Het broertje? Ja, heeft mijn broer (quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Jetfly het volgende:
Wat vinden jullie van de Wildfire? De 'broertje' van de Desire..
De resolutie is slechter dan die van de Hero, en hij lijkt mij teveel op een soort wannabe-Desire.quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Jetfly het volgende:
Wat vinden jullie van de Wildfire? De 'broertje' van de Desire..
Heb ik een dag gedraaid, maar viel tegen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Rijstkoker het volgende:
Ben wel geïnteresseerd in die MIUI rom, heb nog nooit geroot ben nu een beetje research aan het doen.
Oké je gebruikt whatsapp en je zit er nooit naast op je toetsenbord? Gebeurd toch vaak dat een letter niet klopt en dat je dat door het woordenboek gauw hersteld.quote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Rijstkoker het volgende:
je hebt het over woordenboek? nja ik sms eigenlijk nooit en als ik het doe gebruik ik ook geen woordenboek. whatsapp jonguh!
Ik heb het woordenboek ook nog nooit gebruikt eigenlijk. Limburgs snapt 'ie toch nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef Crank het volgende:
[..]
Oké je gebruikt whatsapp en je zit er nooit naast op je toetsenbord? Gebeurd toch vaak dat een letter niet klopt en dat je dat door het woordenboek gauw hersteld.
Je heb geen zin elke keer die backspace te gebruiken.
Doe ik denk iets verkeerd heb het alle 3 gebruikt maar kreeg geen herstel van de woorden onder het invoeren.quote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef Ireyon het volgende:
Ook in MIUI Rom werkt het Nederlandse woordenboek prima met SwiftKey, Swype of het standaard HTC toetsenbord..
Wat is er zo smooth aan dan?quote:Op maandag 29 november 2010 01:13 schreef Rijstkoker het volgende:
Wow met die van Eevek issie echt smooth geworden! OMFG, ik ben zo blij ermee:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |