Hahahaha, wie weetquote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch ouder dan ik dacht
DOA!quote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef betyar het volgende:
Pokemon... toen ging ik naar pinkpop..
Sype Wyna afkraken!quote:Op maandag 22 november 2010 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah voor iets van die bron ga ik Met Het Oog Op Morgen niet onderbreken
Die series heb ik ook gekeken hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch ouder dan ik dacht
Ja dat zeker. Ik kan nu al niet wachten tot ik klaar ben met mijn studie om daarna zelfstandig te studeren. Alleen waarschijnlijk ga ik een tweede studie doen, of erbij volgend jaar of erna (economie) jammer genoeg wordt dat vrijwel onbetaalbaarquote:Op maandag 22 november 2010 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat lukt wel. Zelfscholing is stiekem nog vele malen leuker
Klopt, maar wat ik bedoelde is dat het accent te vaak gelegd wordt op het extremisme die het nationalisme kende. Ik heb helemaal niets met clubs als de NVU of dat soort allooi, maar op de meeste sociaal-cultureel thema's van de PVV kan ik me goed vinden, daarentegen sociaal-economisch..quote:Op maandag 22 november 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nationalisme is een bepaalde stroming waarin de nadruk wordt gelegd op de eigen cultuur en identiteit (terecht of onterecht) en het afzetten tegen anderen. Het probleem daarmee is dat nationalisme vaak samen gaat met foutieve verbanden tussen eigen cultuur en ontwikkelingen.
Zo zie je vaak dat nationalisme veel belang hecht aan de geschiedenis van de eigen natie. Dit is meestal gebaseerd op foutieve informatie.
Je hebt binnen het nationalisme overigens twee echte stromingen:
-Voluntaristisch nationalisme (komt voort uit denkbeelden van Renan). Hierin is het iets vrijwilligs om deel te worden van de natie en kan je daar dus ook later nog lid van worden.
-objectief nationalisme (Herder). Hier ligt de nadruk op objectieve kenmerken van bepaalde culturen. Er staat van tevoren vast wat erbij hoort en wat niet. Je kunt hier geen lid van worden.
Ik kijk altijd vooruitquote:Op maandag 22 november 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sype Wyna afkraken!En wat heb je met morgen?
Ik ook maar 1xquote:Op maandag 22 november 2010 23:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Nooit geweest... was wel dichterbij
Eerste bachelor helemaal afronden maar je scriptie niet definitief inleveren, tweede bachelor doen en tegelijk afstuderen bij beide.quote:Op maandag 22 november 2010 23:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Ik kan nu al niet wachten tot ik klaar ben met mijn studie om daarna zelfstandig te studeren. Alleen waarschijnlijk ga ik een tweede studie doen, of erbij volgend jaar of erna (economie) jammer genoeg wordt dat vrijwel onbetaalbaar
Het probleem met het overdreven nationalisme is dat het dus meestal gepaard gaat met foutieve informatie en dat kan kwalijke gevolgen hebben. Dat is het bezwaar dat ik heb met de nadruk op de natie. Want als je er echt over nadenkt is er niet zo iets als een Nederlandse identiteit, juist omdat Nederland zo'n rijke geschiedenis heeft.quote:Op maandag 22 november 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik bedoelde is dat het accent te vaak gelegd wordt op het extremisme die het nationalisme kende. Ik heb helemaal niets met clubs als de NVU of dat soort allooi, maar op de meeste sociaal-cultureel thema's van de PVV kan ik me goed vinden, daarentegen sociaal-economisch..
Ik ben er ook niet vaker geweest. Was net een beetje voor mijn festivaltijd.quote:
Ik naar Lowlands geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef betyar het volgende:
Pokemon... toen ging ik naar pinkpop..
Even een zijlijntje hoor, hoeveel uur slaap jij?quote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk altijd vooruit
http://www.radio1.nl/podcasts/31-met-het-oog-op-morgen
Uur of zeven door de week, 9 à 10 in het weekend, als ik dan niet hoef te werken.quote:Op maandag 22 november 2010 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even een zijlijntje hoor, hoeveel uur slaap jij?
Paar jaartjes wachten en dan alsnog doen.. Mijn collegegeld (2e studie) was ook 3000+...quote:Op maandag 22 november 2010 23:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eerste bachelor helemaal afronden maar je scriptie niet definitief inleveren, tweede bachelor doen en tegelijk afstuderen bij beide.![]()
Tenzij natuurlijk ook dat gezeur over 3000 euro boete moeten betalen als je langer dan nominaal wilt doorstuderen doorgaat, dan kan je beter meteen naar Belgie gaan.
Dan komt het misschien toch nog goed met hemquote:Op maandag 22 november 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey die rookte ik ook toen ik nog VVD stemde
Ik ben morgen lekker vrij omdat ik afgelopen weekend heb gewerktquote:Op maandag 22 november 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Uur of zeven door de week, 9 à 10 in het weekend, als ik dan niet hoef te werken.
Als ik me studie nu niet binnen de 4 jaar ga halen dan kost dat me 3000 euro collegegeld en ik moet een deel van mijn stufi terugbetalen. Allemaal in het teken van de verbetering van de kwaliteit van het onderwijsquote:Op maandag 22 november 2010 23:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eerste bachelor helemaal afronden maar je scriptie niet definitief inleveren, tweede bachelor doen en tegelijk afstuderen bij beide.![]()
Tenzij natuurlijk ook dat gezeur over 3000 euro boete moeten betalen als je langer dan nominaal wilt doorstuderen doorgaat, dan kan je beter meteen naar Belgie gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |