Als je van MIUI altijd de nieuwste versie wilt hebben, kun je elke vrijdag gaan updatenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Over MIUI:
Bedoelen ze met 4th testing dat hij morgen te downloaden is voor iedereen, of voor een groepje testers?
Ik wilde eigenlijk net MIUI 11.19 installeren (ik weet dus ook niet of 11.26 zoveel beter is), maar als ik hem nu installeer en morgen er een nieuwe versie van is, kan ik beter wachten natuurlijk.
Maar deze rom's zijn toch nog niet volledig Nederlandstalig? zijn overigens al roms die volledig Nederlands zijn?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je van MIUI altijd de nieuwste versie wilt hebben, kun je elke vrijdag gaan updaten. Ze brengen wekelijks een nieuwe versie uit. Wat "4th Testing" betekent weet ik ook niet, maar van 'een groepje testers' is volgens mij geen sprake
.
Meestal worden updates op vrijdag vrijgegeven en een dagje later zijn ze ook in volledig Engels beschikbaar. Er is helaas, voor zover ik weet, niemand bezig om een Nederlandse vertaling te maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef Crank het volgende:
[..]
Maar deze rom's zijn toch nog niet volledig Nederlandstalig? zijn overigens al roms die volledig Nederlands zijn?
Wil namelijk me telefoon wel rooten i.v.m. apps2sd alleen zit niet te wachten op halve roms met gedeeltelijk Engels en dan weer chinees en dat soort ongein, en wil toch wel stabiliteit.
Oké maar dan zal je nog slechte vertalingen tegenkomen denk?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Meestal worden updates op vrijdag vrijgegeven en een dagje later zijn ze ook in volledig Engels beschikbaar. Er is helaas, voor zover ik weet, niemand bezig om een Nederlandse vertaling te maken.
Heb jij ook dat soms de linkerstick de positie van de rechterstick heeft en andersom? Het lijkt net alsof de multi-touch niet goed werkt op mijn Desire bij sommige games, bij Nova HD had ik ook al dat bewegen en schieten soms ook niet goed werkte...quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Hij is net nieuw voor Android dus hier een review van Minigore op de ipod, hij speelt toch hetzelfde.
De multi-touch van de Desire is sowieso helaas niet goed:quote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb jij ook dat soms de linkerstick de positie van de rechterstick heeft en andersom? Het lijkt net alsof de multi-touch niet goed werkt op mijn Desire bij sommige games, bij Nova HD had ik ook al dat bewegen en schieten soms ook niet goed werkte...
Ja ik merkte het vandaag ik hoop dat het spel word ge-updatequote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb jij ook dat soms de linkerstick de positie van de rechterstick heeft en andersom? Het lijkt net alsof de multi-touch niet goed werkt op mijn Desire bij sommige games, bij Nova HD had ik ook al dat bewegen en schieten soms ook niet goed werkte...
Jep, dat heb ik dus ook, ik dacht al de hele tijd dat er geen goede multitouch in zat, maar vervolgens zeggen wat Tweakers dat de Desire gewoon multitouch heeft, en in die Minigore-video heb ik zo snel geen echte touch-fouten gezien.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De multi-touch van de Desire is sowieso helaas niet goed:
Wie weet is het fixbaar met een update, tot op heden nog niet. Ik stoor me er niet zo aan, zolang pinch-to-zoom maar werktquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, dat heb ik dus ook, ik dacht al de hele tijd dat er geen goede multitouch in zat, maar vervolgens zeggen wat Tweakers dat de Desire gewoon multitouch heeft, en in die Minigore-video heb ik zo snel geen echte touch-fouten gezien.
Best kut omdat ik de iPhone-multitouch gewend ben.
Er is een groepje bezig met de NL vertaling. Die is al redelijk ver gevorderd, maar ik weet niet hoever ze nu zijn, aangezien er (alweer) een nieuwe versie komt.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Meestal worden updates op vrijdag vrijgegeven en een dagje later zijn ze ook in volledig Engels beschikbaar. Er is helaas, voor zover ik weet, niemand bezig om een Nederlandse vertaling te maken.
Het is versie 0.11.26, dus ik neem aan dat het in 2011 1.01.07 wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ooh, nu snap ik 11.19 en 11.26![]()
Vraag me af hoe ze dat in 2011 willen doen, dan zit je opeens weer aan versie 1.07
Hij werkt trouwens zó vloeiend tijdens het scrollen tussen je homescreens
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met krassen en dergelijke na een tijd gebruiken?
Ja? Tuurlijk. Als een beeldscherm na 6 maanden al vol krassen zit koop ik 'm niet.quote:
Je moet erg je best doen om krassen op het scherm te krijgen, maar dat is met elke moderne smartphone. Verder is de mijne nog behoorlijk krasvrij, alleen 1 deukje omdat ik hem liet vallen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja? Tuurlijk. Als een beeldscherm na 6 maanden al vol krassen zit koop ik 'm niet.
Beeldscherm is hier na 5 manden nog volledig krasvrij en ik doe er absoluut niet zuinig mee. Op de kast zit wel een dikke kras mar dat komt omdat ik hem op straat liet flikkerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja? Tuurlijk. Als een beeldscherm na 6 maanden al vol krassen zit koop ik 'm niet.
Dan plak je er toch een screenprotector van een euro op? Als die bekrast is, plak je gewoon een nieuwe...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja. Installeer de TonePicker app. Als je nu ergens een geluid wil instellen (notifications, ringtones, alarmtoon etc.) dan wordt je gevraagd met welk programma je de tone wil kiezen. Dan kies je TonePicker en kun je ook bijvoorbeeld mp3's en geluiden op je SD kaart kiezenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef The6thgate het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het standaard alarmgeluid te veranderen in iets wat je zelf op de telefoon zet? Begin me een beetje te irriteren aan de standaardgeluidjes en dat is gewoon niet relaxt wakker worden.
tnxquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja. Installeer de TonePicker app. Als je nu ergens een geluid wil instellen (notifications, ringtones, alarmtoon etc.) dan wordt je gevraagd met welk programma je de tone wil kiezen. Dan kies je TonePicker en kun je ook bijvoorbeeld mp3's en geluiden op je SD kaart kiezen
Kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef sk888er het volgende:
Haha ik kom er vandaag pas achter dat android een eigen soort ping heeft.
Voor wie het nog niet weet:
De "talk" app die al is voorgeïnstalleerd zorgt ervoor dat je met andere android gebruikers kunt chatten. Iedereen die in je contacten lijst van gmail staat wordt automatisch aan je lijst toegevoegd (en dus iedereen met een android telefoon staat automatisch online).
En het mooie hiervan is dat je met iedereen die gmail of igoogle (www.igoogle.nl als homepage bijv.) kan chatten omdat die op die pagina's is geintegreerd
Mjah daarom doet ie het dus bij mij wel automatisch, super handig dat wel:Dquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter
Bij mij is het trouwens niet dat iedereen (met gmail) automatisch erin komt te staan
Volgens mij is dat alleen maar als je je contacten opslaat als Google contact (en dat deed ik in het begin niet)
Ja maar hoe doe jij dat met je toetsenbord en taal want smsen is klote zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef _Flea_ het volgende:
Nieuwe MIUI versie geinstalleerd. Leuke versie geworden met een hele aardige music player.
Je moet bij instellingen automatische correctie uitzetten en automatische aanvulling uitzetten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe jij dat met je toetsenbord en taal want smsen is klote zo
Installeren via appdroid?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zoals een paar pagina's geleden aangegeven, had ik wat moeite met het updaten van enkele apps.Het viel me op dat het allemaal handmatige updates waren van apps die op de SD kaart stonden. Ik heb ze naar het telefoongeheugen gekopieerd en geüpdate. Alles gelukt
![]()
Behalve Angry Birds....![]()
App verwijderd met het idee dat een herinstallatie wel zou werken![]()
NIET DUS!![]()
Angry Birds download probleemloos, maar vervolgens krijg ik de boodschap "Installatie Mislukt"
NOu heb ik dus helemaal geen Angry Birds meer!! The Horror!
HELP, wat nu?!?!
ohwja: HTC Desire, Froyo
Dat heb ik ook nog steeds idd, en dan maakt t niet uit of t via die YT-app gebeurt of 'via internet'quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:43 schreef Iemand91 het volgende:
Youtube is ook lekker (nog steeds), heeft ook zijn momenten:
Of geeft het bij (bijna) elk filmpje aan dat het niet kan afspelen
óf het speelt het gewoon goed.
Irritant...
zedge is ook handig, aanbod is heel grootquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef The6thgate het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het standaard alarmgeluid te veranderen in iets wat je zelf op de telefoon zet? Begin me een beetje te irriteren aan de standaardgeluidjes en dat is gewoon niet relaxt wakker worden.
Je zet toch gewoon zelf ringtones op je telefoon of je maakt ze zelf? Daar heb je helemaal geen programma voor nodig.quote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
zedge is ook handig, aanbod is heel groot
Als je relaxt wakker wilt worden, kan ik je Gentle Alarm aanradenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef The6thgate het volgende:
ook gewoon in de marketquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef bbfakir het volgende:
Edit: Geen programma maar een site met ringtones.![]()
Het broertje? Ja, heeft mijn broer (quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Jetfly het volgende:
Wat vinden jullie van de Wildfire? De 'broertje' van de Desire..
De resolutie is slechter dan die van de Hero, en hij lijkt mij teveel op een soort wannabe-Desire.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Jetfly het volgende:
Wat vinden jullie van de Wildfire? De 'broertje' van de Desire..
Heb ik een dag gedraaid, maar viel tegen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Rijstkoker het volgende:
Ben wel geïnteresseerd in die MIUI rom, heb nog nooit geroot ben nu een beetje research aan het doen.
Oké je gebruikt whatsapp en je zit er nooit naast op je toetsenbord? Gebeurd toch vaak dat een letter niet klopt en dat je dat door het woordenboek gauw hersteld.quote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Rijstkoker het volgende:
je hebt het over woordenboek? nja ik sms eigenlijk nooit en als ik het doe gebruik ik ook geen woordenboek. whatsapp jonguh!
Ik heb het woordenboek ook nog nooit gebruikt eigenlijk. Limburgs snapt 'ie toch nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Crank het volgende:
[..]
Oké je gebruikt whatsapp en je zit er nooit naast op je toetsenbord? Gebeurd toch vaak dat een letter niet klopt en dat je dat door het woordenboek gauw hersteld.
Je heb geen zin elke keer die backspace te gebruiken.
Doe ik denk iets verkeerd heb het alle 3 gebruikt maar kreeg geen herstel van de woorden onder het invoeren.quote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef Ireyon het volgende:
Ook in MIUI Rom werkt het Nederlandse woordenboek prima met SwiftKey, Swype of het standaard HTC toetsenbord..
Wat is er zo smooth aan dan?quote:Op maandag 29 november 2010 01:13 schreef Rijstkoker het volgende:
Wow met die van Eevek issie echt smooth geworden! OMFG, ik ben zo blij ermee:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |