heb je al bedacht of je alleen gaat studeren of dat je er ook nog bij bljift werken?quote:Op maandag 22 november 2010 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Nou, twee weken geleden ging het hier dus ook bagger... vorige week was ik keihyper, en nu lig ik alweer 2 uur voor me uit te staren... dus t gaat wisselend
Ik ga in elk geval 1 middag minder werken. De vrijdag gaat er af, dus dan ben ik op vrijdag vrij, en dat is al wel fijn!quote:Op maandag 22 november 2010 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je al bedacht of je alleen gaat studeren of dat je er ook nog bij bljift werken?
Ga je nagels lakken.quote:
Ze hoeven toch niet gelakt te zijn daarvoor?quote:Op maandag 22 november 2010 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Whut, het is nog steeds een SHJN slowchat heur.
Tuurlijk welquote:Op maandag 22 november 2010 13:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet gelakt te zijn daarvoor?
Dat is zo chillquote:Op maandag 22 november 2010 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ultieme luiheid, hoofdstuk voor school lezen tijdens het in bad zitten.
Of gewoon lui zijn, maar toch ook nog iets mķeten doen is het ook geschikt voor.quote:Op maandag 22 november 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is zo chilldeed ik aaaaltijd als ik gestrest was en nog wel dingen voor school moest doen. Maar heb tegenwoordig geen bad meer.
Ik heb echt een bad nodig.quote:Op maandag 22 november 2010 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon lui zijn, maar toch ook nog iets mķeten doen is het ook geschikt voor.
Nu m'n opdracht alleen nog maar uitwerken en ik ben klaar voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |