quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jep! Van 15-16 haha.. Niemand had door waarom we nou zo giechelden
quote:Op maandag 22 november 2010 15:05 schreef princess-a het volgende:
Klasgenootje en ik hadden sinds 11 uur tussenuren. Iedereen ging aan rapport en wij zijn naar mijn huis gegaan, fles wijn op samen en een fles Blue Curacao
Toen stak ik mn donkerblsauwe tong uitquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jep! Van 15-16 haha.. Niemand had door waarom we nou zo giechelden
Bwehehe.quote:Op maandag 22 november 2010 16:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toen stak ik mn donkerblsauwe tong uit
Beterschapquote:Op maandag 22 november 2010 16:46 schreef Diconnected het volgende:
Bwohhhh ik voel me echt kak.Ben eerder van m'n werk weggegaan. had beter niet kunnen werken, voel me kutter dan vanochtend
ik ga lekker in bed liggen.
Oh zonde, dan moet je weer naar Duitslandquote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
boh, m'n fantabuleuze pomp-flesje met nagellakremover van P2 is lek
hij lekt remover als hij op z'n kant ligt, daar was de tafel heel blij mee
wel zonde, want wilde 'm hergebruiken
ik heb nog 2 andere flesjes, ihihihihi.quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh zonde, dan moet je weer naar Duitsland
Maar dan heb je er geen 3 meer!quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb nog 2 andere flesjes, ihihihihi.
maar had eik wel gehoopt ze allemaal netjes te kunnen houden, backup enzo
Wat was er slecht dan?quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe is TD nu met verzenden? Heb 4 maanden niet besteld, dus ben benieuwd of het nu beter/slechter is
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
boh, m'n fantabuleuze pomp-flesje met nagellakremover van P2 is lek
hij lekt remover als hij op z'n kant ligt, daar was de tafel heel blij mee
wel zonde, want wilde 'm hergebruiken
Ga ik ook heen maandagquote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen 3 meer!
DuitslandDuitslandDuitsland.
You never knowquote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef Joysa het volgende:
Eh, ik denk niet dat de vliegtuigen in die paar maanden opeens veel sneller zijn gaan vliegen ofzo?
Geen idee nog, gaan naar Munchen maar het is met school voor kunst&cultuur. Hopelijk gaan we shoppen maar het kan ook zijn dat we alle vrije tijd in de kroeg doorbrengen (nogal wat kroegtijgers in de klas) dus ik durf het je niet te belovenquote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DM? Mag ik je vragen om een zwarte crackle?
quote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen 3 meer!
DuitslandDuitslandDuitsland.
ha, daar ben je weerquote:
Ik pin je nergens op vast, dus als het niet kan is het geen probleemquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geen idee nog, gaan naar Munchen maar het is met school voor kunst&cultuur. Hopelijk gaan we shoppen maar het kan ook zijn dat we alle vrije tijd in de kroeg doorbrengen (nogal wat kroegtijgers in de klas) dus ik durf het je niet te belovenals ik 1 zie neem ik hem mee, goed?
Waar is hier?quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klopt maar hier zeggen ze het ook!
quote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama bouwt een ikea bouwpakket
altijd feest
![]()
![]()
![]()
Daar zeggen ze dat heul niet jonge! En waar woon jij danquote:
Daar zeggen ze het wel, alleen minder. En dat doet er niet toeeeee.quote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar zeggen ze dat heul niet jonge! En waar woon jij dan?
Ja maar ik ben zo benieuwd of je vlakbij woontquote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar zeggen ze het wel, alleen minder. En dat doet er niet toeeeee.
PM!quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo benieuwd of je vlakbij woont.
Ik heb het echt nog nooit gehoord in E'hoven.
Welke heb je op het oogquote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahah anders ik wel. Ik heb het tot nu toe één keer onbewust gezegd
Waarom heb ik geen knalgroene nagellak?
Stom hč om zo ver van je familie te wonen! Mijn oma's vriend is recentelijk overleden (niet mijn opa dus) en nu woont ze alleen in dat huis en dan wil ik d'r even komen opzoeken maar dat kan niet echt. En in een mailtje ofzo weet ik niet echt wat ik moet zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |