Wat was er slecht dan?quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe is TD nu met verzenden? Heb 4 maanden niet besteld, dus ben benieuwd of het nu beter/slechter is
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
boh, m'n fantabuleuze pomp-flesje met nagellakremover van P2 is lek
hij lekt remover als hij op z'n kant ligt, daar was de tafel heel blij mee
wel zonde, want wilde 'm hergebruiken
Ga ik ook heen maandagquote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen 3 meer!
DuitslandDuitslandDuitsland.
You never knowquote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef Joysa het volgende:
Eh, ik denk niet dat de vliegtuigen in die paar maanden opeens veel sneller zijn gaan vliegen ofzo?
Geen idee nog, gaan naar Munchen maar het is met school voor kunst&cultuur. Hopelijk gaan we shoppen maar het kan ook zijn dat we alle vrije tijd in de kroeg doorbrengen (nogal wat kroegtijgers in de klas) dus ik durf het je niet te belovenquote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DM? Mag ik je vragen om een zwarte crackle?
quote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dan heb je er geen 3 meer!
DuitslandDuitslandDuitsland.
ha, daar ben je weerquote:
Ik pin je nergens op vast, dus als het niet kan is het geen probleemquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geen idee nog, gaan naar Munchen maar het is met school voor kunst&cultuur. Hopelijk gaan we shoppen maar het kan ook zijn dat we alle vrije tijd in de kroeg doorbrengen (nogal wat kroegtijgers in de klas) dus ik durf het je niet te belovenals ik 1 zie neem ik hem mee, goed?
Waar is hier?quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klopt maar hier zeggen ze het ook!
quote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama bouwt een ikea bouwpakket
altijd feest
![]()
![]()
![]()
Daar zeggen ze dat heul niet jonge! En waar woon jij danquote:
Daar zeggen ze het wel, alleen minder. En dat doet er niet toeeeee.quote:Op maandag 22 november 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar zeggen ze dat heul niet jonge! En waar woon jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |