God of war, dat is de enige reden waarom ik een PS3 zou willen lenenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Uncharted 1/2, Heavy rain, MLB The Show en MGS 4 zijn de enige redenen waarom ik graag nog eens een tijdje een PS3 zou willen lenen
Je liegt makker!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Alle Hack 'n Slash is bagger, dus ook God of War, ZEKER God of War zelfs
Alweerquote:Op woensdag 24 november 2010 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Uncharted 1/2, Heavy rain, MLB The Show en MGS 4 zijn de enige redenen waarom ik graag nog eens een tijdje een PS3 zou willen lenen
Ik ben ook geen fan van het genre maar GoW is zo fucking bruutquote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je liegt makker!
Enige hack n slash game die ik leuk vindt, de rest blows inderdaad...
Heb thuis nog ninety-nine nights liggen, wat een buttgame
Die jongen mocht toch allang niet meer voetballen? Verwarrend. Wat had 'ie ook alweer gesjouwd?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh bitches!
KNVB: Suárez zeven wedstrijden geschorst!!!! BBN oprotten met je bakkal verhaal
De humor is briljantquote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef Poit het volgende:
Oeh, en de Uncharted games zijn gewoon episch. punt
Als ik er ooit eens tijd voor hebquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van het genre maar GoW is zo fucking bruut![]()
Wrong.. Please insert corresponding GIF.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
![]()
GoW = God of War
GoW= Gears of War
Beiden zijn vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Niet gifpng!
[ afbeelding ]
God of War is prut namelijkPrachtige cartoons, goeie tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Niet gifpng!
[ afbeelding ]
God of War is prut namelijkJammer dat je het enige correcte van je post in een spoiler plaatst.. Waar is SD als je hem nodig hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Waar is het ook alweer van?quote:
2 stupid dogsquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef Poit het volgende:
...And justice for all pompt uit m'n speakers
Johnny Bravo, wat een held was dat. Ren&Stimpy vond ik nooit zo denderend. Ik mis hier alleen nog de Animaniacs samen met Pinky and the Brainquote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef Reintji het volgende:
2 Stupid Dogs! waar zijn ze? Naast Ren & Stimpy, Ed, Edd en Eddy en Johnny Bravo zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |