Dan plak je er toch een screenprotector van een euro op? Als die bekrast is, plak je gewoon een nieuwe...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja? Tuurlijk. Als een beeldscherm na 6 maanden al vol krassen zit koop ik 'm niet.
Ja. Installeer de TonePicker app. Als je nu ergens een geluid wil instellen (notifications, ringtones, alarmtoon etc.) dan wordt je gevraagd met welk programma je de tone wil kiezen. Dan kies je TonePicker en kun je ook bijvoorbeeld mp3's en geluiden op je SD kaart kiezenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef The6thgate het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het standaard alarmgeluid te veranderen in iets wat je zelf op de telefoon zet? Begin me een beetje te irriteren aan de standaardgeluidjes en dat is gewoon niet relaxt wakker worden.
tnxquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja. Installeer de TonePicker app. Als je nu ergens een geluid wil instellen (notifications, ringtones, alarmtoon etc.) dan wordt je gevraagd met welk programma je de tone wil kiezen. Dan kies je TonePicker en kun je ook bijvoorbeeld mp3's en geluiden op je SD kaart kiezen
Kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef sk888er het volgende:
Haha ik kom er vandaag pas achter dat android een eigen soort ping heeft.
Voor wie het nog niet weet:
De "talk" app die al is voorgeïnstalleerd zorgt ervoor dat je met andere android gebruikers kunt chatten. Iedereen die in je contacten lijst van gmail staat wordt automatisch aan je lijst toegevoegd (en dus iedereen met een android telefoon staat automatisch online).
En het mooie hiervan is dat je met iedereen die gmail of igoogle (www.igoogle.nl als homepage bijv.) kan chatten omdat die op die pagina's is geintegreerd
Mjah daarom doet ie het dus bij mij wel automatisch, super handig dat wel:Dquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter
Bij mij is het trouwens niet dat iedereen (met gmail) automatisch erin komt te staan
Volgens mij is dat alleen maar als je je contacten opslaat als Google contact (en dat deed ik in het begin niet)
Ja maar hoe doe jij dat met je toetsenbord en taal want smsen is klote zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef _Flea_ het volgende:
Nieuwe MIUI versie geinstalleerd. Leuke versie geworden met een hele aardige music player.
Je moet bij instellingen automatische correctie uitzetten en automatische aanvulling uitzetten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe jij dat met je toetsenbord en taal want smsen is klote zo
Installeren via appdroid?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zoals een paar pagina's geleden aangegeven, had ik wat moeite met het updaten van enkele apps.Het viel me op dat het allemaal handmatige updates waren van apps die op de SD kaart stonden. Ik heb ze naar het telefoongeheugen gekopieerd en geüpdate. Alles gelukt
![]()
Behalve Angry Birds....![]()
App verwijderd met het idee dat een herinstallatie wel zou werken![]()
NIET DUS!![]()
Angry Birds download probleemloos, maar vervolgens krijg ik de boodschap "Installatie Mislukt"
NOu heb ik dus helemaal geen Angry Birds meer!! The Horror!
HELP, wat nu?!?!
ohwja: HTC Desire, Froyo
Dat heb ik ook nog steeds idd, en dan maakt t niet uit of t via die YT-app gebeurt of 'via internet'quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:43 schreef Iemand91 het volgende:
Youtube is ook lekker (nog steeds), heeft ook zijn momenten:
Of geeft het bij (bijna) elk filmpje aan dat het niet kan afspelen
óf het speelt het gewoon goed.
Irritant...
zedge is ook handig, aanbod is heel grootquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef The6thgate het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het standaard alarmgeluid te veranderen in iets wat je zelf op de telefoon zet? Begin me een beetje te irriteren aan de standaardgeluidjes en dat is gewoon niet relaxt wakker worden.
Je zet toch gewoon zelf ringtones op je telefoon of je maakt ze zelf? Daar heb je helemaal geen programma voor nodig.quote:Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
zedge is ook handig, aanbod is heel groot
Als je relaxt wakker wilt worden, kan ik je Gentle Alarm aanradenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef The6thgate het volgende:
ook gewoon in de marketquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef bbfakir het volgende:
Edit: Geen programma maar een site met ringtones.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |