Hier niet hoor, hier duurt het al 50 minuten lang slechts 20 minutenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef Dutchguy het volgende:
Jeumig wat duurt dat installeren lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ik heb ook niks. Kut zeg!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:46 schreef WSquater het volgende:
Kut TNT. Niks ontvangen! Kan ik lekker tot zaterdag wachten...
Haha, er zijn er bij mij inmiddels acht die GT5 aan het spelen zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef delano.888 het volgende:
Je kan nadat je hem bij de eerste start geïnstalleerd hebt, NOG verder installeren via het instellingen menu, zodat hij dat tijdens t gamen dus niet meer hoeft te doen. Was gek genoeg in 5 minuten klaar hier.
Grappig: ik was toegevoegd door 3 fokkers toen ik me ps3 aanzette, dus accepteerde allemaal, zijn jullie alle 3 online, GT5 aan het spelen. Ghehe
En met de cromeline en stealth auto's kan je online lezen hoor ik? Tof, dat zal wel makkelijk winnen zijn dan
Dat bedoel ik met trage menu's.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef deepart het volgende:
WTF wat is dit??
Ik kan niet eens iets selecteren in het menu, constant dat filmpje in een loopt waar die driver een hand geeft aan de rest.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met trage menu's.Komt wel goed, wacht maar even.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef abruzzese het volgende:
Ondanks de grote Hypé rond GranTurismo 5 verwacht je toch wel reviews rond de 9 / 10 maar kijk maar eens http://www.metacritic.com(...)smo-5/critic-reviews en dan zie je zelfs een 70 / 80 wat zeer weing is voor een zesjaarig project en dan hard roepen ze : GranTurismo 5 word de beste racesimulatie ooit ?????
Ik wacht nog 2 dagen en als er nog meer reviews uitrollen van 70 en 80 koop ik hem zeker niet en geniet ik gewoon verder met de ongelooflijke racesim : F1 2010 van Codemasters ( die kunnen echt goede racegames maken ) .
Ik ben wel benieuwd naar de mening van GameKings.nl videoreview / Insidegamers / XGN / PSonly / Gamespot.com / Gamers.nl / PSFocus.nl
Één zeven. De rest allemaal tussen de 8 en 10. Goede cijfers dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef abruzzese het volgende:
Ondanks de grote Hypé rond GranTurismo 5 verwacht je toch wel reviews rond de 9 / 10 maar kijk maar eens http://www.metacritic.com(...)smo-5/critic-reviews en dan zie je zelfs een 70 / 80 wat zeer weing is voor een zesjaarig project en dan hard roepen ze : GranTurismo 5 word de beste racesimulatie ooit ?????
Ik wacht nog 2 dagen en als er nog meer reviews uitrollen van 70 en 80 koop ik hem zeker niet en geniet ik gewoon verder met de ongelooflijke racesim : F1 2010 van Codemasters ( die kunnen echt goede racegames maken ) .
Ik ben wel benieuwd naar de mening van GameKings.nl videoreview / Insidegamers / XGN / PSonly / Gamespot.com / Gamers.nl / PSFocus.nl
QFTquote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Waarom toch altijd afgaan op reviews ?
Dus als je naar de bioscoop gaat, laat je je ook inspireren op de reacties ?
Koop iets waar je hart ligt..probeer eens iets uit, bevalt het niet, verkoop je het weer met een klein verlies.. Ik heb afgelopen week de demo van Starwars gedownload... ik was blij verrast..gewoon lekker random op knopjes drukken en je slaat je al door het spel heen. Erg vermakelijk. Wat de reviews van dat spel zijn boeit me echt geen wortel... Net zoals bij GT5 dus !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |