Zoals dat bij Forza 3 ook isquote:Op woensdag 24 november 2010 15:30 schreef Qunix het volgende:
Zou wel vet zijn wanneer je een auto probeert te verkopen dat hij in GT5 op 'te koop' staat en andere GT5 spelers jouw auto kunnen kopen
ehm Gamemania CE = 79,98quote:Op woensdag 24 november 2010 16:26 schreef Cyberia18 het volgende:
De CE's zijn echt limited zo te zien. Zijn nog maar heel weinig retailers waar je 'm nog kunt bestellen. Toys XL is momenteel verreweg het goedkoopst met 82 incl.
Op voorraad ook? Kameraad heeft toch flink wat winkels afgebeld in Almere en omgeving. Tevens is de lijst op Budgetgaming ook flink geslonken.quote:
quote:
Ik vind de track op de snelweg (bij steden, een lange streep) erg tof.. Kan je alles uit je auto halen 23000+ km lang.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja, de SSR7 is een meesterlijke track
Wat ik las in een impressie van iemand is dat de A.I./moeilijkheidsgraad behoorlijk opgeschroefd wordt eenmaal je vergevorderd bent.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:39 schreef Black-Hole het volgende:
Wat ik een beetje jammer vind is dat je de races in GT-life vaak wel heel makkelijk wint (nu alleen nog beginner en amateur gedaan). Er zijn geen restricties op hoe snel/sterk je auto kan zijn dus met een beetje snelle wagen scheur je zo langs alles en iedereen. Zou mooi zijn als dat op een of andere manier beperkt kan worden zodat je er meer moeite voor moet doen. Of zou dat nog komen op hogere niveaus?
Meh bij mij ook niet. En morgen en vrijdag zullen ze wel weer staken ofzo. Geef anders een adres waar ik het pakketje op kan halen, stelletje amateurs.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:40 schreef Splobber het volgende:
[..]
Nee wtf hier ook niet!
Ik word gek!
En dat is niet eens gek. Die dev (Slightly mad) heeft nml nooit eerder voor PS3 of X360 ontwikkeld! Bovendien hebben ze nog nooit een titel gemaakt dat zoveel aandacht zou trekken. Het is niet dat GTR, GT Legends en GTR2 nou zulke mass-market-games waren als NFS Shift.. Die devs waren bovendien gewend om het devven op hun manier te doen: "Het is af wanneer het af is. heb geduld". Ze komen nml officieel uit de modding scene van F1 99-2003 van EA.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik heb Shift ook en er zitten behoorlijk wat foutjes in. Desondanks best vermakelijk.
photomode? replay?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef Qunix het volgende:
Hoe maak je een foto? Daar is namelijk een troffee voor.
Wat wil je... hij is vierkant en das de favo vorm van standard wagens.. Als het rond wordt, wordt t nml jaggyquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
1:58.277 in mijn Panda Super i.e. '90
(Die ziet er nog best uit voor een standard)
Zou kunnenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:31 schreef Desunoto het volgende:
Die Panda zou je de "reasonably priced car" kunnen maken.
heb je al een wiki aangemaakt kan iedereen het zelf doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef J.Clarkson het volgende:
Zo, iedereen staat in de OP. Kap er effe mee voor vandaag hoor......
en dan ben je ongeveer tot 20.30 bezigquote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Op dit moment ben ik mijzelf aan het voorbereiden voor het bedwingen van de Nordschleife in de monsterlijke Fiat Panda![]()
(Als ik alle moet bij elkaar heb zal ik het om 20:00 GMT+1 gaan doen)
Kus tot zo
Niet! Ik heb er de duurste Turbo op gezet met sportbandenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:17 schreef trance_fan het volgende:
[..]
en dan ben je ongeveer tot 20.30 bezig
Oow je kan er mee racen dusquote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Toempf het volgende:
Note to self: Met je Lamborghini Murcielago LP-640 Chromeline racen tegen Peugeotjes en Volkswagens is geen leuke uitdaging![]()
Ik weet niet waar dat moetquote:Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef Meike26 het volgende:
Ziet DutchErrorist er een mogelijkheid in deze replay naar YouTube up te loaden ?![]()
Trouwens, toen ik net het lijstje zag met betaalbare Premium wagentjes... werd ik gelijk hotel de botel op de volgende :
Mazda *AZ-1* Autozam
Nu maar hopen dat deze flink te tunen is !! Naar bijvoorbeeld dit:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:iB9ANkWvbF3g2M:http://i82.photobucket.co(...)6.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
*Ja..echt..het is een AZ-1, maar dan in Wolfskleren *
Hier niet hoor, hier duurt het al 50 minuten lang slechts 20 minutenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:04 schreef Dutchguy het volgende:
Jeumig wat duurt dat installeren lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ik heb ook niks. Kut zeg!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:46 schreef WSquater het volgende:
Kut TNT. Niks ontvangen! Kan ik lekker tot zaterdag wachten...
Haha, er zijn er bij mij inmiddels acht die GT5 aan het spelen zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef delano.888 het volgende:
Je kan nadat je hem bij de eerste start geïnstalleerd hebt, NOG verder installeren via het instellingen menu, zodat hij dat tijdens t gamen dus niet meer hoeft te doen. Was gek genoeg in 5 minuten klaar hier.
Grappig: ik was toegevoegd door 3 fokkers toen ik me ps3 aanzette, dus accepteerde allemaal, zijn jullie alle 3 online, GT5 aan het spelen. Ghehe
En met de cromeline en stealth auto's kan je online lezen hoor ik? Tof, dat zal wel makkelijk winnen zijn dan
Dat bedoel ik met trage menu's.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef deepart het volgende:
WTF wat is dit??
Ik kan niet eens iets selecteren in het menu, constant dat filmpje in een loopt waar die driver een hand geeft aan de rest.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met trage menu's.Komt wel goed, wacht maar even.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef abruzzese het volgende:
Ondanks de grote Hypé rond GranTurismo 5 verwacht je toch wel reviews rond de 9 / 10 maar kijk maar eens http://www.metacritic.com(...)smo-5/critic-reviews en dan zie je zelfs een 70 / 80 wat zeer weing is voor een zesjaarig project en dan hard roepen ze : GranTurismo 5 word de beste racesimulatie ooit ?????
Ik wacht nog 2 dagen en als er nog meer reviews uitrollen van 70 en 80 koop ik hem zeker niet en geniet ik gewoon verder met de ongelooflijke racesim : F1 2010 van Codemasters ( die kunnen echt goede racegames maken ) .
Ik ben wel benieuwd naar de mening van GameKings.nl videoreview / Insidegamers / XGN / PSonly / Gamespot.com / Gamers.nl / PSFocus.nl
Één zeven. De rest allemaal tussen de 8 en 10. Goede cijfers dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:33 schreef abruzzese het volgende:
Ondanks de grote Hypé rond GranTurismo 5 verwacht je toch wel reviews rond de 9 / 10 maar kijk maar eens http://www.metacritic.com(...)smo-5/critic-reviews en dan zie je zelfs een 70 / 80 wat zeer weing is voor een zesjaarig project en dan hard roepen ze : GranTurismo 5 word de beste racesimulatie ooit ?????
Ik wacht nog 2 dagen en als er nog meer reviews uitrollen van 70 en 80 koop ik hem zeker niet en geniet ik gewoon verder met de ongelooflijke racesim : F1 2010 van Codemasters ( die kunnen echt goede racegames maken ) .
Ik ben wel benieuwd naar de mening van GameKings.nl videoreview / Insidegamers / XGN / PSonly / Gamespot.com / Gamers.nl / PSFocus.nl
QFTquote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Waarom toch altijd afgaan op reviews ?
Dus als je naar de bioscoop gaat, laat je je ook inspireren op de reacties ?
Koop iets waar je hart ligt..probeer eens iets uit, bevalt het niet, verkoop je het weer met een klein verlies.. Ik heb afgelopen week de demo van Starwars gedownload... ik was blij verrast..gewoon lekker random op knopjes drukken en je slaat je al door het spel heen. Erg vermakelijk. Wat de reviews van dat spel zijn boeit me echt geen wortel... Net zoals bij GT5 dus !
Karten had ik in 1 keer goud.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Toempf het volgende:
Goud halen bij die special events is echt godsonmogenlijk.
Dat probeer ik nu ook uit te zoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je ook replays exporteren als filmpjes?
R_Bquote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef Toempf het volgende:
Zo, ik heb iedereen uit de OP toegevoegd, en ben nu de 5 Chromeline auto's aan het downloaden. Ben weer helemaal klaar voor vanavond
@ R_B: Ik kreeg een foutmelding toen ik je toe probeerde te voegen, klopt jouw User-id wel met wat er ik de OP staat?
Verkoop hem, en ga ergens ander heen om mensen te pesten!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef janrad het volgende:
Tot nu toe vindt ik het een bagger game. Hebben ze daar nou zo lang over gedaan ? Online komen lukt niet, het spel loopt voortdurend vast en niet alle auto's hebben een interieur. Ik zie gekartelde schaduw randen alsof ik op mij windows 98 pc aan het gamen ben. Het geluid is niet om te pruimen, bij botsingen lijkt het alsof ik een ram op een lege koektrommel geef. Gadverdamme wat een rotzooi.
Kan het nergens vindenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:01 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij moet het wel kunnen, zover ik de topics en de nieuwtjes heb gevolgd van GT5, moet die optie er wel bijzitten, net als het direct uploaden van screenshots uit de photomode..
Je kunt de save van die replay exporteren naar je XMB, dus dan zou je dat weer kunnen kopieren op een USB stick en zo weer aan iemand anders geven die dat proces omgekeerd herhaalt (dus de file op XMB, importeren in GT5 en dan bekijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden
Ga zo maar eens de groene hel in
Ik wil hem op youtubequote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt de save van die replay exporteren naar je XMB, dus dan zou je dat weer kunnen kopieren op een USB stick en zo weer aan iemand anders geven die dat proces omgekeerd herhaalt (dus de file op XMB, importeren in GT5 en dan bekijken.
Volgens mij kun je ook in het profiel van mensen in je friendslist kijken naar replays (miss. enkel die in hun favorieten staan, weet dat nog niet zeker). Met foto's werkt dat in ieder geval wel.
wat is er kan je niet tegen kritiek ?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verkoop hem, en ga ergens ander heen om mensen te pesten!
Jawel hoor prima. Maar als je het toch zo kut vind kan je hem toch weer terug brengen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef janrad het volgende:
[..]
wat is er kan je niet tegen kritiek ?
Merk wel dat het laden steeds langer duurt, zit nu al meer dan een minuut naar het GT logo te staren.quote:
Niets mis met het prachtige geluid van mijn Fiat Pandaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Na een dag 'm nog maar is aangeslingerd om het een 2e kans te geven. Maar gadverdamme wat een lelijk spel is dit eigenlijk geworden.
- die textures(Niet allemaal maar er zitten hoop lage en lelijke tussen)
- die geluiden(ben nog geen 1 auto tegen gekomen die enigszins normaal klonk)
- die standard cars(PD mag zich diep schamen om dit soort misbaksels toe te laten)
- die banen(leeg, sfeerloos, niets)
De enige keer dat ik dacht 'goh die ziet er wel mooi uit' was in de photomode!
Forza 3
quote:This from GTPlanet news twitter:
"Yamauchi says many updates coming to GT5 in coming weeks and months."This from GTPlanet news twitter:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die kneus mag in de stront zakken met z'n updates na 6 jaar ontwikkeling...
Ja oke genoeg getrolled. Doei.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De schijf was vol, wat wil je?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik lach alleen maar om jou.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Serieus? Ik laat me niks bepalen door reviews maar ik bekijk ze wel vaak om wijzer te worden over een aankoop die ik ga doen. Dus als jij een auto gaat kopen koop je er ook 1 blind?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Waarom toch altijd afgaan op reviews ?
Dus als je naar de bioscoop gaat, laat je je ook inspireren op de reacties ?
Koop iets waar je hart ligt..probeer eens iets uit, bevalt het niet, verkoop je het weer met een klein verlies.. Ik heb afgelopen week de demo van Starwars gedownload... ik was blij verrast..gewoon lekker random op knopjes drukken en je slaat je al door het spel heen. Erg vermakelijk. Wat de reviews van dat spel zijn boeit me echt geen wortel... Net zoals bij GT5 dus !
Game is dus gewoon niet afquote:
Een Forza fanboy die komt zeiken over graphics, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Na een dag 'm nog maar is aangeslingerd om het een 2e kans te geven. Maar gadverdamme wat een lelijk spel is dit eigenlijk geworden.
- die textures(Niet allemaal maar er zitten hoop lage en lelijke tussen)
- die geluiden(ben nog geen 1 auto tegen gekomen die enigszins normaal klonk)
- die standard cars(PD mag zich diep schamen om dit soort misbaksels toe te laten)
- die banen(leeg, sfeerloos, niets)
De enige keer dat ik dacht 'goh die ziet er wel mooi uit' was in de photomode!
Forza 3
Shift 2quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef janrad het volgende:
Ach ja het is gewoon wachten op shift 2 en tot die tijd lekker F1 2010 spelen. Fuck GT5.
Onvriendelijk ben jij zegquote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shift 2Ga nu maar weer weg troll we snappen je nu wel
Jawel, ook jij hebt je momentenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je houd wel van me deepart je weet het.
Dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef RiKe het volgende:
Mensen die NFS gaan vergelijken met GT5, volgens mij snappen die nog niet helemaal hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |