quote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb echt een bad nodig.![]()
![]()
![]()
![]()
Haat aan weekenden dat ik niet naar mijn ouders kan maar het wel wil.
Tussenuren.. Dat impliceert dat je nog een les hebt?quote:Op maandag 22 november 2010 15:05 schreef princess-a het volgende:
Klasgenootje en ik hadden sinds 11 uur tussenuren. Iedereen ging aan rapport en wij zijn naar mijn huis gegaan, fles wijn op samen en een fles Blue Curacao
Jep! Van 15-16 haha.. Niemand had door waarom we nou zo giecheldenquote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tussenuren.. Dat impliceert dat je nog een les hebt?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jep! Van 15-16 haha.. Niemand had door waarom we nou zo giechelden
quote:Op maandag 22 november 2010 15:05 schreef princess-a het volgende:
Klasgenootje en ik hadden sinds 11 uur tussenuren. Iedereen ging aan rapport en wij zijn naar mijn huis gegaan, fles wijn op samen en een fles Blue Curacao
Toen stak ik mn donkerblsauwe tong uitquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jep! Van 15-16 haha.. Niemand had door waarom we nou zo giechelden
Bwehehe.quote:Op maandag 22 november 2010 16:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toen stak ik mn donkerblsauwe tong uit
Beterschapquote:Op maandag 22 november 2010 16:46 schreef Diconnected het volgende:
Bwohhhh ik voel me echt kak.Ben eerder van m'n werk weggegaan. had beter niet kunnen werken, voel me kutter dan vanochtend
ik ga lekker in bed liggen.
Oh zonde, dan moet je weer naar Duitslandquote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
boh, m'n fantabuleuze pomp-flesje met nagellakremover van P2 is lek
hij lekt remover als hij op z'n kant ligt, daar was de tafel heel blij mee
wel zonde, want wilde 'm hergebruiken
ik heb nog 2 andere flesjes, ihihihihi.quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh zonde, dan moet je weer naar Duitsland
Maar dan heb je er geen 3 meer!quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb nog 2 andere flesjes, ihihihihi.
maar had eik wel gehoopt ze allemaal netjes te kunnen houden, backup enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |