quote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg ik dan de garantie dat ik veilig en rustig kan slapen?
Neequote:Op maandag 22 november 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg ik dan de garantie dat ik veilig en rustig kan slapen?
Gek meisjequote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:5idbQ8FGekMHYM:http://www.tovx.com/Graphics/borat_nice.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Oh wat leuk, ik krijg op de Exoknaag 12 december ook twee robjes! En in die kooi passen zeker twee robjes, sterker nog het is zo'n beetje de maximale maat voor twee stuks. Als een van de weinige diersoorten geldt bij een koppel robo's niet hoe meer ruimte hoe beter, aangezien ze dan territoriaal kunnen worden. En als je er twee wilt, kun je wel het beste een van-jongs-af-aan koppeltje kiezen, dan weet je zeker dat t geen vechten wordt.quote:Op maandag 22 november 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt! Was ik vandaag achter gekomen, zat eerst aan een rus te denken, maar die heb ik al vaker gehad, en ook al zijn ze makkelijker tam te maken, vind de roborovski's zo lekker speels. Heb nu deze kooi besteld, daar kunnen er makkelijk 2 in zeggen, ben benieuwd als de kooi binnen komt of het ook echt zo is.
Mag niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:33 schreef Lindytje het volgende:
Morning! Lief en ik gaan vandaag lekker samen spijbelen en naar de sauna
Krijg je die van Nella? Ik zag namelijk jou naam voorbij komen op het hamsterforum haha!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ik krijg op de Exoknaag 12 december ook twee robjes! En in die kooi passen zeker twee robjes, sterker nog het is zo'n beetje de maximale maat voor twee stuks. Als een van de weinige diersoorten geldt bij een koppel robo's niet hoe meer ruimte hoe beter, aangezien ze dan territoriaal kunnen worden. En als je er twee wilt, kun je wel het beste een van-jongs-af-aan koppeltje kiezen, dan weet je zeker dat t geen vechten wordt.
Die white-facjes zijn zo lief, maar omdat ik z euit elkaar wil houden krijg ik een white-face en een wildkleurtje
[ afbeelding ]
Van Nella inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg je die van Nella? Ik zag namelijk jou naam voorbij komen op het hamsterforum haha!Ik ben gewoon erg bang dat ik dadelijk thuis kom en een van de hamsters dood in het hok ligt, en ik weet dat ze vast wel niet zo extreem vechten, maar kies er dan toch liever voor om 1 te nemen.
Dat is inderdaad super oud!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Van Nella inderdaadIk had begin dit jaar al een pb naar d'r gestuurd of ik een koppeltje kon reserveren als Wiki dood zou zijn, en die is helaas even terug overleden (3 jaar en 4 maanden, superoud dus). Ben er wel heel benieuwd naar!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ik krijg op de Exoknaag 12 december ook twee robjes! En in die kooi passen zeker twee robjes, sterker nog het is zo'n beetje de maximale maat voor twee stuks. Als een van de weinige diersoorten geldt bij een koppel robo's niet hoe meer ruimte hoe beter, aangezien ze dan territoriaal kunnen worden. En als je er twee wilt, kun je wel het beste een van-jongs-af-aan koppeltje kiezen, dan weet je zeker dat t geen vechten wordt.
Die white-facjes zijn zo lief, maar omdat ik z euit elkaar wil houden krijg ik een white-face en een wildkleurtje
[ afbeelding ]
OMFG poeppiiiiggg!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikke ook nog steeds ziekquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
Nella fokt wel erg sociale robo's hoorVorige exo kon ik ze zelfs in mijn handen houden, zo cute
Ik heb ook een syr. Kortharig donker sepiaDoor zijn oogkringen heb ik hem Fester genoemd peheheh
![]()
*Wil naar bed... Ziekzijn en werken.. zucht*
* PriemGirl pakt loqi vast en kruipt samen onder dekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ikke ook nog steeds ziek![]()
*samen zielig*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |