Meh bij mij ook niet. En morgen en vrijdag zullen ze wel weer staken ofzo. Geef anders een adres waar ik het pakketje op kan halen, stelletje amateurs.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:40 schreef Splobber het volgende:
[..]
Nee wtf hier ook niet!
Ik word gek!
En dat is niet eens gek. Die dev (Slightly mad) heeft nml nooit eerder voor PS3 of X360 ontwikkeld! Bovendien hebben ze nog nooit een titel gemaakt dat zoveel aandacht zou trekken. Het is niet dat GTR, GT Legends en GTR2 nou zulke mass-market-games waren als NFS Shift.. Die devs waren bovendien gewend om het devven op hun manier te doen: "Het is af wanneer het af is. heb geduld". Ze komen nml officieel uit de modding scene van F1 99-2003 van EA.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik heb Shift ook en er zitten behoorlijk wat foutjes in. Desondanks best vermakelijk.
photomode? replay?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef Qunix het volgende:
Hoe maak je een foto? Daar is namelijk een troffee voor.
Wat wil je... hij is vierkant en das de favo vorm van standard wagens.. Als het rond wordt, wordt t nml jaggyquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
1:58.277 in mijn Panda Super i.e. '90
(Die ziet er nog best uit voor een standard)
Zou kunnenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:31 schreef Desunoto het volgende:
Die Panda zou je de "reasonably priced car" kunnen maken.
heb je al een wiki aangemaakt kan iedereen het zelf doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef J.Clarkson het volgende:
Zo, iedereen staat in de OP. Kap er effe mee voor vandaag hoor......
en dan ben je ongeveer tot 20.30 bezigquote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Op dit moment ben ik mijzelf aan het voorbereiden voor het bedwingen van de Nordschleife in de monsterlijke Fiat Panda![]()
(Als ik alle moet bij elkaar heb zal ik het om 20:00 GMT+1 gaan doen)
Kus tot zo
Niet! Ik heb er de duurste Turbo op gezet met sportbandenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:17 schreef trance_fan het volgende:
[..]
en dan ben je ongeveer tot 20.30 bezig
Oow je kan er mee racen dusquote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Toempf het volgende:
Note to self: Met je Lamborghini Murcielago LP-640 Chromeline racen tegen Peugeotjes en Volkswagens is geen leuke uitdaging![]()
Ik weet niet waar dat moetquote:Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Ziet DutchErrorist er een mogelijkheid in deze replay naar YouTube up te loaden ?![]()
Trouwens, toen ik net het lijstje zag met betaalbare Premium wagentjes... werd ik gelijk hotel de botel op de volgende :
Mazda *AZ-1* Autozam
Nu maar hopen dat deze flink te tunen is !! Naar bijvoorbeeld dit:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:iB9ANkWvbF3g2M:http://i82.photobucket.co(...)6.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
*Ja..echt..het is een AZ-1, maar dan in Wolfskleren *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |