En hoe werkt het verder? Moet in in alle categoriën nomineren, mag je ook in enkele nomineren? Etc...quote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
Regel; als je meedoet heb je 25 punten te verdelen. Je kunt iemand ten hoogste 5 punten geven.
Redactie ligt bij EchtGaaf en over de uitslag kan men niet corresponderen.
1. Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
3. Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
4. Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
7. Potentiële aanwinst. - Rinnooy Kan lintje.
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
10. Controversieelste user -Geert Wilders standbeeld.
Je hebt 25 punten, 5 punten kun je ten hoogste geven, dus je moet minimaal 5 personen nomineren.quote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe werkt het verder? Moet in in alle categoriën nomineren, mag je ook in enkele nomineren? Etc...
Als je nou effe het goede voorbeeld geeft, dan kan de rest volgenquote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt 25 punten, 5 punten kun je ten hoogste geven, dus je moet minimaal 5 personen nomineren.
Thanks!quote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt 25 punten, 5 punten kun je ten hoogste geven, dus je moet minimaal 5 personen nomineren.
Ja, dat moet hier.quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!
En dat moet hier? Dus niet-anoniem??![]()
Moet er nog even over nadenken.quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je nou effe het goede voorbeeld geeft, dan kan de rest volgen
Ja, heb andere jaren wel eens meegegluurd. Dat van die punten wist ik overigens niet. Maar ik red me wel. Moet er alleen nog effe over nadenkenquote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
Maar je doet het dus zo, Koos.
1. Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee. Pietjepuk (5) + eventueel motivatie.
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde. Aardje naar zijn vaartje (3) + motivatie etc.
3. Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.[
4. Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
7. Potentiële aanwinst. - Alexander Rinnooy Kan lintje.
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
10. Controversieelste user -Geert Wilders standbeeld.
Met die punten is iets nieuws, daarmee kun je de zwaarte van je keuze kenbaar maken. En winnaars hebben dan wat meer getalletjes achter zich staan dan 1, 2, 3 stemmen. Krijg je ook een beetje een contest-idee.quote:Op maandag 22 november 2010 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heb andere jaren wel eens meegegluurd. Dat van die punten wist ik overigens niet. Maar ik red me wel. Moet er alleen nog effe over nadenken
Het wedstrijd-element wordt inderdaad versterkt door een puntensysteem. Goed, ik ga eens nadenken. Mogelijk dat ik vanavond nog een lijstje dump.quote:Op maandag 22 november 2010 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met die punten is iets nieuws, daarmee kun je de zwaarte van je keuze kenbaar maken. En winnaars hebben dan wat meer getalletjes achter zich staan dan 1, 2, 3 stemmen. Krijg je ook een beetje een contest-idee.
Okee, we zullen het zien.quote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wedstrijd-element wordt inderdaad versterkt door een puntensysteem. Goed, ik ga eens nadenken. Mogelijk dat ik vanavond nog een lijstje dump.
Iets in SEX of TTK.quote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Ringo het volgende:
Ik vrees dat ik ook dit jaar niet in de prijzen ga vallen als ik die categorieën zo bekijk. Voor welke categorie zou ik nu écht kans maken?
Ik vond jou wel een goede voor de users met geringe doch nuttige bijdragenquote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Ringo het volgende:
Ik vrees dat ik ook dit jaar niet in de prijzen ga vallen als ik die categorieën zo bekijk. Voor welke categorie zou ik nu écht kans maken?
Waar?quote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Oke, ik word hopeloos afgebrand hier
Ik zie niks, waar dan??quote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Oke, ik word hopeloos afgebrand hier
Daar kan ik me heel wel in vinden.quote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond jou wel een goede voor de users met geringe doch nuttige bijdragen
Nee ik bedoel dat ik wel genomineerd zal worden voor de richart de mos trofee ofzoquote:
Proestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |