self: Met je Lamborghini Murcielago LP-640 Chromeline racen tegen Peugeotjes en Volkswagens is geen leuke uitdaging![]()
Ik weet niet waar dat moetquote:Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Ziet DutchErrorist er een mogelijkheid in deze replay naar YouTube up te loaden ?![]()
Trouwens, toen ik net het lijstje zag met betaalbare Premium wagentjes... werd ik gelijk hotel de botel op de volgende :
Mazda *AZ-1* Autozam
Nu maar hopen dat deze flink te tunen is !! Naar bijvoorbeeld dit:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:iB9ANkWvbF3g2M:http://i82.photobucket.co(...)6.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
*Ja..echt..het is een AZ-1, maar dan in Wolfskleren *
Hier niet hoor, hier duurt het al 50 minuten lang slechts 20 minutenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef Dutchguy het volgende:
Jeumig wat duurt dat installeren lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ik heb ook niks. Kut zeg!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:46 schreef WSquater het volgende:
Kut TNT. Niks ontvangen! Kan ik lekker tot zaterdag wachten...
Haha, er zijn er bij mij inmiddels acht die GT5 aan het spelen zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef delano.888 het volgende:
Je kan nadat je hem bij de eerste start geïnstalleerd hebt, NOG verder installeren via het instellingen menu, zodat hij dat tijdens t gamen dus niet meer hoeft te doen. Was gek genoeg in 5 minuten klaar hier.
Grappig: ik was toegevoegd door 3 fokkers toen ik me ps3 aanzette, dus accepteerde allemaal, zijn jullie alle 3 online, GT5 aan het spelen. Ghehe
En met de cromeline en stealth auto's kan je online lezen hoor ik? Tof, dat zal wel makkelijk winnen zijn dan
Dat bedoel ik met trage menu's.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef deepart het volgende:
WTF wat is dit??
Ik kan niet eens iets selecteren in het menu, constant dat filmpje in een loopt waar die driver een hand geeft aan de rest.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met trage menu's.Komt wel goed, wacht maar even.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef abruzzese het volgende:
Ondanks de grote Hypé rond GranTurismo 5 verwacht je toch wel reviews rond de 9 / 10 maar kijk maar eens http://www.metacritic.com(...)smo-5/critic-reviews en dan zie je zelfs een 70 / 80 wat zeer weing is voor een zesjaarig project en dan hard roepen ze : GranTurismo 5 word de beste racesimulatie ooit ?????
Ik wacht nog 2 dagen en als er nog meer reviews uitrollen van 70 en 80 koop ik hem zeker niet en geniet ik gewoon verder met de ongelooflijke racesim : F1 2010 van Codemasters ( die kunnen echt goede racegames maken ) .
Ik ben wel benieuwd naar de mening van GameKings.nl videoreview / Insidegamers / XGN / PSonly / Gamespot.com / Gamers.nl / PSFocus.nl
Één zeven. De rest allemaal tussen de 8 en 10. Goede cijfers dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef abruzzese het volgende:
Ondanks de grote Hypé rond GranTurismo 5 verwacht je toch wel reviews rond de 9 / 10 maar kijk maar eens http://www.metacritic.com(...)smo-5/critic-reviews en dan zie je zelfs een 70 / 80 wat zeer weing is voor een zesjaarig project en dan hard roepen ze : GranTurismo 5 word de beste racesimulatie ooit ?????
Ik wacht nog 2 dagen en als er nog meer reviews uitrollen van 70 en 80 koop ik hem zeker niet en geniet ik gewoon verder met de ongelooflijke racesim : F1 2010 van Codemasters ( die kunnen echt goede racegames maken ) .
Ik ben wel benieuwd naar de mening van GameKings.nl videoreview / Insidegamers / XGN / PSonly / Gamespot.com / Gamers.nl / PSFocus.nl
QFTquote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Waarom toch altijd afgaan op reviews ?
Dus als je naar de bioscoop gaat, laat je je ook inspireren op de reacties ?
Koop iets waar je hart ligt..probeer eens iets uit, bevalt het niet, verkoop je het weer met een klein verlies.. Ik heb afgelopen week de demo van Starwars gedownload... ik was blij verrast..gewoon lekker random op knopjes drukken en je slaat je al door het spel heen. Erg vermakelijk. Wat de reviews van dat spel zijn boeit me echt geen wortel... Net zoals bij GT5 dus !
Karten had ik in 1 keer goud.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Toempf het volgende:
Goud halen bij die special events is echt godsonmogenlijk.
Dat probeer ik nu ook uit te zoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je ook replays exporteren als filmpjes?
R_Bquote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef Toempf het volgende:
Zo, ik heb iedereen uit de OP toegevoegd, en ben nu de 5 Chromeline auto's aan het downloaden. Ben weer helemaal klaar voor vanavond
@ R_B: Ik kreeg een foutmelding toen ik je toe probeerde te voegen, klopt jouw User-id wel met wat er ik de OP staat?
Verkoop hem, en ga ergens ander heen om mensen te pesten!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef janrad het volgende:
Tot nu toe vindt ik het een bagger game. Hebben ze daar nou zo lang over gedaan ? Online komen lukt niet, het spel loopt voortdurend vast en niet alle auto's hebben een interieur. Ik zie gekartelde schaduw randen alsof ik op mij windows 98 pc aan het gamen ben. Het geluid is niet om te pruimen, bij botsingen lijkt het alsof ik een ram op een lege koektrommel geef. Gadverdamme wat een rotzooi.
Kan het nergens vindenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij moet het wel kunnen, zover ik de topics en de nieuwtjes heb gevolgd van GT5, moet die optie er wel bijzitten, net als het direct uploaden van screenshots uit de photomode..
Je kunt de save van die replay exporteren naar je XMB, dus dan zou je dat weer kunnen kopieren op een USB stick en zo weer aan iemand anders geven die dat proces omgekeerd herhaalt (dus de file op XMB, importeren in GT5 en dan bekijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden
Ga zo maar eens de groene hel in
Ik wil hem op youtubequote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt de save van die replay exporteren naar je XMB, dus dan zou je dat weer kunnen kopieren op een USB stick en zo weer aan iemand anders geven die dat proces omgekeerd herhaalt (dus de file op XMB, importeren in GT5 en dan bekijken.
Volgens mij kun je ook in het profiel van mensen in je friendslist kijken naar replays (miss. enkel die in hun favorieten staan, weet dat nog niet zeker). Met foto's werkt dat in ieder geval wel.
wat is er kan je niet tegen kritiek ?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verkoop hem, en ga ergens ander heen om mensen te pesten!
Jawel hoor prima. Maar als je het toch zo kut vind kan je hem toch weer terug brengen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef janrad het volgende:
[..]
wat is er kan je niet tegen kritiek ?
Merk wel dat het laden steeds langer duurt, zit nu al meer dan een minuut naar het GT logo te staren.quote:
Niets mis met het prachtige geluid van mijn Fiat Pandaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Na een dag 'm nog maar is aangeslingerd om het een 2e kans te geven. Maar gadverdamme wat een lelijk spel is dit eigenlijk geworden.
- die textures(Niet allemaal maar er zitten hoop lage en lelijke tussen)
- die geluiden(ben nog geen 1 auto tegen gekomen die enigszins normaal klonk)
- die standard cars(PD mag zich diep schamen om dit soort misbaksels toe te laten)
- die banen(leeg, sfeerloos, niets)
De enige keer dat ik dacht 'goh die ziet er wel mooi uit' was in de photomode!
Forza 3
quote:This from GTPlanet news twitter:
"Yamauchi says many updates coming to GT5 in coming weeks and months."This from GTPlanet news twitter:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die kneus mag in de stront zakken met z'n updates na 6 jaar ontwikkeling...
Ja oke genoeg getrolled. Doei.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De schijf was vol, wat wil je?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik lach alleen maar om jou.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Serieus? Ik laat me niks bepalen door reviews maar ik bekijk ze wel vaak om wijzer te worden over een aankoop die ik ga doen. Dus als jij een auto gaat kopen koop je er ook 1 blind?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Waarom toch altijd afgaan op reviews ?
Dus als je naar de bioscoop gaat, laat je je ook inspireren op de reacties ?
Koop iets waar je hart ligt..probeer eens iets uit, bevalt het niet, verkoop je het weer met een klein verlies.. Ik heb afgelopen week de demo van Starwars gedownload... ik was blij verrast..gewoon lekker random op knopjes drukken en je slaat je al door het spel heen. Erg vermakelijk. Wat de reviews van dat spel zijn boeit me echt geen wortel... Net zoals bij GT5 dus !
Game is dus gewoon niet afquote:
Een Forza fanboy die komt zeiken over graphics, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Na een dag 'm nog maar is aangeslingerd om het een 2e kans te geven. Maar gadverdamme wat een lelijk spel is dit eigenlijk geworden.
- die textures(Niet allemaal maar er zitten hoop lage en lelijke tussen)
- die geluiden(ben nog geen 1 auto tegen gekomen die enigszins normaal klonk)
- die standard cars(PD mag zich diep schamen om dit soort misbaksels toe te laten)
- die banen(leeg, sfeerloos, niets)
De enige keer dat ik dacht 'goh die ziet er wel mooi uit' was in de photomode!
Forza 3
Shift 2quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef janrad het volgende:
Ach ja het is gewoon wachten op shift 2 en tot die tijd lekker F1 2010 spelen. Fuck GT5.
Onvriendelijk ben jij zegquote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shift 2Ga nu maar weer weg troll we snappen je nu wel
Jawel, ook jij hebt je momentenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je houd wel van me deepart je weet het.
Dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef RiKe het volgende:
Mensen die NFS gaan vergelijken met GT5, volgens mij snappen die nog niet helemaal hoe het werkt
Physics baby physicsquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
Shift 2 word vast wel dik hoor, misschien qua career niet beter dan GT5 maar qua graphics sowieso wel. En daar hoef je geen fanboy voor te zijn om dat te zeggen.
Amenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef deepart het volgende:
Oké even een officiële mededeling:
Deepart heeft nu definitief het GT gevoel weer te pakken en heeft schijt aan de wat mindere puntjes, die ziet hij door de vingers.
Gegroenten
deepart
Shift werd gemaakt door de gruwelijke developers van een paar van de beste PC racesims ooit. Denk dat hun de physics wel goed hebbenquote:
Met 250km/h door een haakse bocht driften....je zei iets over physics?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Shift werd gemaakt door de gruwelijke developers van een paar van de beste PC racesims ooit. Denk dat hun de physics wel goed hebben
Om over het onderdeel driften nog maar niet te praten (daar waren er ineens hele andere physics dan bij het racenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
Met 250km/h door een haakse bocht driften....je zei iets over physics?
Ik zei dat Shift 2 vast prima physics heeft ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
Met 250km/h door een haakse bocht driften....je zei iets over physics?
Ja vastquote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zei dat Shift 2 vast prima physics heeft ja.
Een aai over je bol en een stuk taart?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef delano.888 het volgende:
WAAAAAAAAAROM lukken de licenses niet....
Qua racen gaat alles top, ik win alles, ook de license van draften en dan in de rechte lijn (b7 of b8) heb ik wel goud.
Alles met remmen en bochten heb ik brons, waarom lukt het zo slecht? Ik heb al handmatig, en voor me gevoel doe ik alles goed![]()
Help![]()
Overigens, wat krijg je als je alles goud haalt?
quote:
Dat wordt een bitch qua handling!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef deepart het volgende:
Net een honda S2000 gekocht, even wat tunen en dan maar eens kijken of hij een beetje snel is.. nu al 246pk op 1250kg
Ik ben bezig met een Charger op te voeren. Zit nu al dik over de 500pk heen, alles stage1 nu.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat wordt een bitch qua handling!
Die is erg tail happy heb ik al gemerkt!
Mijn scooby zit nu op 429pk en 1360kg(m'n geld was op
)
Ik merk het haha, maar toch gewonnen met 13+ sec voorsprongquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat wordt een bitch qua handling!
Die is erg tail happy heb ik al gemerkt!
Mijn scooby zit nu op 429pk en 1360kg(m'n geld was op
)
In GT5P had je de Amuse S2000. Als je hem onder controle had reed je altijd alles zoek.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik merk het haha, maar toch gewonnen met 13+ sec voorsprong![]()
Nu even de live operatie kijken op TV.
Maar dat was met die Mine's Skyline ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
In GT5P had je de Amuse S2000. Als je hem onder controle had reed je altijd alles zoek.
Minder last van, want 4wdquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef RiKe het volgende:
[..]
Maar dat was met die Mine's Skyline ook
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Hiya het volgende:
Hoe frustrerend kan goud halen zijn vooral bij Licenses; target tijd is 1:16:000 rij ik natuurlijk weer 1:16:001....
Helemaal mee eens. Al heerst er toch wel een heel klein beetje teleurstelling... Je verwacht de ULTIEME race simulator. En dat is het net nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef deepart het volgende:
Mijn eerste indruk:
-Menu enorm traag, is jammer.
-grafisch gezien valt het mij tegen.
+Hetzelfde gevoel als de GT op de PS1
+Vermakelijk is het zeker.
Inderdaad heel vertrouwd gevoel inderdaad maar ik hoopte daar ook op, vooral qua handling. Grafisch vind ik hem toch wel errug mooi! Denk dat de hoge resolutie ook veel doet.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:12 schreef rycemasta het volgende:
Er is vrijwel geen drol veranderd en toch vind ik het een leuk spel.
Zo lang hoef ik gelukkig niet te wachten, 10-15sec ofzo...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
De laadtijden zijn wel echt verschrikkelijkElke keer een minuut wachten op dat hoofdmenu damn...
Gewoon Forza 3 gaan spelen, alleen maar "premium cars"quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb hem nog niet gespeeld (maar ga zeer waarschijnlijk komend weekend wat spelen bij iemand die hem al heeft), maar afgaande op de video's en screenshots erger ik me ontzettend aan één ding: de standard cars lijken net plastic speelgoedauto's naast de premium wagens. Dit is zo storend dat het toch een groot deel van het plezier wegneemt denk ik. Wie wil er nu in een RUF rijden die rechtstreeks van GT4 vandaan komt, en dan naast een Mercedes SLS die tot in de details perfect is nagemaakt?Het is een extreem groot verschil. Als Zweden en Zimbabwe. Als PvdA en VVD.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gewoon Forza 3 gaan spelen, alleen maar "premium cars"
Ja die heeft ie al oetlul. Ow en hij owned je er in.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = R_B
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
Dat blijft nog wel even, pas vanaf level 4 wordt het acceptabel.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef trance_fan het volgende:
die eerste races van je b-spec driver is echt om te huilen
voor mijn tweede rijder wordt dat dus een tweede hands auto kopenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat blijft nog wel even, pas vanaf level 4 wordt het acceptabel.
Ik zie daar helemaal de lol niet van in.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef trance_fan het volgende:
die eerste races van je b-spec driver is echt om te huilen
Praat is normaal of zo, die nerd-taal begrijp ik niet zo...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja die heeft ie al oetlul. Ow en hij owned je er in.
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = R_B
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef dekkered het volgende:
zo van af nu hebben we een OP op wiki staan (als iemand nog wat leuks er in wilt zetten be my guest)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden. Je moet jezelf dan wel even registreren!
De auto's in Forza 3 zijn allemaal mooier dan de standaard modellen in GT5, maar lelijker dan de premium modellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef dekkered het volgende:
zo van af nu hebben we een OP op wiki staan (als iemand nog wat leuks er in wilt zetten be my guest)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = R_B
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
Klopt ja, gaat redelijk makkelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Driften is trouwens wel veel makkelijker in GT5 dan in Forza heb ik het idee...
Heb ik ook nog steeds last van.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef Harveo het volgende:
Mis ik iets? Hij geeft aan dat hij niet met de server kan verbinden
't Is druk denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef Harveo het volgende:
Mis ik iets? Hij geeft aan dat hij niet met de server kan verbinden
Ligt niet aan jou, die heb ik ook nog niet gevondenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef Harveo het volgende:
Klopt het dan ook dat je het menu "online spelen" niet ziet? Ik begiin het al warm te krijgen dat die disc op een of andere wazige manier niet goed is
Die Berlinetta die ik gewonnen had is een heerlijk tailhappy autootje,quote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt ja, gaat redelijk makkelijk
De halve wereld probeert nu ook online te komen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Qunix het volgende:
Servers overbelast!!!!!!
Veel errors in beeld dat er geen verbinding gemaakt kan worden bij dashboard (niet eens online of in de lobby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |