WW en ontslagrechtquote:Op zondag 21 november 2010 23:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus mijn vraag aan php: welke hervormingen verwacht je deze periode nog?
Voor maart?quote:
Jij beweert dus dat Rutte keihard heeft lopen liegen tegen zowel de oppositie als Wilders? Verder denk ik niet dat Wilders dat pikt. Dan neukt hij zijn stemmer wel erg hard in de reet.quote:Op zondag 21 november 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is iets wat de komende jaren zal gebeuren, ze gaan eerst rustig PS verkiezingen houden. En links zal liever nu deze hervormingen willen doen, tenminste ik denk niet dat GL PvdA en d66 dat graag in hun kabinet zouden willen doen. VVD en CDA willen dolletjes graag hervormen. En wat Wilders wil is indeze niet relevant.
Nee, ze willen rustig verkiezingen houden, zonder gejengel van links en de SP.quote:
Van links en de SP?quote:Op zondag 21 november 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze willen rustig verkiezingen houden, zonder gejengel van links en de SP.
Mwah, Wilders zal wel gaan lopen schelden naar de buiten wereld, maar in het kamertje met maxime en Mark is dat gewoon afgesproken. Aldus mijn oud-leraar.quote:Op zondag 21 november 2010 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij beweert dus dat Rutte keihard heeft lopen liegen tegen zowel de oppositie als Wilders? Verder denk ik niet dat Wilders dat pikt. Dan neukt hij zijn stemmer wel erg hard in de reet.
Is dat het doorbreken van de oude politiek, waar Wilders zo vol van was?quote:Op zondag 21 november 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, Wilders zal wel gaan lopen schelden naar de buiten wereld, maar in het kamertje met maxime en Mark is dat gewoon afgesproken. Aldus mijn oud-leraar.
PvdA D66 en GL zullen gezamenlijk optrekken, de PvdA doet liever nu via een oppositierol de nodige bezuinigingen dan dat ze het zelf moeten doen.quote:
Joh, jij dacht echt dat Geert een ijzen ruggengraat heeft? Natuurlijk komt ie wel op voor z'n achter ban maar dan meer in de zin van de zorg, daar heeft ie wel het eea bereikt.quote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat het doorbreken van de oude politiek, waar Wilders zo vol van was?
Neem het hem ook niet kwalijk, maar het is nogal hypocriet voor een politicus die beweert een einde te willen maken aan de achterkamertjespolitiek.quote:Op zondag 21 november 2010 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joh, jij dacht echt dat Geert een ijzen ruggengraat heeft? Natuurlijk komt ie wel op voor z'n achter ban maar dan meer in de zin van de zorg, daar heeft ie wel het eea bereikt.
Nouja, ik kan zoiets niet verifiëren natuurlijk, maar zijn zwager zit in Rutte 1. Zo weet ik ook dat het hele zorgplan is gedaan door Agema en Schippers. Het is allemaal redelijk voorgekookt hoorquote:Op zondag 21 november 2010 23:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neem het hem ook niet kwalijk, maar het is nogal hypocriet voor een politicus die beweert een einde te willen maken aan de achterkamertjespolitiek.
Overigens zijn de beweringen van jouw leerkracht in strijd met hetgeen Rutte heeft gezegd. Maar goed, wellicht weet die man meer dan ik.
Alleen zie ik dat het komende jaar nog niet gebeuren.quote:Op zondag 21 november 2010 23:44 schreef Arglist het volgende:
Ik vind het een aannemelijke theorie Phpmystyle. In ieder geval zou het mij niet verbazen.
Ik zou het toejuichen. Heb het wel te doen met de PVV-stemmer die keihard in zn hol wordt genomen en intussen zoet wordt gehouden met symboolpolitiek rond immigratie.quote:Op zondag 21 november 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nouja, ik kan zoiets niet verifiëren natuurlijk, maar zijn zwager zit in Rutte 1. Zo weet ik ook dat het hele zorgplan is gedaan door Agema en Schippers. Het is allemaal redelijk voorgekookt hoor
Dit land moet vooruit.quote:Op zondag 21 november 2010 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou het toejuichen. Heb het wel te doen met de PVV-stemmer die keihard in zn hol wordt genomen en intussen zoet wordt gehouden met symboolpolitiek rond immigratie.
Op bepaalde dingen mogen we best teruggaan in de tijd ja.quote:Op zondag 21 november 2010 23:54 schreef ethiraseth het volgende:
Dit kabinet helpt het land alleen niet vooruit. Het is stilstand of teruggaan, meer niet.
Alleen staat of valt dat plan met instemming van de PVV-fractiequote:Op zondag 21 november 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, Wilders zal wel gaan lopen schelden naar de buiten wereld, maar in het kamertje met maxime en Mark is dat gewoon afgesproken. Aldus mijn oud-leraar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |