Oh, dat is die lucht die hier hangt!quote:
[GAM SC MEET] Bier ende vleesch in Utrechtquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
'Ken je klassiekers man, het is verplichterderder, dat weet je zelf ook wel
Wie komen er op de meet?
Lekker hequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat is die lucht die hier hangt!
'Volg topic' knopje ingedrukt, alles.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
[GAM SC MEET] Bier ende vleesch in Utrecht
Check de OP zwijn, dan zie je we er komt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
'Volg topic' knopje ingedrukt, alles.
Dat heb ik toch allang gezien jongenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef Frankii het volgende:
[..]
Check de OP zwijn, dan zie je we er komt.IK KOM NAMELIJK
Je moet gewoon komen, en neem al je LIVE vriendjes ook mee. Stoma? fs? tauch? bozz? sg? enzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch allang gezien jongen
Ik ken eigenlijk alleen jou en Rossdale volgens mij.. Ik zal eens kijken of ik kom
Ik zou het niet doen, Frankii is heul eng in't echt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch allang gezien jongen
Ik ken eigenlijk alleen jou en Rossdale volgens mij.. Ik zal eens kijken of ik kom
Vind ik ook.. Brrrrquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Frankii is heul eng in't echt.
Nee man, hij heeft sexy ogen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bozz kan ik meenemen, dat is een goede vriend in real life, en BAAMZZ ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je moet gewoon komen, en neem al je LIVE vriendjes ook mee. Stoma? fs? tauch? bozz? sg? enzo.
Ja dat zei iemand anders ook al... Oh nee, dat was Pierre die jou eng noemdequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedoel je die alien laser ogen die elk moment Shoop da Wh00p kunnen gaan?quote:
Ik ben niet engquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz kan ik meenemen, dat is een goede vriend in real life, en BAAMZZ ook
[..]
Ja dat zei iemand anders ook al... Oh nee, dat was Pierre die jou eng noemde
Beergogglesquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben niet engPierre had vast weer zijn beergoggles op
Bozz is ook wel tofBAAMZ ken ik eigenlijk niet echt
Hij is altijd zo rustig
quote:
SORRY DAT IK NIET ALTIJD DE BRUISENDE PERSOON BEN DIE IK NORMAAL GESPROKEN OOK BEN!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef Poit het volgende:
* Poit is het zat voor vandaag..
Die stomme spank ook met z'n demotiverende TT's
JA DAT BEN IK TOEVALLIG WEL JAH! IK BEN ZO'N VERVELENDE JONGEMAN DIE ALTIJD VROLIJK IS IN HET BIJZIJN VAN ANDEREN MAAR ONDERTUSSEN ALLEEN IN EEN HOEKJE AAN HET WENEN IS.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
SORRY DAT IK NIET ALTIJD DE BRUISENDE PERSOON BEN DIE IK NORMAAL GESPROKEN OOK BEN!!!!
ALSOF JIJ ALTIJD ZO TE GENIETEN BENT!!!![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Poit het volgende:
[..]
JA DAT BEN IK TOEVALLIG WEL JAH! IK BEN ZO'N VERVELENDE JONGEMAN DIE ALTIJD VROLIJK IS IN HET BIJZIJN VAN ANDEREN MAAR ONDERTUSSEN ALLEEN IN EEN HOEKJE AAN HET WENEN IS.
En ik wou nog wel op jouw gaan lijken als ik later groot benquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Poit het volgende:
[..]
JA DAT BEN IK TOEVALLIG WEL JAH! IK BEN ZO'N VERVELENDE JONGEMAN DIE ALTIJD VROLIJK IS IN HET BIJZIJN VAN ANDEREN MAAR ONDERTUSSEN ALLEEN IN EEN HOEKJE AAN HET WENEN IS.
Op zijn wat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En ik wou nog wel op jouw gaan lijken als ik later groot ben
Sorryquote:
Lijkt me ook wel wat. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:48 schreef Poit het volgende:
hihi, ik heb gt5 gekocht maar ik vind racen helemaal niet leuk
Weet niet, sta nog op rotterdam csquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat. Eigenlijk.
Moet je nog steeds van die rijbewijzen halen net als in deel 1? Want toen haakte ik af.
Nou, kijk eens in de handleiding dan. Terwijl je wacht. In plaats van te Fok!ken. Wie doet dat nou op het perronquote:
Nee joh, straks denkt iedereen dat ik een nerd benquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, kijk eens in de handleiding dan. Terwijl je wacht. In plaats van te Fok!ken. Wie doet dat nou op het perron.
quote:
Dat ben je toch ook?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Poit het volgende:
Nee joh, straks denkt iedereen dat ik een nerd ben
quote:
Dit lijkt op zo'n Jambers item.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:19 schreef Poit het volgende:
nee joh, ik ben een superstoere motherfucker!
quote:Dit is Poit. Overdag is hij een superstoere motherfucker, maar 's nachts verandert hij in een kansloze game-nerd.
We gaan nu kijken naar de beelden die wij afgelopen week hebben gemaakt....
quote:
Stemmetjes in je hoofd hebben is niet goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
! Ik hóór het gewoon in m'n hoofd.
Het is wel gezellig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:33 schreef GameBabe het volgende:
Stemmetjes in je hoofd hebben is niet goed
Neuken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stemmetjes in je hoofd hebben is niet goed
Pff ik kan mezelf helemaal nergens toe bewegen vandaag, echt zo'n pufloze dag... nu is de vraag, to judo or not to judo... heb totaal geen zin maar weet dat het me goed doet.
Heb een man nodig om me een schop onder de kont te geven denk ik
Zou je het in het vervolg in spoilertags willen zetten? Sommige mensen hebben de aflevering nog niet gezienquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt op zo'n Jambers item.
[..]
Neuken is ook sportquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Zou je het in het vervolg in spoilertags willen zetten? Sommige mensen hebben de aflevering nog niet gezien
quote:
Dan verkoop hem maar aan mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:48 schreef Poit het volgende:
hihi, ik heb gt5 gekocht maar ik vind racen helemaal niet leuk
400 euro en 2 kratten Alfa.quote:
quote:
quote:
Hou jij het eens netjes bij alleen GB.quote:
Poit en netjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hou jij het eens netjes bij alleen GB.
Dan krijg ik ruzie met De_Kokquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke neus bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Hé Poit, als je 'm niks aan vindt, mag ik 'm dan overkopen voor een kusje op je neus?
Pfffrt.quote:
Dan had ik gevraagd of het ook een ander koppie mocht zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pfffrt.. Kun je nagaan dat ik eerst voorhoofd wilde zeggen.
Hm. Jammer. Dan heb ik niks voor je.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:07 schreef Poit het volgende:
Dan had ik gevraagd of het ook een ander koppie mocht zijn
Maar nee, je mag hem niet kopen voor een laf kusje. Betalen in natura is ok maar kom dan wel met iets interessants.
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Jammer. Dan heb ik niks voor je.
Okquote:Ik koop 'm zelf wel. Sigh.
Ja heus.quote:
quote:Ok
Niet overtuigdquote:
Tuurlijk, hou alleen rekening met de rentequote:[..]
. Mag ik 50 euro lenen?
.
En ons triootje danquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was toch een verrassing?!quote:
Zet dan eens in spoiler tags danquote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:14 schreef Poit het volgende:
Ok, ik kan bij voorbaat al niet meer slapen vanavond...
Omdat ik me nu al voel als een jongetje van 7 de dag voor z'n verjaardag!!quote:
Dat zeg je nu nogquote:
Ja, inderdaad. Nog wel ja. Vraag het me na die meet nog maar een keer.quote:
Daarna hou je van mequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nog wel ja. Vraag het me na die meet nog maar een keer.
Succes! Laat even weten wat het met je doet.quote:
Lang niet zoveel als jullie eerdere opmerkingquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Succes! Laat even weten wat het met je doet.
Achteruit kartenquote:
quote:
Een PS3 kopen voor GT5quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Solique het volgende:
Dit weekend GT5 uit testen bij een vriend van me.
Als hij echt super is gaat het wel erg kriebelen om een ps3 te halen.
En Noby Noby Boyquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Een PS3 kopen voor GT5
Een PS3 moet je kopen voor SingStar!
Nee, ik ga m'n bed in...quote:
quote:
Same... Killzonequote:
quote:
Ik en zingenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Een PS3 kopen voor GT5
Een PS3 moet je kopen voor SingStar!
Zing je zo zuiver? Want enkel bij zuivere klanken breken glazen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik en zingen![]()
Alles wat breekbaar is moet dan wel het huis uit wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |