abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89177763
Zit me al enige tijd te verdiepen in het rooten, maar elke handleiding spreekt over bootloader 0.80 terwijl we met froyo ondertussen al op 0.93 zitten.

Er is nou niet bepaald een geheel up 2 date handleiding met froyo.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:35:12 #102
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_89179463
Unrevoked downloaden op je PC, Desire via USB aansluiten, op Unrevoked klikken en een paar minuten wachten. Klaar. ;)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:53:56 #103
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_89180359
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja? Tuurlijk. Als een beeldscherm na 6 maanden al vol krassen zit koop ik 'm niet.
Dan plak je er toch een screenprotector van een euro op? Als die bekrast is, plak je gewoon een nieuwe...
Don't let my username fool you...
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:16:41 #104
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_89181427
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef The6thgate het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het standaard alarmgeluid te veranderen in iets wat je zelf op de telefoon zet? Begin me een beetje te irriteren aan de standaardgeluidjes en dat is gewoon niet relaxt wakker worden.
Ja. Installeer de TonePicker app. Als je nu ergens een geluid wil instellen (notifications, ringtones, alarmtoon etc.) dan wordt je gevraagd met welk programma je de tone wil kiezen. Dan kies je TonePicker en kun je ook bijvoorbeeld mp3's en geluiden op je SD kaart kiezen :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_89189020
Nou heb het voor elkaar geroot en de miui rom er op! Ziet er goed uit!
pi_89189131
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ja. Installeer de TonePicker app. Als je nu ergens een geluid wil instellen (notifications, ringtones, alarmtoon etc.) dan wordt je gevraagd met welk programma je de tone wil kiezen. Dan kies je TonePicker en kun je ook bijvoorbeeld mp3's en geluiden op je SD kaart kiezen :)
tnx
Too much is never enough!
pi_89189706
Haha ik kom er vandaag pas achter dat android een eigen soort ping heeft.
Voor wie het nog niet weet :D :
De "talk" app die al is voorgeïnstalleerd zorgt ervoor dat je met andere android gebruikers kunt chatten. Iedereen die in je contacten lijst van gmail staat wordt automatisch aan je lijst toegevoegd (en dus iedereen met een android telefoon staat automatisch online).
En het mooie hiervan is dat je met iedereen die gmail of igoogle (www.igoogle.nl als homepage bijv.) kan chatten omdat die op die pagina's is geintegreerd :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:26:41 #108
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89189731
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef sk888er het volgende:
Haha ik kom er vandaag pas achter dat android een eigen soort ping heeft.
Voor wie het nog niet weet :D :
De "talk" app die al is voorgeïnstalleerd zorgt ervoor dat je met andere android gebruikers kunt chatten. Iedereen die in je contacten lijst van gmail staat wordt automatisch aan je lijst toegevoegd (en dus iedereen met een android telefoon staat automatisch online).
En het mooie hiervan is dat je met iedereen die gmail of igoogle (www.igoogle.nl als homepage bijv.) kan chatten omdat die op die pagina's is geintegreerd :)
Kom je daar nu pas achter _O-

Bij mij is het trouwens niet dat iedereen (met gmail) automatisch erin komt te staan :)
Volgens mij is dat alleen maar als je je contacten opslaat als Google contact (en dat deed ik in het begin niet)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89189769
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Kom je daar nu pas achter _O-

Bij mij is het trouwens niet dat iedereen (met gmail) automatisch erin komt te staan :)
Volgens mij is dat alleen maar als je je contacten opslaat als Google contact (en dat deed ik in het begin niet)
Mjah daarom doet ie het dus bij mij wel automatisch, super handig dat wel:D
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:31:40 #110
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89189907
Ik praat met één iemand via Talk, omdat hij geen WA fan is.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89191605
Even een vraag aan de mensen die ook met diverse roms werken.
Allemaal leuk en aardig dat het engels is, dat is geen probleem alleen het toetsenbord veranderd ook en hoe krijg je die ook nederlands, want zit er nu meer naast dan goed.
pi_89199638
Nieuwe MIUI versie geinstalleerd. Leuke versie geworden met een hele aardige music player.
pi_89201832
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef _Flea_ het volgende:
Nieuwe MIUI versie geinstalleerd. Leuke versie geworden met een hele aardige music player.
Ja maar hoe doe jij dat met je toetsenbord en taal want smsen is klote zo
  zaterdag 27 november 2010 @ 01:02:27 #114
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_89212872
Swype installeren en instellen op Nederlands werkt perfect.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_89216803
Ik gebruik zelf SwiftKey die dus ook op Nederlands staat ingesteld. Afhankelijk van de rom die je hebt gedownload, kan het HTC_IME keyboard er ook bij zitten die je volgens mij ook op Nederlands kunt instellen.
pi_89216919
Ja heb nu de miui rom erg mooi, alleen met smsen kent die geen woorden dus ook geen correctie.

Zijn er roms die beter zijn dan deze en dan bv geheel nederlandstalig?
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:22:10 #117
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_89220502
Zoals een paar pagina's geleden aangegeven, had ik wat moeite met het updaten van enkele apps. :{ Het viel me op dat het allemaal handmatige updates waren van apps die op de SD kaart stonden. Ik heb ze naar het telefoongeheugen gekopieerd en geüpdate. Alles gelukt ^O^

Behalve Angry Birds.... :'(
App verwijderd met het idee dat een herinstallatie wel zou werken (8>
NIET DUS! :X

Angry Birds download probleemloos, maar vervolgens krijg ik de boodschap "Installatie Mislukt"
NOu heb ik dus helemaal geen Angry Birds meer!! The Horror!

HELP, wat nu?!?! :o

ohwja: HTC Desire, Froyo
I follow you......but not on Twitter
pi_89220945
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Crank het volgende:

[..]

Ja maar hoe doe jij dat met je toetsenbord en taal want smsen is klote zo
Je moet bij instellingen automatische correctie uitzetten en automatische aanvulling uitzetten.

Setting - System - Language and keyboard - Android Keyboard Settings.
Dan Quickfixes en Show suggestions uitschakelen.
pi_89221176
Youtube is ook lekker (nog steeds), heeft ook zijn momenten:
Of geeft het bij (bijna) elk filmpje aan dat het niet kan afspelen
óf het speelt het gewoon goed.
Irritant...
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:19:58 #120
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_89222153
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zoals een paar pagina's geleden aangegeven, had ik wat moeite met het updaten van enkele apps. :{ Het viel me op dat het allemaal handmatige updates waren van apps die op de SD kaart stonden. Ik heb ze naar het telefoongeheugen gekopieerd en geüpdate. Alles gelukt ^O^

Behalve Angry Birds.... :'(
App verwijderd met het idee dat een herinstallatie wel zou werken (8>
NIET DUS! :X

Angry Birds download probleemloos, maar vervolgens krijg ik de boodschap "Installatie Mislukt"
NOu heb ik dus helemaal geen Angry Birds meer!! The Horror!

HELP, wat nu?!?! :o

ohwja: HTC Desire, Froyo
Installeren via appdroid?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:45:06 #121
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89229965
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:43 schreef Iemand91 het volgende:
Youtube is ook lekker (nog steeds), heeft ook zijn momenten:
Of geeft het bij (bijna) elk filmpje aan dat het niet kan afspelen
óf het speelt het gewoon goed.
Irritant...
Dat heb ik ook nog steeds idd, en dan maakt t niet uit of t via die YT-app gebeurt of 'via internet'
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_89261726
quote:
Is het eigenlijk mogelijk om het standaard alarmgeluid te veranderen in iets wat je zelf op de telefoon zet? Begin me een beetje te irriteren aan de standaardgeluidjes en dat is gewoon niet relaxt wakker worden.
zedge is ook handig, aanbod is heel groot
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_89264443
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

zedge is ook handig, aanbod is heel groot
Je zet toch gewoon zelf ringtones op je telefoon of je maakt ze zelf? Daar heb je helemaal geen programma voor nodig.

Edit: Geen programma maar een site met ringtones. :o

[ Bericht 13% gewijzigd door bbfakir op 28-11-2010 18:43:58 (Toevoeging) ]
woef
pi_89264788
quote:
Als je relaxt wakker wilt worden, kan ik je Gentle Alarm aanraden ^O^
pi_89265203
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef bbfakir het volgende:

Edit: Geen programma maar een site met ringtones. :o
ook gewoon in de market
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')