Ieuw, Heineken.quote:
Dat had ik gisteren, dus niks gelakt. Net gelakt met Bella's Choice.quote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet ook niet wat ik lakken wil.
Met een potloodquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe de fuck moet ik een technische doorsnede van 1:20 op een A3 papier krijgen als mijn gebouw 9 meter lang en breed is.
Neen, dat past niet.quote:
Verstandigquote:Op zondag 21 november 2010 23:18 schreef Joysa het volgende:
Misschien is het verstandig als ik zo ook maar eens naar bed ga na in 2 nachten maar 4u geslapen te hebben
Morgen vrijquote:Op zondag 21 november 2010 23:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Verstandig
Ik heb lekker alweeer al mijn huiswerk af, ga nu fijn douchen en dan om 7 uur weer in de bus
Meis,het is even doorbijten,maar als je eenmaal je draai hebt gevonden in je studentenleven wil je niet meer andersquote:Op zondag 21 november 2010 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil weer jong zijn en thuis wonen en dan gewoon een studie doen die niet zoveel tijd en moeite kost en een simpeler leven hebben.
Ik ook, werd vannacht kots en kots misselijk wakker... Alles doet pijn enzoquote:
Shop ze! En beterschap voor de ziekiesquote:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uurste-nagellak.htmlquote:Model's Own komt met duurste nagellak
AMSTERDAM - Het nagellakmerk Model's Own ging de samenwerking met de Britse juwelier Frost of London aan om een goudkleurige nagellak te maken. Het resultaat is een potje Gold Rush Couture van maar liefst 97.000 euro.
De dop van de dure nagellak is versierd met 1.118 diamanten, wat de hoge prijs van de nagellak verklaart.
Op maat gemaakt
Het potje ligt in de etalage van de chique juwelier op een wit satijnen kussen in een witte doos, maar is niet direct klaar voor de verkoop. De Gold Rush Couture wordt voor iedere klant op maat gemaakt, zo meldt Beautyjournaal.
Eerder bleek nagellak het beste budgetaccessoire van 2009 en het beautyproduct dat de recessie het best doorstaat.
Was laatst al gepost schat..quote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uurste-nagellak.html
DOE MAAR DUURquote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uurste-nagellak.html
Ik hoooop het.quote:Op maandag 22 november 2010 07:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Meis,het is even doorbijten,maar als je eenmaal je draai hebt gevonden in je studentenleven wil je niet meer anders
Ajoh da's niets.quote:Op maandag 22 november 2010 12:21 schreef Joysa het volgende:
Ik heb gisteren 143 posts gehad in deze sc
Hmm, matig. Ze zit nog steeds op de gesloten afdeling. Maar wel iets beter dan toen ze ging.quote:
Heftig hoorquote:Op maandag 22 november 2010 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, matig. Ze zit nog steeds op de gesloten afdeling. Maar wel iets beter dan toen ze ging.
Lief dat je er naar vraagt![]()
zwaar zegquote:Op maandag 22 november 2010 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm, matig. Ze zit nog steeds op de gesloten afdeling. Maar wel iets beter dan toen ze ging.
Lief dat je er naar vraagt![]()
Nice.quote:Op maandag 22 november 2010 12:22 schreef Joysa het volgende:
Jij had er gisteren 115 in deze sc..
Ik sta op plek 20 in dagcijfers, jij plek 19 haha
nice dat het daar leuk isquote:Op maandag 22 november 2010 12:32 schreef Joysa het volgende:
Het is wel relax werken bij de Jumbo.. Collega pingt net dat ze in een cafeetje wat aan het drinken zijn met zn allen
Lekker! Ik zal zo ook maar eens iets gaan etenquote:Op maandag 22 november 2010 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
broodje kaas noms .. lang geen kaas meer gegeten!
heb je al bedacht of je alleen gaat studeren of dat je er ook nog bij bljift werken?quote:Op maandag 22 november 2010 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Nou, twee weken geleden ging het hier dus ook bagger... vorige week was ik keihyper, en nu lig ik alweer 2 uur voor me uit te staren... dus t gaat wisselend
Ik ga in elk geval 1 middag minder werken. De vrijdag gaat er af, dus dan ben ik op vrijdag vrij, en dat is al wel fijn!quote:Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je al bedacht of je alleen gaat studeren of dat je er ook nog bij bljift werken?
Ga je nagels lakken.quote:
Ze hoeven toch niet gelakt te zijn daarvoor?quote:Op maandag 22 november 2010 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Whut, het is nog steeds een SHJN slowchat heur.
Tuurlijk welquote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet gelakt te zijn daarvoor?
Dat is zo chillquote:Op maandag 22 november 2010 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ultieme luiheid, hoofdstuk voor school lezen tijdens het in bad zitten.
Of gewoon lui zijn, maar toch ook nog iets mķeten doen is het ook geschikt voor.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is zo chilldeed ik aaaaltijd als ik gestrest was en nog wel dingen voor school moest doen. Maar heb tegenwoordig geen bad meer.
Ik heb echt een bad nodig.quote:Op maandag 22 november 2010 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon lui zijn, maar toch ook nog iets mķeten doen is het ook geschikt voor.
Nu m'n opdracht alleen nog maar uitwerken en ik ben klaar voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |