Valt tegen. Ik heb Shift ook en er zitten behoorlijk wat foutjes in. Desondanks best vermakelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Shift en Hot Persuit zijn niet in 1 jaar ontwikkeld. 2 jaar. Maar dan nog zijn het wel hoogstaande games.
Ben daar ook benieuwd naarquote:Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Desunoto het volgende:
Paar vraagjes over het online gedeelte:
- zijn er leaderboards voor bijvoorbeeld de license tests/andere challenges waar je dus je tijden kan vergelijken met je vrienden en zo?
- krijg je geld voor het hoog finishen in online races?
- kan je mensen eruit kicken met een vote systeem?
- zijn het vooraf ingestelde lobbies of maakt één persoon alle regels?
- en tot hoever gaan die regels? alleen Amerikaanse/Japanse auto's? alleen Ferrari F40s? alleen 4-deurs auto's? tijdlimiet of rondelimiet? etc.
Oké, dat zijn er wat meer dan een paar maar goed.
Het probleem met GT5 is dat de graphics inconsistent zijn...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja goed ik heb Shift niet gespeeld maar kijkend naar de reviews enz.. Schijnt toch wel een vette game te zijn. Natuurlijk kan die qua career en alles niet tippen aan GT5 dat geloof ik graag. Toch zitten er best veel schoonheidsfoutjes? in GT5.
Die krijg je altijd bij de CE slimpiequote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Qunix het volgende:
6 auto's, een dynamische thema, een boekje over GT5 tips enzo en 5 postcards gekregen bij de collectors edition á 63 euro bij de Bart Smit.
Ik heb ook de CE maar ik heb 7 auto's + de rest van hierboven.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Qunix het volgende:
6 auto's, een dynamische thema, een boekje over GT5 tips enzo en 5 postcards gekregen bij de collectors edition á 63 euro bij de Bart Smit.
Dan ga ik effe bellen. Die 2 extra auto's heb ik er niet bij gekregen!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook de CE maar ik heb 7 auto's + de rest van hierboven.
Heb dus 5 chrome line wagens die zitten bij elke CE. Dan heb ik nog 2 stealth auto's terwijl je er volgens mij maar 1 bij kreeg. De stealth wagens zijn een Nissan GTR GT500 Stealth en een Audi R10 TDI Stealth.
edit: gekocht bij de Gamemania
Dat soort dingen verschilt per CE??quote:Op woensdag 24 november 2010 14:41 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dan ga ik effe bellen. Die 2 extra auto's heb ik er niet bij gekregen!Wel de chromeline bakken....
Ik denk per pre-order. Bij de GM kreeg ik namelijk ook een stealthbak, terwijl ik de normale versie hebquote:Op woensdag 24 november 2010 14:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat soort dingen verschilt per CE??
Krijg je die wagens al vanaf t begin? of heb je de mogelijkheid ze vrij te spelen / kopen?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:32 schreef Qunix het volgende:
Ik snap d'r geen hol van.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk per pre-order. Bij de GM kreeg ik namelijk ook een stealthbak, terwijl ik de normale versie heb
Ergens heb je een PSN netwerk actiecode die je moet inwisselen in de PSN store.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Krijg je die wagens al vanaf t begin? of heb je de mogelijkheid ze vrij te spelen / kopen?
Mijn broer heeft ook de CE gekocht, maar ik begrijp er geen kut van.
En wat is de meerwaarde van die auto's? Is het alleen een speciale uitvoering of zijn ze ook sneller?
Vind ik ook...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef buddyb het volgende:
Het Apex boekje is trouwens best vet.
Zal hem voor het slapen gaan even doorlezen.
Die install is gebugged, bij mij bleef ie ook hangen. Daarna gecancelled en opnieuw geinstalleerd. Installeren ging een stuk sneller maar bleef toen wéér hangen, op 1 procentquote:Op woensdag 24 november 2010 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vind ik ook...
De installatie duurt laaaaaaanggg...... inmiddels 30 min verder en resterend "ongeveer 20 minuten" al 10 minuten lang...
hmm zeer nieuwsgierig hoe dit zit.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Desunoto het volgende:
Paar vraagjes over het online gedeelte:
- zijn er leaderboards voor bijvoorbeeld de license tests/andere challenges waar je dus je tijden kan vergelijken met je vrienden en zo?
- krijg je geld voor het hoog finishen in online races?
- kan je mensen eruit kicken met een vote systeem?
- zijn het vooraf ingestelde lobbies of maakt één persoon alle regels?
- en tot hoever gaan die regels? alleen Amerikaanse/Japanse auto's? alleen Ferrari F40s? alleen 4-deurs auto's? tijdlimiet of rondelimiet? etc.
Oké, dat zijn er wat meer dan een paar maar goed.
Zoals dat bij Forza 3 ook isquote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef Qunix het volgende:
Zou wel vet zijn wanneer je een auto probeert te verkopen dat hij in GT5 op 'te koop' staat en andere GT5 spelers jouw auto kunnen kopen
ehm Gamemania CE = 79,98quote:Op woensdag 24 november 2010 16:26 schreef Cyberia18 het volgende:
De CE's zijn echt limited zo te zien. Zijn nog maar heel weinig retailers waar je 'm nog kunt bestellen. Toys XL is momenteel verreweg het goedkoopst met 82 incl.
Op voorraad ook? Kameraad heeft toch flink wat winkels afgebeld in Almere en omgeving. Tevens is de lijst op Budgetgaming ook flink geslonken.quote:
quote:
Ik vind de track op de snelweg (bij steden, een lange streep) erg tof.. Kan je alles uit je auto halen 23000+ km lang.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja, de SSR7 is een meesterlijke track
Wat ik las in een impressie van iemand is dat de A.I./moeilijkheidsgraad behoorlijk opgeschroefd wordt eenmaal je vergevorderd bent.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Black-Hole het volgende:
Wat ik een beetje jammer vind is dat je de races in GT-life vaak wel heel makkelijk wint (nu alleen nog beginner en amateur gedaan). Er zijn geen restricties op hoe snel/sterk je auto kan zijn dus met een beetje snelle wagen scheur je zo langs alles en iedereen. Zou mooi zijn als dat op een of andere manier beperkt kan worden zodat je er meer moeite voor moet doen. Of zou dat nog komen op hogere niveaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |