abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89129720
Mijn Desire had vandaag een leuke 'vastloper', de toetslampjes branden wel, maar het scherm bleef zwart. Uit via de normale knop wilde hij ook niet meer, dus dan maar de batterij eruit.
Sindsdien krijg ik bij het opstarten gelijk de melding dat de SD kaart nu veilig verwijderd kan worden.
Mounten via het Instellingen menu gaat ook niet, dan geeft hij gelijk weer de melding dat hij veilig verwijderd kan worden.
Als ik hem aansluit op de PC komt ook de keuze om hem als diskdrive te gebruiken niet tevoorschijn.

Iemand die dit bekend voorkomt?

Toestel heb ik ondertussen al een keer of 7 opnieuw gestart, zonder resultaat.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 25 november 2010 @ 14:12:12 #77
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_89134673
Over MIUI:
Bedoelen ze met 4th testing dat hij morgen te downloaden is voor iedereen, of voor een groepje testers?
Ik wilde eigenlijk net MIUI 11.19 installeren (ik weet dus ook niet of 11.26 zoveel beter is), maar als ik hem nu installeer en morgen er een nieuwe versie van is, kan ik beter wachten natuurlijk.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_89136971
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Over MIUI:
Bedoelen ze met 4th testing dat hij morgen te downloaden is voor iedereen, of voor een groepje testers?
Ik wilde eigenlijk net MIUI 11.19 installeren (ik weet dus ook niet of 11.26 zoveel beter is), maar als ik hem nu installeer en morgen er een nieuwe versie van is, kan ik beter wachten natuurlijk.
Als je van MIUI altijd de nieuwste versie wilt hebben, kun je elke vrijdag gaan updaten ;) . Ze brengen wekelijks een nieuwe versie uit. Wat "4th Testing" betekent weet ik ook niet, maar van 'een groepje testers' is volgens mij geen sprake :) .
  donderdag 25 november 2010 @ 16:06:12 #79
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_89139132
Sinds vanochtend is de woordaanvulling bij smsjes opeens internationaal, hoe krijg ik dat weer op Nederlands?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_89141165
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Als je van MIUI altijd de nieuwste versie wilt hebben, kun je elke vrijdag gaan updaten ;) . Ze brengen wekelijks een nieuwe versie uit. Wat "4th Testing" betekent weet ik ook niet, maar van 'een groepje testers' is volgens mij geen sprake :) .
Maar deze rom's zijn toch nog niet volledig Nederlandstalig? zijn overigens al roms die volledig Nederlands zijn?

Wil namelijk me telefoon wel rooten i.v.m. apps2sd alleen zit niet te wachten op halve roms met gedeeltelijk Engels en dan weer chinees en dat soort ongein, en wil toch wel stabiliteit.
pi_89142004
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef Crank het volgende:

[..]

Maar deze rom's zijn toch nog niet volledig Nederlandstalig? zijn overigens al roms die volledig Nederlands zijn?

Wil namelijk me telefoon wel rooten i.v.m. apps2sd alleen zit niet te wachten op halve roms met gedeeltelijk Engels en dan weer chinees en dat soort ongein, en wil toch wel stabiliteit.
Meestal worden updates op vrijdag vrijgegeven en een dagje later zijn ze ook in volledig Engels beschikbaar. Er is helaas, voor zover ik weet, niemand bezig om een Nederlandse vertaling te maken.
  donderdag 25 november 2010 @ 17:47:09 #82
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_89143491
Ooh, nu snap ik 11.19 en 11.26 :P
Vraag me af hoe ze dat in 2011 willen doen, dan zit je opeens weer aan versie 1.07 _O-
Hij werkt trouwens zó vloeiend tijdens het scrollen tussen je homescreens _O_
pi_89144189
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Meestal worden updates op vrijdag vrijgegeven en een dagje later zijn ze ook in volledig Engels beschikbaar. Er is helaas, voor zover ik weet, niemand bezig om een Nederlandse vertaling te maken.
Oké maar dan zal je nog slechte vertalingen tegenkomen denk?
Zijn er überhaupt al volledig Nederlandse roms?

En moet je als je puur alleen alle apps op je sd wil hebben een andere rom of is alleen rooten voldoende?
pi_89148032
De Engelse vertalingen van eevek zijn prima en volledig. Of er Nederlandse roms zijn, weet ik niet, maar er zijn wel een hoop roms met Nederlandse languagepacks.

Voor Apps 2 SD moet je in ieder geval je SD-kaart gepartitioneerd hebben met bijv. Rom Manager en vervolgens nog los A2SD zien te installeren. Ik heb geen idee hoe dat moet, maar bij MIUI zit het dus gewoon 'ingebakken'. Oftewel je partitioneert je SD-kaart en verder gaat alles vanzelf, dit krijg je niet zo makkelijk voor elkaar als je het nog eens los naast je rom moet configureren.
  donderdag 25 november 2010 @ 23:22:58 #85
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_89160471
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Hij is net nieuw voor Android dus hier een review van Minigore op de ipod, hij speelt toch hetzelfde.

Heb jij ook dat soms de linkerstick de positie van de rechterstick heeft en andersom? Het lijkt net alsof de multi-touch niet goed werkt op mijn Desire bij sommige games, bij Nova HD had ik ook al dat bewegen en schieten soms ook niet goed werkte...
pi_89161056
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Heb jij ook dat soms de linkerstick de positie van de rechterstick heeft en andersom? Het lijkt net alsof de multi-touch niet goed werkt op mijn Desire bij sommige games, bij Nova HD had ik ook al dat bewegen en schieten soms ook niet goed werkte...
De multi-touch van de Desire is sowieso helaas niet goed:
pi_89162442
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ja ik merkte het vandaag ik hoop dat het spel word ge-update

edit: aah ik kijk net dat filmpje van de post hierboven maar het is dus gewoon een fout van de multitouch van de desire, dus htc moet aan de slag
rice rice baby tututututedudududum
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:47:06 #88
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_89163902
quote:
9s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De multi-touch van de Desire is sowieso helaas niet goed:
Jep, dat heb ik dus ook, ik dacht al de hele tijd dat er geen goede multitouch in zat, maar vervolgens zeggen wat Tweakers dat de Desire gewoon multitouch heeft, en in die Minigore-video heb ik zo snel geen echte touch-fouten gezien.
Best kut omdat ik de iPhone-multitouch gewend ben :P.
pi_89164024
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:47 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jep, dat heb ik dus ook, ik dacht al de hele tijd dat er geen goede multitouch in zat, maar vervolgens zeggen wat Tweakers dat de Desire gewoon multitouch heeft, en in die Minigore-video heb ik zo snel geen echte touch-fouten gezien.
Best kut omdat ik de iPhone-multitouch gewend ben :P.
Wie weet is het fixbaar met een update, tot op heden nog niet. Ik stoor me er niet zo aan, zolang pinch-to-zoom maar werkt :P
pi_89167007
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:09 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Er is een groepje bezig met de NL vertaling. Die is al redelijk ver gevorderd, maar ik weet niet hoever ze nu zijn, aangezien er (alweer) een nieuwe versie komt.
Tot nu toe bevalt Engels me prima en zit ik niet direct op een NL pack te wachten.
pi_89167024
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ooh, nu snap ik 11.19 en 11.26 :P
Vraag me af hoe ze dat in 2011 willen doen, dan zit je opeens weer aan versie 1.07 _O-
Hij werkt trouwens zó vloeiend tijdens het scrollen tussen je homescreens _O_
Het is versie 0.11.26, dus ik neem aan dat het in 2011 1.01.07 wordt.
pi_89168999
Heeft iemand van jullie dat glaasje voor de camera al uit de backcover gedrukt? Ik overweeg om het te doen. De foto's worden kutter en kutter, omdat dat ding steeds meer bekrast.

Las op tweakers dat een aantal mensen daar het al gedaan hadden en dat de foto's veel mooier worden.
pi_89169037
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met krassen en dergelijke na een tijd gebruiken?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_89169133
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Boeiend? Het is een gebruiksartikel
pi_89169159
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Boeiend?
Ja? Tuurlijk. Als een beeldscherm na 6 maanden al vol krassen zit koop ik 'm niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_89169211
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja? Tuurlijk. Als een beeldscherm na 6 maanden al vol krassen zit koop ik 'm niet.
Je moet erg je best doen om krassen op het scherm te krijgen, maar dat is met elke moderne smartphone. Verder is de mijne nog behoorlijk krasvrij, alleen 1 deukje omdat ik hem liet vallen.
pi_89169223
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Beeldscherm is hier na 5 manden nog volledig krasvrij en ik doe er absoluut niet zuinig mee. Op de kast zit wel een dikke kras mar dat komt omdat ik hem op straat liet flikkeren
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:50:30 #98
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_89172627
Heb sinds een week "Waze" geïnstalleerd. Gratis navigatie, op basis van Input van users worden de mappen verbeterd. Het is ook lerende, en 't heeft nu omdat ik een weekje met de auto heb gereden, al door wat de snelste route is naar kantoor.
pi_89176361
Is het eigenlijk mogelijk om het standaard alarmgeluid te veranderen in iets wat je zelf op de telefoon zet? Begin me een beetje te irriteren aan de standaardgeluidjes en dat is gewoon niet relaxt wakker worden.
Too much is never enough!
pi_89176462
Mijn wekker is gewoon trillen... word ik gewoon wakker van hoor, vind dat soms al te hard gaan zelfs :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')