Ik zat al telkens te f5-en tot ik op het idee kwam om eens te scrollenquote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zocht me net suf in de topiclijst. Dacht al dat ik 'm niet geopend had.
Dat riep ik ook altijd.quote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, NOOIT. En ga ik ook niet doen, ik ben veel te vatbaar voor verslavingen
Vind het al leuk om te kijken naar mensen die wel gebruikt hebben
Waarom F5 je? Heb je automatische updates uitstaan?quote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zat al telkens te f5-en tot ik op het idee kwam om eens te scrollen
We hebben jeugdherinneringen opgehaald.quote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef milka82 het volgende:
Jeetje, wat gaan jullie snel! Vandaag nog geen tijd gehad, zo een heel topic gemist! Hoezo slow chat?
Ik snap je wel, mocht ik ooit wat willen proberen zou ik er ook alles over willen weten.quote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat riep ik ook altijd.Haha nee maar dat is logisch dan. Ik weet van mezelf dat ik er goed vanaf zou kunnen blijven en heb me bij de drugs die ik heb gebruikt een halfjaar ingelezen en ervaringen aangehoord/gelezen en vragen gesteld en er zijn wat drugs die ik wel zou willen proberen, maar pas over een paar jaar als ik echt sterk in mijn schoenen sta zegmaar.
Ik had een paar maanden terug voor het eerst geblowd, maar had ook al alcohol op en dat ging prima (schijnt vaak op kotsen uit te lopen maar was niet zo), en de volgende dag voelde ik me helemaal schuldig en debiel omdat ik niet zoveel van blowen enzo afweet/wist en het ook nog eens combineerde met een andere drug (alcohol).En iedereen verklaarde me voor gek maar ik vind dat superdom.
Ja, want dan weet ik tenminste wat er veranderd is enzoquote:Op zondag 21 november 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom F5 je? Heb je automatische updates uitstaan?
Ik vind het wel grappig dat ik meer van harddrugs weet dan van softdrugs, terwijl op dat eerste nog altijd een megataboe ligt (is dat goed Nederlands?)quote:Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik snap je wel, mocht ik ooit wat willen proberen zou ik er ook alles over willen weten.
Hoe dat?quote:Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, want dan weet ik tenminste wat er veranderd is enzo
Ja dat is wel goed Nederlands geloof ikquote:Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat ik meer van harddrugs weet dan van softdrugs, terwijl op dat eerste nog altijd een megataboe ligt (is dat goed Nederlands?)
Ik schrok eerst heel erg van die laatste zin maar toen snapte ik hem.quote:Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik wist er niks over. Vanalles geprobeerd en ineens was ik er klaar mee. Nu is mijn ergste zonde een wijntje en af en toe een sigaret![]()
En aceton snuiven natuurlijk.
Nja, ik weet niet, ik vind het gewoon irritant als het vanzelf gaatquote:
Ik snuif altijd aan van die dikke zwarte stiftenquote:Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik wist er niks over. Vanalles geprobeerd en ineens was ik er klaar mee. Nu is mijn ergste zonde een wijntje en af en toe een sigaret![]()
En aceton snuiven natuurlijk.
Die is tofquote:
Ik bleef eerst F5'en ook al had ik die dingen wel aan.quote:Op zondag 21 november 2010 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet, ik vind het gewoon irritant als het vanzelf gaat
Ik hou van f5-en
Benzine.quote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik snuif altijd aan van die dikke zwarte stiften
En op tankstations ruikt het altijd zo lekker
En typex natuurlijk !
Laptop, dus ik hoef alleeen maar een vingertje uit te stekenquote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik bleef eerst F5'en ook al had ik die dingen wel aan.
Nu ben ik gewend.Scheelt toch ene beetje RSI.
Ik ook maar dan nog.quote:Op zondag 21 november 2010 17:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Laptop, dus ik hoef alleeen maar een vingertje uit te steken
Ik ben wel alweer helemaal gewend aan de nieuwe lay outquote:
http://www.dothedaft.com/idaft/quote:
Oja die ken ik.quote:Op zondag 21 november 2010 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://www.dothedaft.com/idaft/
Ich auch!quote:Op zondag 21 november 2010 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben wel alweer helemaal gewend aan de nieuwe lay out
WOAHHH wat tofquote:Op zondag 21 november 2010 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://www.dothedaft.com/idaft/
Ik heb 'm ook als app op m'n iPod. Echt tof.quote:
Hoe heet ie?quote:Op zondag 21 november 2010 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook als app op m'n iPod. Echt tof.
En nu ga ik kijken of er wat te eten valt hier. HONGERRRRR.
iDaft dacht ik.quote:Op zondag 21 november 2010 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe heet ie?
Want dan moet ie toch ook op mn iphone kunnen
Hij installeertquote:Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
iDaft dacht ik.
Bij mij is 'ie trouwens helemaal niet traag.
Nee bij mij niet als ik kli, wel als ik typ.quote:Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
iDaft dacht ik.
Bij mij is 'ie trouwens helemaal niet traag.
quote:
Als ik typ bij mij ook niet. Ik weet wel precies wat je bedoelt trouwens, bij degene die me 'm liet zien was het ook traag.quote:Op zondag 21 november 2010 17:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee bij mij niet als ik kli, wel als ik typ.
Ik heb een keer met een homo gezoend in een gaybarquote:Op zondag 21 november 2010 17:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Gaybars zijn hilarisch, keertje hysterisch staan dansen met een of andere onwijze latino nicht. Geweldig
quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een homo gezoend in een gaybar
Wat klopt er niet aan dat plaatje?quote:Op zondag 21 november 2010 17:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een keer met een homo gezoend in een gaybar
Neequote:Op zondag 21 november 2010 18:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het slecht dat ik deze versie prefereer aan die van Seal?
Nog fftjessssquote:Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Werk is saai.. nog een kwartier en dan klaaaaarrrr
Ik ga 5 december.quote:
Vandaag niet, ik ga zelf ook zo heel ordinair kroketten in de frituur mieteren. Lekker op een bolletje en Maria is klaarquote:
Mag ook hoor! Kom je het brengen?quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik ga zelf ook zo heel ordinair kroketten in de frituur mieteren. Lekker op een bolletje en Maria is klaar
Is dat lekker?quote:Op zondag 21 november 2010 18:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net croissantjes met kaas en jam op en een eierkoek met hagelslag op
Ja is good nomsquote:Op zondag 21 november 2010 19:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is dat toch met die gefrusteerde FOK!kers nowadays?
[..]
Is dat lekker?
Pardon?quote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wiens neukertje ben jij eigenlijk?
quote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lollerquote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, laten we om de hete brij heendraaien en doen alsof we gek zijn
Ik ben niemands neukertje. Denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, graag, kan wel wat hitte gebruikenquote:Op zondag 21 november 2010 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Is die hete brij van een aangename temperatuur? Het is hier fris.
quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ieuw, Heineken.quote:
Dat had ik gisteren, dus niks gelakt. Net gelakt met Bella's Choice.quote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet ook niet wat ik lakken wil.
Met een potloodquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe de fuck moet ik een technische doorsnede van 1:20 op een A3 papier krijgen als mijn gebouw 9 meter lang en breed is.
Neen, dat past niet.quote:
Verstandigquote:Op zondag 21 november 2010 23:18 schreef Joysa het volgende:
Misschien is het verstandig als ik zo ook maar eens naar bed ga na in 2 nachten maar 4u geslapen te hebben
Morgen vrijquote:Op zondag 21 november 2010 23:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Verstandig
Ik heb lekker alweeer al mijn huiswerk af, ga nu fijn douchen en dan om 7 uur weer in de bus
Meis,het is even doorbijten,maar als je eenmaal je draai hebt gevonden in je studentenleven wil je niet meer andersquote:Op zondag 21 november 2010 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil weer jong zijn en thuis wonen en dan gewoon een studie doen die niet zoveel tijd en moeite kost en een simpeler leven hebben.
Ik ook, werd vannacht kots en kots misselijk wakker... Alles doet pijn enzoquote:
Shop ze! En beterschap voor de ziekiesquote:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uurste-nagellak.htmlquote:Model's Own komt met duurste nagellak
AMSTERDAM - Het nagellakmerk Model's Own ging de samenwerking met de Britse juwelier Frost of London aan om een goudkleurige nagellak te maken. Het resultaat is een potje Gold Rush Couture van maar liefst 97.000 euro.
De dop van de dure nagellak is versierd met 1.118 diamanten, wat de hoge prijs van de nagellak verklaart.
Op maat gemaakt
Het potje ligt in de etalage van de chique juwelier op een wit satijnen kussen in een witte doos, maar is niet direct klaar voor de verkoop. De Gold Rush Couture wordt voor iedere klant op maat gemaakt, zo meldt Beautyjournaal.
Eerder bleek nagellak het beste budgetaccessoire van 2009 en het beautyproduct dat de recessie het best doorstaat.
Was laatst al gepost schat..quote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uurste-nagellak.html
DOE MAAR DUURquote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uurste-nagellak.html
Ik hoooop het.quote:Op maandag 22 november 2010 07:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Meis,het is even doorbijten,maar als je eenmaal je draai hebt gevonden in je studentenleven wil je niet meer anders
Ajoh da's niets.quote:Op maandag 22 november 2010 12:21 schreef Joysa het volgende:
Ik heb gisteren 143 posts gehad in deze sc
Hmm, matig. Ze zit nog steeds op de gesloten afdeling. Maar wel iets beter dan toen ze ging.quote:
Heftig hoorquote:Op maandag 22 november 2010 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, matig. Ze zit nog steeds op de gesloten afdeling. Maar wel iets beter dan toen ze ging.
Lief dat je er naar vraagt![]()
zwaar zegquote:Op maandag 22 november 2010 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, matig. Ze zit nog steeds op de gesloten afdeling. Maar wel iets beter dan toen ze ging.
Lief dat je er naar vraagt![]()
Nice.quote:Op maandag 22 november 2010 12:22 schreef Joysa het volgende:
Jij had er gisteren 115 in deze sc..
Ik sta op plek 20 in dagcijfers, jij plek 19 haha
nice dat het daar leuk isquote:Op maandag 22 november 2010 12:32 schreef Joysa het volgende:
Het is wel relax werken bij de Jumbo.. Collega pingt net dat ze in een cafeetje wat aan het drinken zijn met zn allen
Lekker! Ik zal zo ook maar eens iets gaan etenquote:Op maandag 22 november 2010 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
broodje kaas noms .. lang geen kaas meer gegeten!
heb je al bedacht of je alleen gaat studeren of dat je er ook nog bij bljift werken?quote:Op maandag 22 november 2010 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Nou, twee weken geleden ging het hier dus ook bagger... vorige week was ik keihyper, en nu lig ik alweer 2 uur voor me uit te staren... dus t gaat wisselend
Ik ga in elk geval 1 middag minder werken. De vrijdag gaat er af, dus dan ben ik op vrijdag vrij, en dat is al wel fijn!quote:Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je al bedacht of je alleen gaat studeren of dat je er ook nog bij bljift werken?
Ga je nagels lakken.quote:
Ze hoeven toch niet gelakt te zijn daarvoor?quote:Op maandag 22 november 2010 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Whut, het is nog steeds een SHJN slowchat heur.
Tuurlijk welquote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet gelakt te zijn daarvoor?
Dat is zo chillquote:Op maandag 22 november 2010 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ultieme luiheid, hoofdstuk voor school lezen tijdens het in bad zitten.
Of gewoon lui zijn, maar toch ook nog iets mķeten doen is het ook geschikt voor.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is zo chilldeed ik aaaaltijd als ik gestrest was en nog wel dingen voor school moest doen. Maar heb tegenwoordig geen bad meer.
Ik heb echt een bad nodig.quote:Op maandag 22 november 2010 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon lui zijn, maar toch ook nog iets mķeten doen is het ook geschikt voor.
Nu m'n opdracht alleen nog maar uitwerken en ik ben klaar voor vandaag.
quote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb echt een bad nodig.![]()
![]()
![]()
![]()
Haat aan weekenden dat ik niet naar mijn ouders kan maar het wel wil.
Tussenuren.. Dat impliceert dat je nog een les hebt?quote:Op maandag 22 november 2010 15:05 schreef princess-a het volgende:
Klasgenootje en ik hadden sinds 11 uur tussenuren. Iedereen ging aan rapport en wij zijn naar mijn huis gegaan, fles wijn op samen en een fles Blue Curacao
Jep! Van 15-16 haha.. Niemand had door waarom we nou zo giecheldenquote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tussenuren.. Dat impliceert dat je nog een les hebt?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jep! Van 15-16 haha.. Niemand had door waarom we nou zo giechelden
quote:Op maandag 22 november 2010 15:05 schreef princess-a het volgende:
Klasgenootje en ik hadden sinds 11 uur tussenuren. Iedereen ging aan rapport en wij zijn naar mijn huis gegaan, fles wijn op samen en een fles Blue Curacao
Toen stak ik mn donkerblsauwe tong uitquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jep! Van 15-16 haha.. Niemand had door waarom we nou zo giechelden
Bwehehe.quote:Op maandag 22 november 2010 16:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toen stak ik mn donkerblsauwe tong uit
Beterschapquote:Op maandag 22 november 2010 16:46 schreef Diconnected het volgende:
Bwohhhh ik voel me echt kak.Ben eerder van m'n werk weggegaan. had beter niet kunnen werken, voel me kutter dan vanochtend
ik ga lekker in bed liggen.
Oh zonde, dan moet je weer naar Duitslandquote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
boh, m'n fantabuleuze pomp-flesje met nagellakremover van P2 is lek
hij lekt remover als hij op z'n kant ligt, daar was de tafel heel blij mee
wel zonde, want wilde 'm hergebruiken
ik heb nog 2 andere flesjes, ihihihihi.quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh zonde, dan moet je weer naar Duitsland
Maar dan heb je er geen 3 meer!quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb nog 2 andere flesjes, ihihihihi.
maar had eik wel gehoopt ze allemaal netjes te kunnen houden, backup enzo
Wat was er slecht dan?quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe is TD nu met verzenden? Heb 4 maanden niet besteld, dus ben benieuwd of het nu beter/slechter is
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
boh, m'n fantabuleuze pomp-flesje met nagellakremover van P2 is lek
hij lekt remover als hij op z'n kant ligt, daar was de tafel heel blij mee
wel zonde, want wilde 'm hergebruiken
Ga ik ook heen maandagquote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen 3 meer!
DuitslandDuitslandDuitsland.
You never knowquote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef Joysa het volgende:
Eh, ik denk niet dat de vliegtuigen in die paar maanden opeens veel sneller zijn gaan vliegen ofzo?
Geen idee nog, gaan naar Munchen maar het is met school voor kunst&cultuur. Hopelijk gaan we shoppen maar het kan ook zijn dat we alle vrije tijd in de kroeg doorbrengen (nogal wat kroegtijgers in de klas) dus ik durf het je niet te belovenquote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DM? Mag ik je vragen om een zwarte crackle?
quote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen 3 meer!
DuitslandDuitslandDuitsland.
ha, daar ben je weerquote:
Ik pin je nergens op vast, dus als het niet kan is het geen probleemquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geen idee nog, gaan naar Munchen maar het is met school voor kunst&cultuur. Hopelijk gaan we shoppen maar het kan ook zijn dat we alle vrije tijd in de kroeg doorbrengen (nogal wat kroegtijgers in de klas) dus ik durf het je niet te belovenals ik 1 zie neem ik hem mee, goed?
Waar is hier?quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klopt maar hier zeggen ze het ook!
quote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama bouwt een ikea bouwpakket
altijd feest
![]()
![]()
![]()
Daar zeggen ze dat heul niet jonge! En waar woon jij danquote:
Daar zeggen ze het wel, alleen minder. En dat doet er niet toeeeee.quote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar zeggen ze dat heul niet jonge! En waar woon jij dan?
Ja maar ik ben zo benieuwd of je vlakbij woontquote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar zeggen ze het wel, alleen minder. En dat doet er niet toeeeee.
PM!quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo benieuwd of je vlakbij woont.
Ik heb het echt nog nooit gehoord in E'hoven.
Welke heb je op het oogquote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahah anders ik wel. Ik heb het tot nu toe één keer onbewust gezegd
Waarom heb ik geen knalgroene nagellak?
Stom hč om zo ver van je familie te wonen! Mijn oma's vriend is recentelijk overleden (niet mijn opa dus) en nu woont ze alleen in dat huis en dan wil ik d'r even komen opzoeken maar dat kan niet echt. En in een mailtje ofzo weet ik niet echt wat ik moet zeggen..
Klopt. Gelderland is stiekem gewoon Brabant.quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
In gelderland zeggen ze ook haije
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
En hoi allemaal! Krijg deze week een nieuw huisgenootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een scheetje.
En hoi allemaal! Krijg deze week een nieuw huisgenootje.Errrrg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist je dat roborovski's het liefst met z'n 2-en zitten? (Als 1 van de weinige hamstersoorten)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
En hoi allemaal! Krijg deze week een nieuw huisgenootje.awwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt! Was ik vandaag achter gekomen, zat eerst aan een rus te denken, maar die heb ik al vaker gehad, en ook al zijn ze makkelijker tam te maken, vind de roborovski's zo lekker speels. Heb nu deze kooi besteld, daar kunnen er makkelijk 2 in zeggen, ben benieuwd als de kooi binnen komt of het ook echt zo is.quote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errrr leukWist je dat roborovski's het liefst met z'n 2-en zitten? (Als 1 van de weinige hamstersoorten)
En hoi allemaal! Krijg deze week een nieuw huisgenootje.Lieeef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoi allemaal! Krijg deze week een nieuw huisgenootje.awww kan i keeps itz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Iemand van de blog van mbeauty loungequote:
En hoi allemaal! Krijg deze week een nieuw huisgenootje.Koetsjie koetsjie koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kom je niet naar de meet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nee helaas, ga dan weer een weekendje naar huis, en moet zeggen dat ik me daar behoorlijk aan toe ben. Even weer wat leuks met me dinnie's.quote:Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iemand van de blog van mbeauty lounge.
[..]
Koetsjie koetsjie koe.
Kom je niet naar de meet.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee helaas, ga dan weer een weekendje naar huis, en moet zeggen dat ik me daar behoorlijk aan toe ben. Even weer wat leuks met me dinnie's.
Maar er kon toch niet geslapen worden bij sq, of tenminste als het echt niet anders kon?quote:Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
vond het wel jammer dat je niet blijft slapen!
Nee maar jij sliep dan toch bij mij enquote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar er kon toch niet geslapen worden bij sq, of tenminste als het echt niet anders kon?
Net of dat echt zou mogen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee maar jij sliep dan toch bij mij entussenin!
Haha het bed is er groot genoeg voorquote:Op maandag 22 november 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of dat echt zou mogen.Anders verschuif ik dat weekend per direct.
Krijg ik dan de garantie dat ik veilig en rustig kan slapen?quote:Op maandag 22 november 2010 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha het bed is er groot genoeg voor, op 1m80 kun je hendig 3 mensen kwijt
.
quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg ik dan de garantie dat ik veilig en rustig kan slapen?
Neequote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg ik dan de garantie dat ik veilig en rustig kan slapen?
Gek meisjequote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:5idbQ8FGekMHYM:http://www.tovx.com/Graphics/borat_nice.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Oh wat leuk, ik krijg op de Exoknaag 12 december ook twee robjes! En in die kooi passen zeker twee robjes, sterker nog het is zo'n beetje de maximale maat voor twee stuks. Als een van de weinige diersoorten geldt bij een koppel robo's niet hoe meer ruimte hoe beter, aangezien ze dan territoriaal kunnen worden. En als je er twee wilt, kun je wel het beste een van-jongs-af-aan koppeltje kiezen, dan weet je zeker dat t geen vechten wordt.quote:Op maandag 22 november 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt! Was ik vandaag achter gekomen, zat eerst aan een rus te denken, maar die heb ik al vaker gehad, en ook al zijn ze makkelijker tam te maken, vind de roborovski's zo lekker speels. Heb nu deze kooi besteld, daar kunnen er makkelijk 2 in zeggen, ben benieuwd als de kooi binnen komt of het ook echt zo is.
Mag niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:33 schreef Lindytje het volgende:
Morning! Lief en ik gaan vandaag lekker samen spijbelen en naar de sauna
Krijg je die van Nella? Ik zag namelijk jou naam voorbij komen op het hamsterforum haha!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ik krijg op de Exoknaag 12 december ook twee robjes! En in die kooi passen zeker twee robjes, sterker nog het is zo'n beetje de maximale maat voor twee stuks. Als een van de weinige diersoorten geldt bij een koppel robo's niet hoe meer ruimte hoe beter, aangezien ze dan territoriaal kunnen worden. En als je er twee wilt, kun je wel het beste een van-jongs-af-aan koppeltje kiezen, dan weet je zeker dat t geen vechten wordt.
Die white-facjes zijn zo lief, maar omdat ik z euit elkaar wil houden krijg ik een white-face en een wildkleurtje
[ afbeelding ]
Van Nella inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg je die van Nella? Ik zag namelijk jou naam voorbij komen op het hamsterforum haha!Ik ben gewoon erg bang dat ik dadelijk thuis kom en een van de hamsters dood in het hok ligt, en ik weet dat ze vast wel niet zo extreem vechten, maar kies er dan toch liever voor om 1 te nemen.
Dat is inderdaad super oud!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Van Nella inderdaadIk had begin dit jaar al een pb naar d'r gestuurd of ik een koppeltje kon reserveren als Wiki dood zou zijn, en die is helaas even terug overleden (3 jaar en 4 maanden, superoud dus). Ben er wel heel benieuwd naar!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ik krijg op de Exoknaag 12 december ook twee robjes! En in die kooi passen zeker twee robjes, sterker nog het is zo'n beetje de maximale maat voor twee stuks. Als een van de weinige diersoorten geldt bij een koppel robo's niet hoe meer ruimte hoe beter, aangezien ze dan territoriaal kunnen worden. En als je er twee wilt, kun je wel het beste een van-jongs-af-aan koppeltje kiezen, dan weet je zeker dat t geen vechten wordt.
Die white-facjes zijn zo lief, maar omdat ik z euit elkaar wil houden krijg ik een white-face en een wildkleurtje
[ afbeelding ]
OMFG poeppiiiiggg!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikke ook nog steeds ziekquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
Nella fokt wel erg sociale robo's hoorVorige exo kon ik ze zelfs in mijn handen houden, zo cute
Ik heb ook een syr. Kortharig donker sepiaDoor zijn oogkringen heb ik hem Fester genoemd peheheh
![]()
*Wil naar bed... Ziekzijn en werken.. zucht*
* PriemGirl pakt loqi vast en kruipt samen onder dekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ikke ook nog steeds ziek![]()
*samen zielig*
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
omg die beestjesik wil ook een klein pluizebolletje zodra ik verhuisd ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |