Pa padadadadadaaa padadadadadaa padadadadadaaaadadadaaaaquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben vandaag zo zinloos, zo zinloos, zo zinloos, ik ben vandaag zo zinloos, zo zinloos was ik nooit!
Om zinloos te zijn moet je toch eerst nuttig zijn geweest?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben vandaag zo zinloos, zo zinloos, zo zinloos, ik ben vandaag zo zinloos, zo zinloos was ik nooit!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Om zinloos te zijn moet je toch eerst nuttig zijn geweest?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Koekie en Michhas toegevoegd aan OPKn0x mag iemand anders doen want hem ken ik niet zo goed
Goed bezig auwequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Koekie en Michhas toegevoegd aan OPKn0x mag iemand anders doen want hem ken ik niet zo goed
Ik ben hedenochtend vrij.quote:
En dan kom je niet eens ontbijt op bed brengen?quote:
Niet bij jou nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:23 schreef Poit het volgende:
En dan kom je niet eens ontbijt op bed brengen?
quote:
quote:
Heb jij wel ontbijt op bed gehad van Kuukske?quote:
I wishquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb jij wel ontbijt op bed gehad van Kuukske?
Select * from tab?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:44 schreef Kn0x het volgende:
[..]
I wish![]()
Heb wel al heel Zuid Limburg afgereden op zoek naar een database.
quote:
Moest 4 vestigingen af om de goede backup te vinden :squote:
je moest tapes zoeken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moest 4 vestigingen af om de goede backup te vinden :s
Nu ik me ineens bedenk dat ik vanmiddag aan de balie moet zitten, ik ook niet meerquote:
Je vergeet schouders naar achter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:53 schreef Michhas het volgende:
Kin omhoog, borst vooruit, gewoon doen wat je moet doen.
En billen naar achter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je vergeet schouders naar achter.
Ik weet niet of dat is wat Fallen wil.quote:
Begrijp de boodschap dan en laat hem wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Pfff, was mijn signature alweer verwijderdVermoeiende mensen zeg hier
Je mag bijna overal naartoe linken, behalve cutscene?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Begrijp de boodschap dan en laat hem weg
Is toch een directe concurrent van games.fok.nl lijkt me.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag bijna overal naartoe linken, behalve cutscene?
als ik naar ign of tothegame ofzo zou linken is er geen probleemquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is toch een directe concurrent van games.fok.nl lijkt me.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is toch een directe concurrent van games.fok.nl lijkt me.
Dan moeten ze weer 100 kloontjes van Ross opsporenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:37 schreef Poit het volgende:
dat ze je niet gelijk een ban gegeven hebben
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan moeten ze weer 100 kloontjes van Ross opsporen
quote:
Geweldig nummer. ken alleen geen enkel ander nummer van ze..quote:
lul, nu klopt de TT niet meer...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ben omgedraaid, ik heb wel een beetje zin in vandaag!
quote:
En wat voor sitequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:49 schreef Rossdale het volgende:
!
Fipotje maakt reclame voor zijn eigen site in zijn sig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:23 schreef Poit het volgende:
Geweldig nummer. ken alleen geen enkel ander nummer van ze..
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
En wat voor site
Zie ik daar het nieuwe Fok 2.0 aankomen??Owja dat is waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.project voor volgend jaar haha
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
En wat voor site
Zie ik daar het nieuwe Fok 2.0 aankomen??FOK! gaat voor een hardere censuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon de pagina uit de link compleet offline halen
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FOK! gaat voor een hardere censuur?Gewoon de pagina uit de link compleet offline halen
hehe kutje :quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FOK! gaat voor een hardere censuur?Gewoon de pagina uit de link compleet offline halen
Ik heb ook geen idee wie het doet, maar misschien moet die persoon je maar eens een PM gaan sturen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Er staat zo ver ik kan zien nergens dat het niet mag en ik ken ook niemand bij wie ook de links steeds worden verwijderd. Ik vind het onterecht en ronduit kinderachtig
Yeah ik ben ook ff naar huis gegaan om te lunchen, meteen maar HIMYM kijken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:19 schreef Nebo het volgende:
Mijn ochtendje gaat heerlijk rustig trouwens, was ik wel weer eens aan toe. Lekker bij opa en oma geweest, geluncht, stukje autorijden met muziek en nu eens even relaxed mijn programma's kijken.
Het leven is oneerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:19 schreef Nebo het volgende:
Mijn ochtendje gaat heerlijk rustig trouwens, was ik wel weer eens aan toe. Lekker bij opa en oma geweest, geluncht, stukje autorijden met muziek en nu eens even relaxed mijn programma's kijken.
Leuke dag vandaag?!quote:
Hoi.quote:
Hoi!quote:
Get a roomquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoi!![]()
* Fallen komt ff bij je zitten....
Vertel, hoe is het?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef Fallen het volgende:
Hoi!![]()
* Fallen komt ff bij je zitten....
Vertel, hoe is het?
Is dat een subtiele hint? Dat spreek ik niet...quote:
Ja goed, vandaag wederom bezig met diverse sollicitaties.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Goed hoor. Rustig, want baliedienst. Ik wacht op studenten die mijn hulp nodig hebben.
Hoe'st met jou?
Leuk! Goed bezig wederom.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:46 schreef Fallen het volgende:
Ja goed, vandaag wederom bezig met diverse sollicitaties.
2 vacatures binnen de VU, een voor studentenadministratie en de ander voor het ICT-servicedesk.
Die heb je toch zat in Amsterdam?quote:Voor de rest eens aan het kijken welke sportscholen er in de buurt zitten en op zoek naar een vechtsport. Zit dus weer de hele dag achter de computer...
pfff wat een dag weer manquote:
Nee hoor, gewoon een duidelijke opmerkingquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is dat een subtiele hint? Dat spreek ik niet...
Hee hoe zeg je jouw nick eigenlijk? Migas of Mikas?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een duidelijke opmerking
Vraag maar aan rossdalequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hee hoe zeg je jouw nick eigenlijk? Migas of Mikas?
Aangezien je nu officieel bent opgenomen in de SC OP ben je natuurlijk nog verplichter om te komen op de meet!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vraag maar aan rossdale
Ik zal het even fonetisch uitschrijven ()
Mieghas/Mieggas
FYI, irl heet ik niet Micha, dat hoor ik te vaak
Nog verplichterder bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Aangezien je nu officieel bent opgenomen in de SC OP ben je natuurlijk nog verplichter om te komen op de meet!
Verplicht, verplichter, verplichtstquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog verplichterder bedoel je neem ik aan?
'Ken je klassiekers man, het is verplichterderder, dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Verplicht, verplichter, verplichtst
Leer Nederlands joh
* Nebo checkt of de cavia nog leeft.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
* Nebo checkt of de cavia nog leeft.
Cavia'squote:Op dinsdag 23 november 2010 14:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
* Nebo checkt of de cavia nog leeft.
Forum Opties | |
---|---|