quote:TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = R_B
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
En toch bevalt hij primaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef SonicVolcano het volgende:
GT5 kan ook alleen maar teleurstellen. Dat is het hele punt.
Daar gaat het toch om?quote:
True, heb ik in die busjesrace eindelijk de eindstreep in zicht, laatste bocht door, rij je met 1 wiel naast de baan en kun je opnieuw beginnenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef Slomy het volgende:
Ik erger me nu al gruwelijk aan de AI in bv die volkswagen busjes race. Jij mag niemand aanraken / geen pion aanraken of je bent disqualified terwijl zij vrolijk lopen te beuken, de pionnen alle kanten opvliegen.
Bij sommige berichten vind ik het nogal provocerend overkomen. Naja, misschien moet ik maar leren dat dit slechts een forum is en niet het echte levenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga niet stoppen met mijn hartjeDie vind ik gewoon te leuk
Daarnaast gaat GT5 voor mij niet tegenvallen want ik heb geen andere GT gespeeld behalve prologue.
Clarkson zoek jij dan vervanging, wel premium
forza's 3 betere punten komen gewoon omdat het online veel beter is uitgewerkt. hoef je geen rare theorieen achter te gaan zoeken hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om?
Het is daarom ook niet zo gek dat Forza 3 hogere cijfers kreeg, denk ik. Kortere productietijd, biedt vrijwel hetzelfde. Naja, je snapt me wel. Boeit me verder ook vrij weinig. Kaz heeft het maximale uit de PS3 gehaald met dit spel.
Hij staat automatisch op een hartjequote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bij sommige berichten vind ik het nogal provocerend overkomen. Naja, misschien moet ik maar leren dat dit slechts een forum is en niet het echte leven
Forza bied best wel veel meer in de zin van community.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om?
Het is daarom ook niet zo gek dat Forza 3 hogere cijfers kreeg, denk ik. Kortere productietijd, biedt vrijwel hetzelfde. Naja, je snapt me wel. Boeit me verder ook vrij weinig. Kaz heeft het maximale uit de PS3 gehaald met dit spel.
Ik had hem op een gegeven moment brons en vond het wel prima. Wát een bottleneck zeg!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
True, heb ik in die busjesrace eindelijk de eindstreep in zicht, laatste bocht door, rij je met 1 wiel naast de baan en kun je opnieuw beginnen
Alles. Je kan elke denkbare auto verven, je kan decals te koop zetten, veilingen houden, foto's online zetten, replays online zetten. Je kan tunes verkopen. Allemaal leaderboards, etc, etc, etc.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef IrishBastard het volgende:
Zoals? Ik heb Forza nooit gespeeld, dus kan niet vergelijken
Ahh, dank voor het sharen van de info. Geeft de burger (Jackson Claxon) moedquote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef Rainesz het volgende:
Mijn FRS bestelling staat al weken op in behandeling,toch wist de Klantenservice mij te vertellen dat hij vandaag op me deurmat zou vallen. Gebeurt dit niet ga ik even keihard hun boiling point bereiken en er ver overheen gaan!
Fair enough.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij staat automatisch op een hartjeDus je hoeft er niets achter te zoeken.
[..]
Forza bied best wel veel meer in de zin van community.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |