Serieus? Ik laat me niks bepalen door reviews maar ik bekijk ze wel vaak om wijzer te worden over een aankoop die ik ga doen. Dus als jij een auto gaat kopen koop je er ook 1 blind?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Waarom toch altijd afgaan op reviews ?
Dus als je naar de bioscoop gaat, laat je je ook inspireren op de reacties ?
Koop iets waar je hart ligt..probeer eens iets uit, bevalt het niet, verkoop je het weer met een klein verlies.. Ik heb afgelopen week de demo van Starwars gedownload... ik was blij verrast..gewoon lekker random op knopjes drukken en je slaat je al door het spel heen. Erg vermakelijk. Wat de reviews van dat spel zijn boeit me echt geen wortel... Net zoals bij GT5 dus !
Game is dus gewoon niet afquote:
Een Forza fanboy die komt zeiken over graphics, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Na een dag 'm nog maar is aangeslingerd om het een 2e kans te geven. Maar gadverdamme wat een lelijk spel is dit eigenlijk geworden.
- die textures(Niet allemaal maar er zitten hoop lage en lelijke tussen)
- die geluiden(ben nog geen 1 auto tegen gekomen die enigszins normaal klonk)
- die standard cars(PD mag zich diep schamen om dit soort misbaksels toe te laten)
- die banen(leeg, sfeerloos, niets)
De enige keer dat ik dacht 'goh die ziet er wel mooi uit' was in de photomode!
Forza 3
Shift 2quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef janrad het volgende:
Ach ja het is gewoon wachten op shift 2 en tot die tijd lekker F1 2010 spelen. Fuck GT5.
Onvriendelijk ben jij zegquote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Shift 2Ga nu maar weer weg troll we snappen je nu wel
Jawel, ook jij hebt je momentenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je houd wel van me deepart je weet het.
Dat.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef RiKe het volgende:
Mensen die NFS gaan vergelijken met GT5, volgens mij snappen die nog niet helemaal hoe het werkt
Physics baby physicsquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
Shift 2 word vast wel dik hoor, misschien qua career niet beter dan GT5 maar qua graphics sowieso wel. En daar hoef je geen fanboy voor te zijn om dat te zeggen.
Amenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef deepart het volgende:
Oké even een officiële mededeling:
Deepart heeft nu definitief het GT gevoel weer te pakken en heeft schijt aan de wat mindere puntjes, die ziet hij door de vingers.
Gegroenten
deepart
Shift werd gemaakt door de gruwelijke developers van een paar van de beste PC racesims ooit. Denk dat hun de physics wel goed hebbenquote:
Met 250km/h door een haakse bocht driften....je zei iets over physics?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Shift werd gemaakt door de gruwelijke developers van een paar van de beste PC racesims ooit. Denk dat hun de physics wel goed hebben
Om over het onderdeel driften nog maar niet te praten (daar waren er ineens hele andere physics dan bij het racenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
Met 250km/h door een haakse bocht driften....je zei iets over physics?
Ik zei dat Shift 2 vast prima physics heeft ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
Met 250km/h door een haakse bocht driften....je zei iets over physics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |