Pa padadadadadaaa padadadadadaa padadadadadaaaadadadaaaaquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben vandaag zo zinloos, zo zinloos, zo zinloos, ik ben vandaag zo zinloos, zo zinloos was ik nooit!
Om zinloos te zijn moet je toch eerst nuttig zijn geweest?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben vandaag zo zinloos, zo zinloos, zo zinloos, ik ben vandaag zo zinloos, zo zinloos was ik nooit!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Om zinloos te zijn moet je toch eerst nuttig zijn geweest?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Koekie en Michhas toegevoegd aan OPKn0x mag iemand anders doen want hem ken ik niet zo goed
Goed bezig auwequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Koekie en Michhas toegevoegd aan OPKn0x mag iemand anders doen want hem ken ik niet zo goed
Ik ben hedenochtend vrij.quote:
En dan kom je niet eens ontbijt op bed brengen?quote:
Niet bij jou nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:23 schreef Poit het volgende:
En dan kom je niet eens ontbijt op bed brengen?
quote:
quote:
Heb jij wel ontbijt op bed gehad van Kuukske?quote:
I wishquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb jij wel ontbijt op bed gehad van Kuukske?
Select * from tab?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:44 schreef Kn0x het volgende:
[..]
I wish![]()
Heb wel al heel Zuid Limburg afgereden op zoek naar een database.
quote:
Moest 4 vestigingen af om de goede backup te vinden :squote:
je moest tapes zoeken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moest 4 vestigingen af om de goede backup te vinden :s
Nu ik me ineens bedenk dat ik vanmiddag aan de balie moet zitten, ik ook niet meerquote:
Je vergeet schouders naar achter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:53 schreef Michhas het volgende:
Kin omhoog, borst vooruit, gewoon doen wat je moet doen.
En billen naar achter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je vergeet schouders naar achter.
Ik weet niet of dat is wat Fallen wil.quote:
Begrijp de boodschap dan en laat hem wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Pfff, was mijn signature alweer verwijderdVermoeiende mensen zeg hier
Je mag bijna overal naartoe linken, behalve cutscene?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Begrijp de boodschap dan en laat hem weg
Is toch een directe concurrent van games.fok.nl lijkt me.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag bijna overal naartoe linken, behalve cutscene?
als ik naar ign of tothegame ofzo zou linken is er geen probleemquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is toch een directe concurrent van games.fok.nl lijkt me.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is toch een directe concurrent van games.fok.nl lijkt me.
Dan moeten ze weer 100 kloontjes van Ross opsporenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:37 schreef Poit het volgende:
dat ze je niet gelijk een ban gegeven hebben
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan moeten ze weer 100 kloontjes van Ross opsporen
quote:
Geweldig nummer. ken alleen geen enkel ander nummer van ze..quote:
lul, nu klopt de TT niet meer...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ben omgedraaid, ik heb wel een beetje zin in vandaag!
quote:
En wat voor sitequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:49 schreef Rossdale het volgende:
!
Fipotje maakt reclame voor zijn eigen site in zijn sig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:23 schreef Poit het volgende:
Geweldig nummer. ken alleen geen enkel ander nummer van ze..
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
En wat voor site
Zie ik daar het nieuwe Fok 2.0 aankomen??Owja dat is waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.project voor volgend jaar haha
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
En wat voor site
Zie ik daar het nieuwe Fok 2.0 aankomen??FOK! gaat voor een hardere censuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon de pagina uit de link compleet offline halen
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FOK! gaat voor een hardere censuur?Gewoon de pagina uit de link compleet offline halen
hehe kutje :quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FOK! gaat voor een hardere censuur?Gewoon de pagina uit de link compleet offline halen
Ik heb ook geen idee wie het doet, maar misschien moet die persoon je maar eens een PM gaan sturen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Er staat zo ver ik kan zien nergens dat het niet mag en ik ken ook niemand bij wie ook de links steeds worden verwijderd. Ik vind het onterecht en ronduit kinderachtig
Yeah ik ben ook ff naar huis gegaan om te lunchen, meteen maar HIMYM kijken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:19 schreef Nebo het volgende:
Mijn ochtendje gaat heerlijk rustig trouwens, was ik wel weer eens aan toe. Lekker bij opa en oma geweest, geluncht, stukje autorijden met muziek en nu eens even relaxed mijn programma's kijken.
Het leven is oneerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:19 schreef Nebo het volgende:
Mijn ochtendje gaat heerlijk rustig trouwens, was ik wel weer eens aan toe. Lekker bij opa en oma geweest, geluncht, stukje autorijden met muziek en nu eens even relaxed mijn programma's kijken.
Leuke dag vandaag?!quote:
Hoi.quote:
Hoi!quote:
Get a roomquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoi!![]()
* Fallen komt ff bij je zitten....
Vertel, hoe is het?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef Fallen het volgende:
Hoi!![]()
* Fallen komt ff bij je zitten....
Vertel, hoe is het?
Is dat een subtiele hint? Dat spreek ik niet...quote:
Ja goed, vandaag wederom bezig met diverse sollicitaties.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Goed hoor. Rustig, want baliedienst. Ik wacht op studenten die mijn hulp nodig hebben.
Hoe'st met jou?
Leuk! Goed bezig wederom.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:46 schreef Fallen het volgende:
Ja goed, vandaag wederom bezig met diverse sollicitaties.
2 vacatures binnen de VU, een voor studentenadministratie en de ander voor het ICT-servicedesk.
Die heb je toch zat in Amsterdam?quote:Voor de rest eens aan het kijken welke sportscholen er in de buurt zitten en op zoek naar een vechtsport. Zit dus weer de hele dag achter de computer...
pfff wat een dag weer manquote:
Nee hoor, gewoon een duidelijke opmerkingquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is dat een subtiele hint? Dat spreek ik niet...
Hee hoe zeg je jouw nick eigenlijk? Migas of Mikas?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een duidelijke opmerking
Vraag maar aan rossdalequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hee hoe zeg je jouw nick eigenlijk? Migas of Mikas?
Aangezien je nu officieel bent opgenomen in de SC OP ben je natuurlijk nog verplichter om te komen op de meet!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vraag maar aan rossdale
Ik zal het even fonetisch uitschrijven ()
Mieghas/Mieggas
FYI, irl heet ik niet Micha, dat hoor ik te vaak
Nog verplichterder bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Aangezien je nu officieel bent opgenomen in de SC OP ben je natuurlijk nog verplichter om te komen op de meet!
Verplicht, verplichter, verplichtstquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog verplichterder bedoel je neem ik aan?
'Ken je klassiekers man, het is verplichterderder, dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Verplicht, verplichter, verplichtst
Leer Nederlands joh
* Nebo checkt of de cavia nog leeft.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
* Nebo checkt of de cavia nog leeft.
Cavia'squote:Op dinsdag 23 november 2010 14:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
* Nebo checkt of de cavia nog leeft.
Oh, dat is die lucht die hier hangt!quote:
[GAM SC MEET] Bier ende vleesch in Utrechtquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
'Ken je klassiekers man, het is verplichterderder, dat weet je zelf ook wel
Wie komen er op de meet?
Lekker hequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat is die lucht die hier hangt!
'Volg topic' knopje ingedrukt, alles.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
[GAM SC MEET] Bier ende vleesch in Utrecht
Check de OP zwijn, dan zie je we er komt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
'Volg topic' knopje ingedrukt, alles.
Dat heb ik toch allang gezien jongenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef Frankii het volgende:
[..]
Check de OP zwijn, dan zie je we er komt.IK KOM NAMELIJK
Je moet gewoon komen, en neem al je LIVE vriendjes ook mee. Stoma? fs? tauch? bozz? sg? enzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch allang gezien jongen
Ik ken eigenlijk alleen jou en Rossdale volgens mij.. Ik zal eens kijken of ik kom
Ik zou het niet doen, Frankii is heul eng in't echt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch allang gezien jongen
Ik ken eigenlijk alleen jou en Rossdale volgens mij.. Ik zal eens kijken of ik kom
Vind ik ook.. Brrrrquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Frankii is heul eng in't echt.
Nee man, hij heeft sexy ogen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bozz kan ik meenemen, dat is een goede vriend in real life, en BAAMZZ ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je moet gewoon komen, en neem al je LIVE vriendjes ook mee. Stoma? fs? tauch? bozz? sg? enzo.
Ja dat zei iemand anders ook al... Oh nee, dat was Pierre die jou eng noemdequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedoel je die alien laser ogen die elk moment Shoop da Wh00p kunnen gaan?quote:
Ik ben niet engquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz kan ik meenemen, dat is een goede vriend in real life, en BAAMZZ ook
[..]
Ja dat zei iemand anders ook al... Oh nee, dat was Pierre die jou eng noemde
Beergogglesquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben niet engPierre had vast weer zijn beergoggles op
Bozz is ook wel tofBAAMZ ken ik eigenlijk niet echt
Hij is altijd zo rustig
quote:
SORRY DAT IK NIET ALTIJD DE BRUISENDE PERSOON BEN DIE IK NORMAAL GESPROKEN OOK BEN!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef Poit het volgende:
* Poit is het zat voor vandaag..
Die stomme spank ook met z'n demotiverende TT's
JA DAT BEN IK TOEVALLIG WEL JAH! IK BEN ZO'N VERVELENDE JONGEMAN DIE ALTIJD VROLIJK IS IN HET BIJZIJN VAN ANDEREN MAAR ONDERTUSSEN ALLEEN IN EEN HOEKJE AAN HET WENEN IS.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SORRY DAT IK NIET ALTIJD DE BRUISENDE PERSOON BEN DIE IK NORMAAL GESPROKEN OOK BEN!!!!
ALSOF JIJ ALTIJD ZO TE GENIETEN BENT!!!![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Poit het volgende:
[..]
JA DAT BEN IK TOEVALLIG WEL JAH! IK BEN ZO'N VERVELENDE JONGEMAN DIE ALTIJD VROLIJK IS IN HET BIJZIJN VAN ANDEREN MAAR ONDERTUSSEN ALLEEN IN EEN HOEKJE AAN HET WENEN IS.
En ik wou nog wel op jouw gaan lijken als ik later groot benquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Poit het volgende:
[..]
JA DAT BEN IK TOEVALLIG WEL JAH! IK BEN ZO'N VERVELENDE JONGEMAN DIE ALTIJD VROLIJK IS IN HET BIJZIJN VAN ANDEREN MAAR ONDERTUSSEN ALLEEN IN EEN HOEKJE AAN HET WENEN IS.
Op zijn wat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En ik wou nog wel op jouw gaan lijken als ik later groot ben
Sorryquote:
Lijkt me ook wel wat. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:48 schreef Poit het volgende:
hihi, ik heb gt5 gekocht maar ik vind racen helemaal niet leuk
Weet niet, sta nog op rotterdam csquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat. Eigenlijk.
Moet je nog steeds van die rijbewijzen halen net als in deel 1? Want toen haakte ik af.
Nou, kijk eens in de handleiding dan. Terwijl je wacht. In plaats van te Fok!ken. Wie doet dat nou op het perronquote:
Nee joh, straks denkt iedereen dat ik een nerd benquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, kijk eens in de handleiding dan. Terwijl je wacht. In plaats van te Fok!ken. Wie doet dat nou op het perron.
quote:
Dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Poit het volgende:
Nee joh, straks denkt iedereen dat ik een nerd ben
quote:
Dit lijkt op zo'n Jambers item.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:19 schreef Poit het volgende:
nee joh, ik ben een superstoere motherfucker!
quote:Dit is Poit. Overdag is hij een superstoere motherfucker, maar 's nachts verandert hij in een kansloze game-nerd.
We gaan nu kijken naar de beelden die wij afgelopen week hebben gemaakt....
quote:
Stemmetjes in je hoofd hebben is niet goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
! Ik hóór het gewoon in m'n hoofd.
Het is wel gezellig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:33 schreef GameBabe het volgende:
Stemmetjes in je hoofd hebben is niet goed
Neuken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stemmetjes in je hoofd hebben is niet goed
Pff ik kan mezelf helemaal nergens toe bewegen vandaag, echt zo'n pufloze dag... nu is de vraag, to judo or not to judo... heb totaal geen zin maar weet dat het me goed doet.
Heb een man nodig om me een schop onder de kont te geven denk ik
Zou je het in het vervolg in spoilertags willen zetten? Sommige mensen hebben de aflevering nog niet gezienquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt op zo'n Jambers item.
[..]
Neuken is ook sportquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Zou je het in het vervolg in spoilertags willen zetten? Sommige mensen hebben de aflevering nog niet gezien
quote:
Dan verkoop hem maar aan mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:48 schreef Poit het volgende:
hihi, ik heb gt5 gekocht maar ik vind racen helemaal niet leuk
400 euro en 2 kratten Alfa.quote:
quote:
quote:
Hou jij het eens netjes bij alleen GB.quote:
Poit en netjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hou jij het eens netjes bij alleen GB.
Dan krijg ik ruzie met De_Kokquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke neus bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Hé Poit, als je 'm niks aan vindt, mag ik 'm dan overkopen voor een kusje op je neus?
Pfffrt.quote:
Dan had ik gevraagd of het ook een ander koppie mocht zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pfffrt.. Kun je nagaan dat ik eerst voorhoofd wilde zeggen.
Hm. Jammer. Dan heb ik niks voor je.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:07 schreef Poit het volgende:
Dan had ik gevraagd of het ook een ander koppie mocht zijn
Maar nee, je mag hem niet kopen voor een laf kusje. Betalen in natura is ok maar kom dan wel met iets interessants.
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Jammer. Dan heb ik niks voor je.
Okquote:Ik koop 'm zelf wel. Sigh.
Ja heus.quote:
quote:Ok
Niet overtuigdquote:
Tuurlijk, hou alleen rekening met de rentequote:[..]
. Mag ik 50 euro lenen?
.
En ons triootje danquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was toch een verrassing?!quote:
Zet dan eens in spoiler tags danquote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:14 schreef Poit het volgende:
Ok, ik kan bij voorbaat al niet meer slapen vanavond...
Omdat ik me nu al voel als een jongetje van 7 de dag voor z'n verjaardag!!quote:
Dat zeg je nu nogquote:
Ja, inderdaad. Nog wel ja. Vraag het me na die meet nog maar een keer.quote:
Daarna hou je van mequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nog wel ja. Vraag het me na die meet nog maar een keer.
Succes! Laat even weten wat het met je doet.quote:
Lang niet zoveel als jullie eerdere opmerkingquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Succes! Laat even weten wat het met je doet.
Achteruit kartenquote:
quote:
Een PS3 kopen voor GT5quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Solique het volgende:
Dit weekend GT5 uit testen bij een vriend van me.
Als hij echt super is gaat het wel erg kriebelen om een ps3 te halen.
En Noby Noby Boyquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Een PS3 kopen voor GT5
Een PS3 moet je kopen voor SingStar!
Nee, ik ga m'n bed in...quote:
quote:
Same... Killzonequote:
quote:
Ik en zingenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Een PS3 kopen voor GT5
Een PS3 moet je kopen voor SingStar!
Zing je zo zuiver? Want enkel bij zuivere klanken breken glazen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik en zingen![]()
Alles wat breekbaar is moet dan wel het huis uit wezen.
Van medelij gaan dingen ook kapot hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef koei het volgende:
[..]
Zing je zo zuiver? Want enkel bij zuivere klanken breken glazen.
Van woede meer...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Van medelij gaan dingen ook kapot hoor.
Psies...quote:
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Van medelij gaan dingen ook kapot hoor.
Zeker, maar gooien met spullen vind ik ook weer te ver gaan.quote:
Ratchet & Clankquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, maar gooien met spullen vind ik ook weer te ver gaan.
Als ik voor een ps3 ga is het voor GT5, Killzone 2/3, MGS4 en andere exclusives of games die beter op de ps3 draaien dan x360
Heb niets met muziekgames tenzij het in beschonken toestand is.![]()
alweer?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef Fallen het volgende:
twilight post.... tijd om echt te gaan slapen!![]()
Stop itquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ratchet & Clank, Buzz
, God of War
, LittleBigPlanet
Thanks voor de tip! 30 euro is niet duur! Alleen heb ik Shangrila al, en Igauzu is niet zo leuk. Maar ik ga hem wel even doorsturen naar mn ouders, wellicht hebben zij wel interesse!quote:
Nu wel ja....quote:
Oh mehn. Misschien ben ik er nu wel beter in dan tig jaar geleden thoo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef Poit het volgende:
GT5 is leuk
Oh, en kuuk, er zitten weer van die licenses in..
Is het de week van de nieuwe usericons? Fallen ook al.quote:
Heb je nog kunnen slapen?quote:
Nee, de één is duurder.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:50 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...).html?display=online
http://www.bol.com/nl/p/g(...)010366446/index.html
Die 2 zijn toch EXACT hetzelfde of heb ik het mis?
lastig.. en toen ik eenmaal sliep had ik alleen maar dromen waarvan ik de inhoud hier niet ga plaatsen...quote:
Want anders komen ze niet uit?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:21 schreef Poit het volgende:
lastig.. en toen ik eenmaal sliep had ik alleen maar dromen waarvan ik de inhoud hier niet ga plaatsen...
Anders raken de jongetjes hier geshockeerd en springen GB en jij in de auto om mij te ontvoeren en de daad bij het woord te verrichtenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Anders raken de jongetjes hier geshockeerd en springen GB en jij in de auto om mij te ontvoeren en de daad bij het woord te verrichten
Ik ben ook toe aan een nieuwe icon. Iemand ideeen?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het de week van de nieuwe usericons? Fallen ook al.
[..]
Anders raken de jongetjes hier geshockeerd en springen GB en jij in de auto om mij te ontvoeren en de daad bij het woord te verrichten
Ik ben een braaf meisje, dus dan moet het om een film kijken gaan ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 08:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Géén idee. Ik heb al 8 jaar dezelfde, kun je nagaan hoe inspiratieloos ik ben op dat gebied.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:29 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben ook toe aan een nieuwe icon. Iemand ideeen?
Hij is wel anders, nu met sint en piet.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik heb al 9 jaar dezelfde, kun je nagaan hoe inspiratieloos ik ben op dat gebied.
Ja ok. En met Halloween een pompoentje, kerst een kerstmuts, O&N een oliebol.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:35 schreef Solique het volgende:
Hij is wel anders, nu met sint en piet.
Goedemorgen allen
Huilende clowns zijn altijd goedquote:Op woensdag 24 november 2010 08:29 schreef Kn0x het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben ook toe aan een nieuwe icon. Iemand ideeen?
Iets duisters is altijd okayquote:
Zal eens nadenken over een nieuwe, deze die ik al jaren hebt komt op fok niet leesbaar over.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ok. En met Halloween een pompoentje, kerst een kerstmuts, O&N een oliebol.
Maar meer dan ook niet. Ik had een week een andere in verband met een wedstrijd op Fok!Games en toen voelde het heel anders on screen..
De band van het botje is wel een beetje duister-ish. Een beetje.quote:
<---quote:Op woensdag 24 november 2010 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huilende clowns zijn altijd goed
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De band van het botje is wel een beetje duister-ish. Een beetje..
Je kent de band niet hm?quote:
Ik weet niet waar jij het in godsnaam over hebt, maar ja, je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, zijn dezelfdequote:Op woensdag 24 november 2010 01:50 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...).html?display=online
http://www.bol.com/nl/p/g(...)010366446/index.html
Die 2 zijn toch EXACT hetzelfde of heb ik het mis?
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:48 schreef Michhas het volgende:
Ik weet niet waar jij het in godsnaam over hebt, maar ja, je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Oh lekker! Ik heb ook zo'n weekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zin in komend weekend!
[ afbeelding ]
Ik heb weer eens veel te veel op mn lijstjequote:Op woensdag 24 november 2010 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zin in komend weekend!
[ afbeelding ]
God of war, dat is de enige reden waarom ik een PS3 zou willen lenenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Uncharted 1/2, Heavy rain, MLB The Show en MGS 4 zijn de enige redenen waarom ik graag nog eens een tijdje een PS3 zou willen lenen
Je liegt makker!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Alle Hack 'n Slash is bagger, dus ook God of War, ZEKER God of War zelfs
Alweerquote:Op woensdag 24 november 2010 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Uncharted 1/2, Heavy rain, MLB The Show en MGS 4 zijn de enige redenen waarom ik graag nog eens een tijdje een PS3 zou willen lenen
Ik ben ook geen fan van het genre maar GoW is zo fucking bruutquote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je liegt makker!
Enige hack n slash game die ik leuk vindt, de rest blows inderdaad...
Heb thuis nog ninety-nine nights liggen, wat een buttgame
Die jongen mocht toch allang niet meer voetballen? Verwarrend. Wat had 'ie ook alweer gesjouwd?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh bitches!
KNVB: Suárez zeven wedstrijden geschorst!!!! BBN oprotten met je bakkal verhaal
De humor is briljantquote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef Poit het volgende:
Oeh, en de Uncharted games zijn gewoon episch. punt
Als ik er ooit eens tijd voor hebquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van het genre maar GoW is zo fucking bruut![]()
Wrong.. Please insert corresponding GIF.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
![]()
GoW = God of War
GoW= Gears of War
Beiden zijn vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Niet gifpng!
[ afbeelding ]
God of War is prut namelijkPrachtige cartoons, goeie tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Niet gifpng!
[ afbeelding ]
God of War is prut namelijkJammer dat je het enige correcte van je post in een spoiler plaatst.. Waar is SD als je hem nodig hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Waar is het ook alweer van?quote:
2 stupid dogsquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef Poit het volgende:
...And justice for all pompt uit m'n speakers
Johnny Bravo, wat een held was dat. Ren&Stimpy vond ik nooit zo denderend. Ik mis hier alleen nog de Animaniacs samen met Pinky and the Brainquote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef Reintji het volgende:
2 Stupid Dogs! waar zijn ze? Naast Ren & Stimpy, Ed, Edd en Eddy en Johnny Bravo zeker
Oh nou, mooi. Ik niet. Dus dan slaat de TT nog érgens op.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:38 schreef SpankmasterC het volgende:
En jongens, ik heb goed nieuws! Ik voel me vandaag zinvol!
It's time for aaaaaaaaanimaniacs! Lalala.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef Kn0x het volgende:
Johnny Bravo, wat een held was dat. Ren&Stimpy vond ik nooit zo denderend. Ik mis hier alleen nog de Animaniacs samen met Pinky and the Brain
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Johnny Bravo, wat een held was dat. Ren&Stimpy vond ik nooit zo denderend. Ik mis hier alleen nog de Animaniacs samen met Pinky and the Brain
quote:
Hoe vaak ik geen nachtmerries heb gehad van die evil-dude op dat zwarte paard. Ik ben effe z'n naam kwijtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:52 schreef SpankmasterC het volgende:
met die eenhoorn die zo'n misselijk geluid maakte!
True thatquote:Op woensdag 24 november 2010 09:51 schreef Kn0x het volgende:
En ik blijf erbij dat de eerste paar seizoenen van Pokemon gewoon fokking baas waren. Pikachu is gewoon koning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:55 schreef Michhas het volgende:
Ik-Mik-Loreland was ook altijd heeeeuuul erg leuk![]()
![]()
!
Ah ja, de kindjes uit mijn klas die karbonkel eng vonden mochten dan altijd gaan tekenen in de gang tijdens het uitzenden van dat programma. Zo nu en dan zat ik er ook, puur omdat ik wilde tekenen en het allemaal iets te vreemd was. Ik kan me nog iets herinneren met een jas die ging vissen en Mik aanviel. Of karbonkel die plots een vis was... like, what the fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Niet zo'n grote baas als Psyduck en Farfetch'd!!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:51 schreef Kn0x het volgende:
En ik blijf erbij dat de eerste paar seizoenen van Pokemon gewoon fokking baas waren. Pikachu is gewoon koning!
Wie?!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Nebo het volgende:
Ah ja, de kindjes uit mijn klas die karbonkel eng vonden mochten dan altijd gaan tekenen in de gang tijdens het uitzenden van dat programma. Zo nu en dan zat ik er ook, puur omdat ik wilde tekenen en het allemaal iets te vreemd was. Ik kan me nog iets herinneren met een jas die ging vissen en Mik aanviel. Of karbonkel die plots een vis was... like, what the fuck?
TMNTquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
Niet zo'n grote baas als Psyduck en Farfetch'd!!
[ afbeelding ]
En de Thundercats, TMNT, Ghostbusters, Biker Mice From Mars!!! waren allen koning
Echt hequote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ah ja, de kindjes uit mijn klas die karbonkel eng vonden mochten dan altijd gaan tekenen in de gang tijdens het uitzenden van dat programma. Zo nu en dan zat ik er ook, puur omdat ik wilde tekenen en het allemaal iets te vreemd was. Ik kan me nog iets herinneren met een jas die ging vissen en Mik aanviel. Of karbonkel die plots een vis was... like, what the fuck?
Oja! M.A.S.K.!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef Fallen het volgende:
Samurai Pizza Cats, Jayce and the Wheeled Warriors, Transformers, Marshall Bravestar... en M.A.S.K.!
Poit just did.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef Michhas het volgende:
Waarom heeft nog niemand Bikermice from Mars genoemd
Beter opletten, is toch echt al genoemd...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef Michhas het volgende:
Waarom heeft nog niemand Bikermice from Mars genoemd
Damn woman, waarom had je Samurai Pizza Cats al genoemd!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja! M.A.S.K.!
Ahh vroeger... toen waren de tekenfilms nog cool.
Mogguh trouwens.
quote:
Oepsquote:Op woensdag 24 november 2010 10:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Beter opletten, is toch echt al genoemd...
Ow... en Inspector Gadget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |