Uh....er staat toch iets anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Een prijs zo goed als in de pocket. Maar ik wil natuurlijk de Alexander Pechtold trofee.
Wellicht lees jij verkeerd. Ik bedoel te zeggen dat het Femke hesje zo goed als zeker in de pocket zit. Maar ik wil juist de Pechtold trofee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh....er staat toch iets anders.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
Tussenstand
---------- 7. Potentiële aanwinst. - Alexander Rinnooy Kan lintje.
Jan_Billeman (1)
Zolcon (3+2)
Catbert (2+3)
Kukkie (1)
koningdavid (5)
Ik voel mij gepasseerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef JoaC het volgende:
Potentiële aanwinst. - Alexander Rinnooy Kan lintje. fluitbekzeenaald2.0 5
Ik snap sowieso niet dat er mensen voor het lintje genomineerd (kunnen) worden die hier al regelmatig posten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel mij gepasseerd
Waarschijnlijk kende hij me nog nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er mensen voor het lintje genomineerd (kunnen) worden die hier al regelmatig posten...
Tamelijk onlogisch
Ach, hij heeft je kennelijk wél hoog zitten..quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kende hij me nog niet
Ik doelde niet alleen op jou hoor.. Zolcon is ook 2x genomineerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef JoaC het volgende:
Met potentiele aanwinst kan ook bedoelt worden dat iemand hier enigszins incidenteel post, en dit vaker moet doen voordat het regelmatig genoemd mag worden.
Rinnooy Kan doet immers minder vaak politieke uitlatingen dan een Rutte, Roemer, Halsema of Pechtold, maar doet ze wel
Moet jij geen lijstje maken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doelde niet alleen op jou hoor.. Zolcon is ook 2x genomineerd
Ik heb het aangepast. Ik hoop dat het hiermee afgehandeld is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel mij gepasseerd
Tomlievense, ik heb als 't goed is nog 7 punten te verdelen maar ik kan mijn post niet meer wijzigenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast. Ik hoop dat het hiermee afgehandeld is.
Moet niks..quote:
Oké, ik heb de punten die je hebt gegeven wel al uitgedeelt. De laatste zeven punten kun je gewoon dumpen in een nieuwe post. Zoiets doet Fokthesystem geloof ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
Tomlievense, ik heb als 't goed is nog 7 punten te verdelen maar ik kan mijn post niet meer wijzigen
Onzin natuurlijk. Je boodschap fatsoenlijk onder woorden kunnen brengen maakt onderdeel uit van je discussievaardigheden. Als Wilders of Pechtold als een gek loopt te stotteren, dan winnen ze nooit een debat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef fokthesystem het volgende:
Zoals ik eerder al zei, de uitslag is w.m.b. onder protest :-) Dus beste op mij stemmers :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discussie en zie ende lees daar, discussie is iets anders dan wel of niet begrepen worden.
Immers degenen die mij wel snappen, die hebben dan .... ? jawel, discussie...
Mijn categorie is er dus eigenlijk niet, en derhalve zie ik het indien ik 'win' dat als geuzennaam.
Ikke-ikke-ikke heb gelijk natuurwet alert !quote:
Idem voor begrijpen, hetgeen nu eenmaal anders is voor iedereen, niveau gewijze, maar ook qua kennis, geheugen, ervaringen etc.quote:Je boodschap fatsoenlijk onder woorden kunnen brengen maakt onderdeel uit van je discussievaardigheden.
Dat zegt mij niets want : een debat kan je niet winnen, hoogstens kan men de meeste ja knikkers achter zich scharen. (hint: de waarheid/beste keuze/enz. is zoals het is, ongeacht wie er wat over zegt)quote:Als Wilders of Pechtold als een gek loopt te stotteren, dan winnen ze nooit een debat.
Als je nou eens leert een fatsoenlijke zin te formuleren praat ik weer met jequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef fokthesystem het volgende:
Zoals ik eerder al zei, de uitslag is w.m.b. onder protest :-) Dus beste op mij stemmers :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Discussie en zie ende lees daar, discussie is iets anders dan wel of niet begrepen worden.
Immers degenen die mij wel snappen, die hebben dan .... ? jawel, discussie...
Mijn categorie is er dus eigenlijk niet, en derhalve zie ik het indien ik 'win' dat als geuzennaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |